Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Nyereg, ülés, sámli, fotel etc....

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
2933 hozzászólás a témában

#41
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

emlékeztem rá, hogy Te szemezgettél vele, de nem rémlett, hogy tényleg vásároltál is :)

Igen, velo, mint minden oem-nyereg (concept-cannondale-specalized és tsai.) de úgy látom, ennyiért aliról sem kapok "eredeti" velot :)

 

szimpathikus ennyiért, lehet, benevezek rá.



#42
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

a wiggle-ön levő cosine nyergekkel valakinek élmény? szemre kellemesnek hatnak, de képről azért mindig minden más..

 

már az alapmodell is teljesen jó tömegben van, és jó széles-szép formája van. 

 

http://www.wiggle.co...ce-road-saddle/

 

emmeg titánpálczás 17.50 euróért..

 

sima velo nyereg - en 1+ eve hasznalom, nekem nagyon kenyelmes.


  • Vejne kedveli ezt

#43
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

a wiggle-ön levő cosine nyergekkel valakinek élmény? szemre kellemesnek hatnak, de képről azért mindig minden más..

 

már az alapmodell is teljesen jó tömegben van, és jó széles-szép formája van. 

 

http://www.wiggle.co...ce-road-saddle/

 

emmeg titánpálczás 17.50 euróért..


Vejne módosította - 2017. május 01. - 16:53


#44
Hurkamurka

Hurkamurka

    fórumtag

  • fórumtag
  • 37 hozzászólás

Nem tudok róla, de nem lehetetlen. Ez egy egyszerű szerkezet állítható rugófeszítéssel. Nekem egy régi második generációs van (ennek még talán ncx sp8 volt a jelzése). Sokaknak az nem tetszett, hogy bármilyen patentül is van beállítva, a nyereg kicsit mozog rajta (a nyereg orra jobbra balra +- fél centit kb.) bár ebből tekerés közben nem sokat érezni. Ahogy a perselyek kopnak, ennek a mozgásnak a mértéke is nő.

 

Most néztem a Suntour oldalán, hogy már bronz perselyt használnak. Elvileg a Rinsten rugó is mozog oldalirányba is. Meglátjuk milyen lesz...



#45
Sandman

Sandman

    vendég

  • fórumtag
  • 430 hozzászólás

Most azért én is beraktam egyik kedvenc webshopomban a watchlist-re a Suntour-t :D Köszi, hogy felhívtad a gyengepontra a figyelmemet, észben tartom. De ha jól emlékszem ezt a nyeregcsövet egyszer visszahívták. Nem tudom a pontos okát, de nem lehet, hogy pont ezért, mert sok volt a visszaküldés?

Nem tudok róla, de nem lehetetlen. Ez egy egyszerű szerkezet állítható rugófeszítéssel. Nekem egy régi második generációs van (ennek még talán ncx sp8 volt a jelzése). Sokaknak az nem tetszett, hogy bármilyen patentül is van beállítva, a nyereg kicsit mozog rajta (a nyereg orra jobbra balra +- fél centit kb.) bár ebből tekerés közben nem sokat érezni. Ahogy a perselyek kopnak, ennek a mozgásnak a mértéke is nő.



#46
Hurkamurka

Hurkamurka

    fórumtag

  • fórumtag
  • 37 hozzászólás

A Cane Creek-re sajnáltam annyit kiadni akkoriban. A Suntournak is van egy gyenge pontja (műanyag perselyek a vízszintes csapokban) de apósom esztergályos, szóval az enyémben már bronzból vannak ezek a részek, soha nem fog tönkremenni...

 

Most azért én is beraktam egyik kedvenc webshopomban a watchlist-re a Suntour-t :D Köszi, hogy felhívtad a gyengepontra a figyelmemet, észben tartom. De ha jól emlékszem ezt a nyeregcsövet egyszer visszahívták. Nem tudom a pontos okát, de nem lehet, hogy pont ezért, mert sok volt a visszaküldés?



#47
Sandman

Sandman

    vendég

  • fórumtag
  • 430 hozzászólás

Igen én is szemeztem az olcsóbb variánsokkal, mint amit te is linkeltél, illetve még a Cane Creek Thudbusterrel ST-vel. A Cane Creek-et az elastomer miatt inkább hanyagolom, a Suntour meg valamiért sosem volt a szívem csücske, bár jókat lehet róla olvasni.

