Én Siófok, Szabadbattyán, Székesfehérvár, Mór, Kisbér, (Gyõr) Csorna, Balf (itt van a szállásom is Molnár panzió) útvonalon megyek szombat délelõtt, szerintem olyan 9 órás indulással, lesz még mellettem egy hely akár kerékpárral együtt, akit érdekel szóljon.
Este lehet benézek Sopronba a Fórum Pizzériába ha megtalálom, habár nem vagyok nagy fórum addict
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Flash Across Maraton | Sopron
Indította
vendég_Berger_*
, 2003. december 11. 21:53
#81
vendég_feczo_*
Írta 2006. június 01. - 18:00
#82
vendég_feczo_*
Írta 2006. június 01. - 17:54
#83
Írta 2006. június 01. - 17:12
a rajtszámot szombaton fellehet venni a Ritzingi-tónál?
...a legrosszabb, ha a hülyeség szorgalommal párosul!!!
#84
Írta 2006. június 01. - 16:33
Akkor gyere velem te is vonattal, ugyanis így én sem tudok Eráékkal menni. Valószínûleg szombaton mennék a kora délutánival, de ha neked jobb a korábbi, akkor az is jó!
#85
vendég_Charon_*
Írta 2006. június 01. - 16:04
Nos végleg eldõlt, hogy sárgumi kell ide is, mert
jön még esõ
agyagos a sár
a tandem elsüllyed a sárban
Paul + Era nem jönnek
kahlesz mi sajnos tele vagyunk... :-(
jön még esõ
agyagos a sár
a tandem elsüllyed a sárban
Paul + Era nem jönnek
kahlesz mi sajnos tele vagyunk... :-(
#86
Írta 2006. június 01. - 14:45
Sziasztok!
SOS keresek valakit, akihez be tudnék társulni autóba a hétvégén sopronba menet. Era és Paul visszamondta a várható idõjárás miatt, de én nem szeretném. Szóval ha volna egy kocsi, én cserébe tudok még két szállást 2000huf/fõért. Úgy is jó, ha nem Sopronba szálnánk meg, de akkor nekem nincs szállásom.
SOS keresek valakit, akihez be tudnék társulni autóba a hétvégén sopronba menet. Era és Paul visszamondta a várható idõjárás miatt, de én nem szeretném. Szóval ha volna egy kocsi, én cserébe tudok még két szállást 2000huf/fõért. Úgy is jó, ha nem Sopronba szálnánk meg, de akkor nekem nincs szállásom.
#87
Írta 2006. június 01. - 13:52
Most beszéltem öcsémmel (õ már tegnap elment Sopronba). Végignyomták a rövid és a középtáv nyomvonalát, szerinte minden körülmény között simán járható a pálya. neki elhiszem
Azt mondja, hogy pont annyira köves a talaj, hogy a kerék egyáltalán nem tud megsüllyedni és a sarat sem szedi össze.
Egyébként ahogy néztem a nevezettek listáját jó kis nemzetközi mezõny jött össze. Osztrákokkal meccselés rulez! :bananadan
Azt mondja, hogy pont annyira köves a talaj, hogy a kerék egyáltalán nem tud megsüllyedni és a sarat sem szedi össze.
Egyébként ahogy néztem a nevezettek listáját jó kis nemzetközi mezõny jött össze. Osztrákokkal meccselés rulez! :bananadan
#88
Írta 2006. május 31. - 23:01
Szilváson jól jött volna a váz alsócsõre szerelhetõ sárvédõ lemezke, ha nagyon nagy a posvány, lehet, hogy beszerzek egyet. Nem ciki. Ha telemegy a szemed sárral, s emiatt buksz 5 helyezést, na AZ ciki.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#89
Írta 2006. május 31. - 22:27
#90
Írta 2006. május 31. - 18:47
a pálya bizonyos része köves ott gyorsan szárad még ha elõtte nap esik az esõ akkor is. AZ agyagosabbrészen várható nagyobb pocsolya ill nagy sár.
ha maradna az idõ hétvégéig hmm ....
ha maradna az idõ hétvégéig hmm ....
...a legrosszabb, ha a hülyeség szorgalommal párosul!!!
#91
vendég_Charon_*
Írta 2006. május 31. - 15:56
Tavaly indultam Flashen, szerintem a határsáv környéke nem tud olyan sáros lenni, hogy cipelni kelljen. Szerintem ezt mások is megerõsíthetik.
Elég durván murvás a talaj, max fröcsköl.
Ezt most vehetjük úgy, hogy
1. A hatásáv a sáros csak
2. nem fogja összeszedni a kerék
???
#92
vendég_Charon_*
Írta 2006. május 31. - 15:51
http://www.sopron.hu...n.php?param=345
Marad a sárgumi.