 

A Cane Creek-re sajnáltam annyit kiadni akkoriban. A Suntournak is van egy gyenge pontja (műanyag perselyek a vízszintes csapokban) de apósom esztergályos, szóval az enyémben már bronzból vannak ezek a részek, soha nem fog tönkremenni...



#48
Hurkamurka

Hurkamurka

    fórumtag

  • fórumtag
  • 37 hozzászólás

Évekig kerestem a jó nyerget és közben egy Suntour Sp-12 NCX-et használtam, mint rugós nyeregcsövet. A mozgása a BodyFloat-hoz hasonló elvet követ, gondolom árban sokkal jobb (nálam még az is bejátszott, hogy ez korábban létezett 26.6 átmérőben is, ami nekem a legfontosabb szempont volt).

Viszont amikor megtaláltam a nekem tökéletes nyerget (Brooks Cambium C17) akkor a rugós nyeregcsővel együtt már túlzás volt és a kerékpározás sokkal kényelmesebb lett merev csővel, mert a nyereg rugalmassága elegendőnek bizonyult. A rugós csövet meg eltettem, ha öregebb leszek és a derekam igényli, újra előveszem majd.

 

Igen én is szemeztem az olcsóbb variánsokkal, mint amit te is linkeltél, illetve még a Cane Creek Thudbusterrel ST-vel. A Cane Creek-et az elastomer miatt inkább hanyagolom, a Suntour meg valamiért sosem volt a szívem csücske, bár jókat lehet róla olvasni. Mint olvashatod én is eléggé benne vagyok a nyereg keresésben :) Egy fél évig használtam egy Selle Anatomica-t, de annak elhajlott a pálcája a súlyom alatt, gondolom a CrMo anyag miatt. Előtte meg most is egy Selle Royal Ellipse Athletic nyerget nyúzok, pálcahajlás nélkül már jó kb. 5 éve, viszont pár óra után már nagyon kényelmetlen rajta ülni. Előtte volt egy nagyon jó nyergem ami még egy Kellys Saphix-hoz járt gyárilag valamikor 2006 környékén, az valamiért sosem törte fel a seggem, viszont elmentem vele az északi tengerig mindenféle kényelmetlenség nélkül, persze akkor tájt a súlyom sem annyi volt mint most :) Az új KLS ynergek nem tudom mennyire ugyanazok amiket régen adtak a bringához... Szóval csak arra akatam kilyukadni, hogy most ugye tesztelve lesz a Mant nyereg, illetve ha megjön a Rinsen cucc akkor azzal együtt és legalább kiderül viszonylag kis pénzből, hogy kell e rugó alá vagy sem. Lehet nem is lesz szükségem nekem sem rugós nyeregcsőre. Úgyis csak jövőre lenne tervbe a BodyFloat, addig meg bármi lehet :)



#49
Sandman

Sandman

    vendég

  • fórumtag
  • 430 hozzászólás

Július környékére ígérték az első szállításokat, utánna fogok tudni majd véleményt mondani. Igazából egy BodyFloat-ra gyűjtök, de addig is amíg arra összejön a pénz egy kipróbálást megér. Egyik megy barátnőm bringájára, a másik pedig az enyémre, majd ha meglesz a BodyFloat akkor a második bringámra ha bejön. A súlyát nem is néztem, de szerintem kell is ilyen mivel nemcsak a kis súlyú bringásokra gondoltak :) Illetve nekem nem is számít, mivelhogy a 8 évvel ezelőtti 10 kg alatti (~ 9,7 kg) SS-emet most sikerült feltornásznom olyan jó 15 kg körülre, itt már az a pár plussz gramm igazán nem számít :D

 

Még annyit, hogy sajnos a magyar köz- és bringaút állapotok szerintem teljesen jogossá teszik mind ezeket a rugósnyereg megoldásokat, mind a rugós stucni megoldásokat már amennyire tényleg jól sikerül a megvalósításuk.

Évekig kerestem a jó nyerget és közben egy Suntour Sp-12 NCX-et használtam, mint rugós nyeregcsövet. A mozgása a BodyFloat-hoz hasonló elvet követ, gondolom árban sokkal jobb (nálam még az is bejátszott, hogy ez korábban létezett 26.6 átmérőben is, ami nekem a legfontosabb szempont volt).

Viszont amikor megtaláltam a nekem tökéletes nyerget (Brooks Cambium C17) akkor a rugós nyeregcsővel együtt már túlzás volt és a kerékpározás sokkal kényelmesebb lett merev csővel, mert a nyereg rugalmassága elegendőnek bizonyult. A rugós csövet meg eltettem, ha öregebb leszek és a derekam igényli, újra előveszem majd.



#50
Hurkamurka

Hurkamurka

    fórumtag

  • fórumtag
  • 37 hozzászólás

Igazából csak a nyeregmérésről írtam volna pár mondatot, illetve arról, hogy milyen durva bringaboltot láttam, ahová (be az üzletbe is) bringával lehet bemenni és magában a boltban van egy tesztpálya, de akár a bolton belül is grasszálhatsz a  kiszemelt bringával (Berlin belvárosában egy raktár szerű épület), illetve, hogy hátul a szervízben fakkokban legalább 30 szerelő szervízelt.

 

Egyébként a mérés nem történt meg, mivel a tulaj szerint az általam kiszemelt nyereghez nem kell mérés, az anélkül is kényelmes: ez a Relax IQ nyereg volt, az az a Manta nyereg. Így legaláb spóroltam mind pénzt mind időt. Úgy voltam vele, hogy 200 EUR-ig elmegyek a nyereggel és akkor már haza is tudtam volna vinni, azonban mint kiderült 350 EUR lett volna, itt el is köszöntem tőlük, illetve megköszöntem a lehetőséget, hogy kipróbálhattam a nyerget. Aztán aznap este fogtam magam és 125 fontért (szállítással együtt) megrendeltem a Manta oldaláról. Múlthéten jött meg, ráadásul már egy továbbfejlesztett megoldás ami némi könnyítést és más anyaghasználatot jelent mind a pálcában, mind pedig a "szárnyak" anyagának tekintetében.

 

engem érdekelnének a tapasztalatok, főleg, hogy a rugós stucni kb 20 éve kihalt, mint a dodó és feltételezhetően nem véletlenül...a manta "nyereg" meg hát minimum furcsa és nem látom, hogy mi az előnye egy hagyományoshoz képest. de ha van tapasztalat, én szívesen olvasnám.

 

képet a megjelölt gomb megnyomása után, a kép linkjének bemásolásával tudsz beilleszteni.

403N_vtelen.jpg

 

A stucniról itt írtam néhány mondatot. Ami a nyerget illeti arról leghamarabb csak nyár végén fogok tudni beszámolni. Már megérkezett hozzám, viszont csak május végén fogom feldobni: sajnos a beállítása nem csak annyi, hogy feldobom majd apróbb állításokkal beállítom, mint a mostani nyergemet, hanem itt alapvetően már azzal indulunk, hogy kb. 8 cm-el lejebb kell engedni, és nem mindegy, hogy pl. milyen a nyeregcső szöge milyen szögben van, stb... Illetve még kell azért jó pár km, hogy véleményt tudjak róla mondani.

 

-OFF- remélttem, hogy lehet közvetlenül képet feltölteni, mert most sehol sincsen URL-el elérhető képem, egyébként csak a megérkezett Manta nyeregről dobtam volna fel képet. -OFF-

 

Maga a nyereg mint kiderült egy orr nélküli nyereg átdolgozott kiadása, lényege, hogy a testsúlyodat a "szárnyaknak" köszönhetően jól el tudod oszlatni. Az első típusok nem 9, hanem 13 sor "szárnnyal" készültek, majdhogynem lementek combközépig ezzel is segítve  súlyelosztást és a hatékony tekerést. Nem akarok az oldaláról linkelni, mert nem tudom mennyire valósak az ott fellehető kutatások, illetve vélemények, de akit érdekel az oldal maga egy jó kiindulási alap. Jómagam véleményt pedig csak leghamarabb a nyár végére tudok ígérni.

 

Aminek hatására pedig véglegesen eldöntöttem, hogy kell egy ilyen nyereg az ennek a fórumnak az átolvasása, kiemelt figyelemmel sparky fórumozó hozzászólásaira, legfőképpen a #18-as számúra.

 

Majd ha elkezdted használni, írj már néhány mondatot a tapasztalataidról ! Köszi !

Amúgy milyen súlyban lehet egy ilyen rugó ?