Itt meg a várostérkép: http://www.sopron.hu...n.php?param=262
Marad a sárgumi.
Itt meg a várostérkép: http://www.sopron.hu...n.php?param=262
#93
Írta 2006. május 31. - 15:04
OFF Panaracer Fire Mud Pro 1.8"? (a valóságban 1.7"...) Nekem nagyon bevállt...csekk internet, forgalmazó, õk segítenek.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#94
Írta 2006. május 31. - 14:59
Így van Dante!
Utálom, mikor én cipelem, tolom, stb mert rossz a gumim, mások, meg eltekernek mellettem sárgumival. Már csak egy a baj: 2 boltban néztem, de még nem találtam 1,8ast pláne 2 dbot belõle. Ötlet esetleg hol próbálkozzak Pesten, ahol sok gumi van?
Utálom, mikor én cipelem, tolom, stb mert rossz a gumim, mások, meg eltekernek mellettem sárgumival. Már csak egy a baj: 2 boltban néztem, de még nem találtam 1,8ast pláne 2 dbot belõle. Ötlet esetleg hol próbálkozzak Pesten, ahol sok gumi van?
#95
Írta 2006. május 31. - 13:17
Hát, ha a Szilvásból indulok ki, az 1.7-1.8-as sárgumi nagyon is jó lesz. Kõkeményre fújva, fullyban mindenütt jó, kivéve aszfalton, de ott is lehet vele azért csapatni. És könnyû, tehát pörög ezerrel. Ha már cipelni kell az régen rossz, Szilváson is volt 20 méter, ahol sajnos nekem kellett (Katonasírok), hát erre azért nem szabad építeni. Lehet bohóckodni mindenféle átmeneti, "sártûrõ" gumival, de a sár kéem sár, s az idei versenyeken úgyis az megy jól, aki sárgumival megy - már önmagához képest is. Szóval ha a pálya 50 %-a saras, akkor szerintem felesleges aszfaltra és murvára hivatkozni, a sárgumi egy ésszerû kompromisszum, nagyon nem lehet vele sízvni. Node nélküle... Persze úgyis ott és akkor derül ki a tuti, szóval én több gumiszettet viszek magammal, s majd a helyzet hevében döntök.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#96
Írta 2006. május 31. - 09:55
Tavaly indultam Flashen, szerintem a határsáv környéke nem tud olyan sáros lenni, hogy cipelni kelljen. Szerintem ezt mások is megerõsíthetik.
Elég durván murvás a talaj, max fröcsköl.
Én az IRC Nothos 1.95 -re szavazok.
Elég durván murvás a talaj, max fröcsköl.
Én az IRC Nothos 1.95 -re szavazok.
#97
Írta 2006. május 31. - 09:49
Egy biztos, ha sár lesz (márpedig sajna úgy néz ki), akkor nem vagyok hajlandó sárgumi és hátitasek nélkül elindulni.Vajh milyen gumival érdemes mászogatni a Flass-en??
Idei BM-en, és PM-en indultam, szörnyû volt. Gyári Maxxis Ignitor/Dynomite volt fenn, de hihetetlen módon beszedi a sarat. Ráadásul a szélsõ bütykök úgy, hogy vagy 1 centivel szélesebb lett a kerék, amit bepakolt a Vféknek. Onnantól meg beállt...
Tegnap néztem Maxxis Medusa sárgumit, de sajna csak 2,1-ben volt, 1,8as nem. 2,1est meg nem akarok felrakni. Majd ma még keresek...
Ja és a hátitasi minek? Kifejlesztettem egy zseniális cipelési technikát, amit BM-on alkalmaztam. Hátitáska tetejébe beleakasztottam a felsõ csövet, és így a bringa keresztben volt a hátamon, 2 kéz a törzs mellett lóg, és séta
#98
vendég_Berger_*
Írta 2006. május 31. - 09:04
Az én tippem egy viszonylag ritka mintázatú, nem túl vékony, 1.9 körüli gumi.
Sopronban kiviggyent a nap, remélem bírja a hét végéig! :slonko:
Sopronban kiviggyent a nap, remélem bírja a hét végéig! :slonko:
#99
Írta 2006. május 30. - 23:53
#100
vendég_Berger_*
Írta 2006. május 30. - 18:46
Kõszeg 60 kilcsi Soprontól, autóval kb. 40 perc.
Eisenstadt környékén az osztrák jelentések szerint hét végén már javul az idõ.
Hál' Istennek ma csak csepergett az esõ, komolyabb mennyiség nem volt.
Eisenstadt környékén az osztrák jelentések szerint hét végén már javul az idõ.
Hál' Istennek ma csak csepergett az esõ, komolyabb mennyiség nem volt.