 

Július környékére ígérték az első szállításokat, utánna fogok tudni majd véleményt mondani. Igazából egy BodyFloat-ra gyűjtök, de addig is amíg arra összejön a pénz egy kipróbálást megér. Egyik megy barátnőm bringájára, a másik pedig az enyémre, majd ha meglesz a BodyFloat akkor a második bringámra ha bejön. A súlyát nem is néztem, de szerintem kell is ilyen mivel nemcsak a kis súlyú bringásokra gondoltak :) Illetve nekem nem is számít, mivelhogy a 8 évvel ezelőtti 10 kg alatti (~ 9,7 kg) SS-emet most sikerült feltornásznom olyan jó 15 kg körülre, itt már az a pár plussz gramm igazán nem számít :D

 

Még annyit, hogy sajnos a magyar köz- és bringaút állapotok szerintem teljesen jogossá teszik mind ezeket a rugósnyereg megoldásokat, mind a rugós stucni megoldásokat már amennyire tényleg jól sikerül a megvalósításuk.



#51
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1.257 hozzászólás

Nyeregsínt is lehet javíttatni? Van egy kedvelt nyergem amit így már nem gyártanak amin eltört. Meghajlott és egy idő után eltört, szóval nem a meglévő sín javitásáról lenne szó hanem egy új sín betételére (amit nem nagyon lehet külön kapni, szóval azt is valahonnan be kéne szerezni, esetleg másik nyeregről).



#52
xclajos

xclajos

    vendég

  • fórumtag
  • 158 hozzászólás

Közben nagy nehezen ráleltem a tömegére. Elég dermesztő ! 392 gramm ez a rugó.

Na jó, nem is a grammániás banda a célközönség.



#53
xclajos

xclajos

    vendég

  • fórumtag
  • 158 hozzászólás

 
Köszi az ötletet, egy próbát nekem megér. Rendeltem 2 db-ot, feltétel nélküli "örökélet" garancia + 30 napos pénzvisszafizetési opció nem hangzik rosszul.

Majd ha elkezdted használni, írj már néhány mondatot a tapasztalataidról ! Köszi !

Amúgy milyen súlyban lehet egy ilyen rugó ?


xclajos módosította - 2017. április 21. - 23:32


#54
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.836 hozzászólás

 
Elkezdtem írni egy hosszabb bejegyzést ide a tapasztalataimról, de a képbeillesztésnél eltűnt minden, úgyhogy ennyi, majd talán valamikor talán szánok rá időt.
 
 OFF: hogy tudok beilleszteni ide képet?
 

 

 

 

engem érdekelnének a tapasztalatok, főleg, hogy a rugós stucni kb 20 éve kihalt, mint a dodó és feltételezhetően nem véletlenül...a manta "nyereg" meg hát minimum furcsa és nem látom, hogy mi az előnye egy hagyományoshoz képest. de ha van tapasztalat, én szívesen olvasnám.

 

képet a megjelölt gomb megnyomása után, a kép linkjének bemásolásával tudsz beilleszteni.

403N_vtelen.jpg


Kisherceg módosította - 2017. április 21. - 16:11

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#55
Hurkamurka

Hurkamurka

    fórumtag

  • fórumtag
  • 37 hozzászólás

Hellósztok!
 
Kicsit tanácstalan, így megosztom veletek a problémámat, hátha több szem többet lát alapon tudnék dönteni :)
 
Szóval az van, hogy szeretek kísérletezni a  bringán minden félével, most például úton van egy ilyen. Azonban mivel már elég viseltes a nyergem, meg némileg kényelmetlen is hosszabb távon, így elkezdtem nézelődni a neten és ebbe az érdekes dologba botlottam. Bár nincs sok tapasztalat a neten róla, de amiket találtam elég jó véleménnyel voltak róla.
 
Most márciusban tervezek menni Berlinbe egy pár napra, és arra gondoltam, hogyha lehetőségem lenne rá akkor kipróbálnám valamelyik bringaboltban. Kinnt Németországban ezt a lehetőséget találtam: http://www.comfort-l...ddles/relax-iq/. Elvileg ugyanarról a nyeregről van szó. Fel is vettem a kapcsolatot velük, ahol elirányítottak egy boltba ahol a comfort-line oldalon lévő öszes nyereg megtalálható, plusz végeznek nyeregmérést (saddle-fitting, nem tudtam jobban magyarra átültetni, bocsesz) is minden féle eszközökkel és kütyükkel, úgy kb 1 - 1 1/2 óra hosszan tartó procedúrával. Ez azonban 70 euro-ba fájna. Igazából arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek megérne egy ilyen nyeregmérés ennyi pénzt? Most egy nagyobb bringafelújításon vagyok túl ami kicsit leapasztotta a pénztárcámat, de ha lenne értelme ennek a dolognak akkor kisajtolnám rá az összeget még az is lehet, hogy jól is járnék vele. Egyébként lenne lehetőség simán csak ráülnöm a nyeregre, próbálgatni, bár reménykedtem, hogy lenne lehetőségem egy pár kört tenni a környéken a nyereggel, bár lehet van görgőjük is. Szóval ha valakinek lenne ezzel kapcsolatban pár gondolta, vagy van olyan aki kinnt él és ismeri a boltot akkor azt szívesen meghallgatnám.

 
Elkezdtem írni egy hosszabb bejegyzést ide a tapasztalataimról, de a képbeillesztésnél eltűnt minden, úgyhogy ennyi, majd talán valamikor talán szánok rá időt.
 
 OFF: hogy tudok beilleszteni ide képet?
 

Most jött a kickstarteről a maga nemében egyszerűen zseniális az egyszerűségével (Bár nekem mulatságos, de azt el kell ismernem hogy egy átlag városi bringásnak tényleg jó lehet) és ezt az emberek is észre vették 15000usd volt a cél és jelenleg 116000-nél tartanak. https://www.kickstar...-shock-absorber
04a475eb791194c91cb38984212201c2_origina

 
Köszi az ötletet, egy próbát nekem megér. Rendeltem 2 db-ot, feltétel nélküli "örökélet" garancia + 30 napos pénzvisszafizetési opció nem hangzik rosszul.



#56
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 428 hozzászólás

Köszi a megosztást, hasznos volt.

 

Most szeretném felújítani a régi Classic Flite nyergemet, bár nem átbőrözni akarom, csak festetni vagy festetni.

Megkérdeztem egy kárpitost, kb. 6-7000 Ft mondott a festésre, restaurálásra.

 

Gondolkoztam rajta, hogy megcsinálnám én, de arra jutottam, mire megveszek mindent hozzá, lassan ugyan ott vagyok, mint a kárpitos (mínusz 2-3000 Ft lennék beljebb).

És akkor lehet, messze nem olyan lesz a végeredmény (sufnituningot nem szeretnék, nincs benne tapasztalatom). Bár ennek a veszélye egy "szakinál" is fennállhat?!?

 

Ha elkészült a "mű", akkor beszámolok róla.



#57
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Hello, tegnap újrabőröztem egy nyerget, megosztom a tapasztalatokat, hátha segít másnak is.

Elsőként annyit, hogy kis odafigyeléssel simán csinálható meló ez, nem kell feltétlenül kárpitoshoz menni vele, egy spéci dolog kell csak hozzá a ragasztó-spray. Ebből autókárpit ragasztót érdemes használni, ennek kb. 3-3500 Ft flakonja. Sima barkácsboltban általában nem kapható de kis utánajárással ez beszerezhető (pl. Conrad-nak is van). A Bőr meg egyéni dolog, én pl. találtam otthon de ekkora darabokat kb 500-1000Ft-ért adnak mondjuk bőrdíszművesek.

1. lépés szétszedés, lefejtés ügyelve, hogy a szivacs ne sérüljön meg és a szegecsek se törjenek bele a perembe

2  lépés a nyereg alját és a síneket maszkoló szalaggal maszkoltam úgy, hogy a peremnél mindenhol legyen legalább 1-2 cm a ragasztáshoz

3. lépés a perem tisztítása valami oldószerrel és a szegecsek kihúzása miatti egyenetlenségek lecsiszolása finom csiszpapírral

4. lépés a bőr szabása. Itt elég bőven kell csak szabni, hogy a bőrt a szivacsperemig felhajtva mindenhol legyen még minimum 2-3 cm amit majd alulra fel lehet ragasztani

5. lépés ragasztás első fele. Én első körben csak a nyereg tetején a szivacsozást fújtam be meg a bőr közepét. Kivártam a megadott száradási időt és passzentosan a bőrt kissé húzva felragasztottam a szivacsra de csak a peremig. Itt még a perem alá nem akartam behajtani a bőrt.

6. lépés bőr méretre vágása. Miután kb. megszáradt a ragasztó megnéztem, hogy ha behajtom a bőrt a perem alá akkor hol mennyi hely áll rendelkezésre a ragasztáshoz és ennek megfelelően a felesleget szépen körben levágtam, nekem a peremtől kb 1-1,5 cm-re adódott ez.

6. lépés a perem alá ragasztás. Itt hátulról kezdtem. befújtam a peremet meg a bőrt és száradás után 1-2 centis lépésekben rá ügyeskedtem a perem alá a bőrt úgy, hogy ne gyűrődjön nagyon de feszüljön azért a szivacsra. Ez az a fázis ahova némi kézügyesség kell. Trükkös rész még a nyereg orra meg a sínek első csatlakozása melletti rész. Miután mindenhol végeztem egy gumileszedő tompa végével erősen mindenhol megnyomkodtam többször is a ragasztást. A ragasztó elég jól megfogta a bőrt, feszes maradt ezért én nem tűztem meg tűzőgéppel, szerintem így is jó lesz.

7. lépés a felesleges bőr eltávolítása: száradás után egy sniccerrel és új pengével végigmentem alul és mindenhol szépre igazítottam a bőrt ahol kellett a perem mentén.

8. maszkolás levétele és készre szerelés (már ha van mit)

 

Az utolsó ragasztás után fejjel lefelé fordított flakonnal ki kel fújni a hajtógázzal a csőben meg a fejben maradt ragasztót különben kuka!

A ragasztások közben az ember - én legalábbis - néha néha az ujja végével megnézi, hogy megszáradt-e már a ragasztó. Na ha nem figyelsz akkor ezzel szépen össze lehet taknyolni az új bőrt is az ülőfelületen szóval ne nagyon nézegessétek így.

 

Ha azt nézem, hogy kb. 3 órám biztosan ráment akkor nem is olyan sok az a 8-10.000 amit elkér ezért egy kárpitos (nők a fodrásznál 40-50 percér munkáért is fizetnek ennyit)

 

Sok sikert mindenkinek! Nekem megérte a végeredmény láttán.

 

íme a végeredmény meg ahonnan indultam (már részben bontott állapot)

 

http://www.kepfeltol...ame=671pro1.jpg

http://www.kepfeltol...ame=254pro2.jpg

http://www.kepfeltol...ame=468pro5.jpg

http://www.kepfeltol...ame=188pro3.jpg


  • blash, Kisherceg, MJani01 és 1 további fórumtag kedveli ezt

#58
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás

Most jött a kickstarteről a maga nemében egyszerűen zseniális az egyszerűségével (Bár nekem mulatságos, de azt el kell ismernem hogy egy átlag városi bringásnak tényleg jó lehet) és ezt az emberek is észre vették 15000usd volt a cél és jelenleg 116000-nél tartanak. https://www.kickstar...-shock-absorber

04a475eb791194c91cb38984212201c2_origina


zeezoltano módosította - 2017. április 18. - 10:46

Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#59
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 428 hozzászólás

Sziasztok!

 

Újított már valaki fel házilag bőr nyerget (bőrfestés)? Ha igen, mi a tapasztalat?

 

Vagy esetleg megbízható szakit, valaki tud?

 

Köszi.

 



#60
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

én írtam, mert ezt látom, hogy ring a csípő pedálcsapásonként, a térd meg szinte hiperextendált, de közben spiccel nyújtózkodik a pedál után..

 

https://youtu.be/b5rIEx9SsCo?t=78

 

ilyesmi csípőmozgáshoz "tippytoe" rúgás. És rugdosnak, mert alig ér le a lábuk.

 

persze ezt nem Rád írtam, hanem úgy általánosságban rengeteg városi harcos krúzeresre. :) Tudom, kurva sok időm van, hogy ilyeneket nézek az utcán séta közben, de kell valami kikapcsoló tényező, hogy ne unatkozzak ingázás-mászkálás közben :) :) figyelni az embereket pontosan ilyen.

 

szerk: mindig megkapom ezt a "desokidődvan" beszólást, mindig olyan dolgokra, amik kb. 20 mp-et sem vesznek el az életemből :D pl. legutóbb egy marék 2.7mm-es lánckeréksor-hézagolóra, aminek a beszerzése kb. ennyi volt: 

 

"szia. kellene vagy hat-hét darab 2.7mm vastag, 35mm belső átmérőjű lánckeréksor-hézagoló, valami kemény műanyagból. megoldható?"

"igen. pill. tessék"

"köszi"

 

:D


Vejne módosította - 2017. március 18. - 08:32