Sajnos én vizuális ember vagyok, vedd elő őket az ágyneműtartóból vagy építsd meg és megmondom melyiket kérem.
A vázat még meg kellene vennem
De a modern technika segítségemre van,nagyjából erről van szó:
Sajnos én vizuális ember vagyok, vedd elő őket az ágyneműtartóból vagy építsd meg és megmondom melyiket kérem.
A vázat még meg kellene vennem
De a modern technika segítségemre van,nagyjából erről van szó:
Ki-mire szavazna?Adott a villa ami full fekete,kerék ami szintén fekete.Van 2 szett kiegészítő,az egyik ezüst, a másik narancs.A kérdés:fekete váz és minden fekete narancs kiegészítőkkel,vagy polír váz ezüst kiegészítőkkel,ahol csak a villa meg a kerék fekete?
Sajnos én vizuális ember vagyok, vedd elő őket az ágyneműtartóból vagy építsd meg és megmondom melyiket kérem.
Ki-mire szavazna?Adott a villa ami full fekete,kerék ami szintén fekete.Van 2 szett kiegészítő,az egyik ezüst, a másik narancs.A kérdés:fekete váz és minden fekete narancs kiegészítőkkel,vagy polír váz ezüst kiegészítőkkel,ahol csak a villa meg a kerék fekete?
jól áll az a nyeregcső
Tag is rovidkenek tunik! :-)
Helyszín Wolfgangsee mellett Zwölferhorn.
Salz. pályabejárás meg volt? Melyik távon mész idén?
KiráJ a nyeregcső, profi munka!
Nekem meg "van képem hozzá", hogy ilyet tegyek fel. Hétvégi tekergés, mobillal, full koszos lencsével.
Igen, szégyenszemre merevvilla helyett ideiglenesen pogo-stick, SS helyett ideiglenesen "váttás", de legalább a banán az bio volt és finom.
Helyszín Wolfgangsee mellett Zwölferhorn.
Szerencsére itt a mag-on is vannak profik,akik építést vállalnak
jól áll az a nyeregcső
Eléggé felhevült viták vannak a cikk alatti kommentekben
Amúgy én is most tervezem a 29-esem merev villássá és 1x10-re alakítását, de csak aszfaltra/földútra használnám, igazi terepre marad az össztelós.
Ez a két jelöltem:
http://www.carboncyc...t=2&c=43&p=197
http://www.on-one.co...rer-carbon-fork
még nem tudom melyik legyen (az on-one jobban tetszik), de ha nincs nagy különbség akkor az olcsóbbat veszem, mert a váz amúgy is csak alu és így nem lesz a tökéletes setup.
Mi a tapasztalatod - ha van már - az on-one villával?
nekem a CC van, azt érdemes tudni róla, hogy belül szerintem alu...szóval inkább úgy gondolok rá, mint egy díszkarbonos aluvillára, ahhoz képest kicsit drágállom.
de működik szépen, ja és 10-es papucsa van, ami eleinte okozott gondot, de 10-es tengellyel megoldottam.
ma vagy a sima alu változatot venném, vagy az On-One-t inkább. vagy acélt
Nem. Ott sem, pedig a rossz minőségű Shimano.
PressFitre megoldás Hope, Acros vagy EFS-féle PressFit, ezek fémházasak. Behelyezésnél nem zsír, hanem piros Loctite. Ennyi.
a loctiteosat hogyan szeded ki?
komolyan nem ertem, hogy miert nem jo a menetes megoldas.
arn módosította - 2014. június 23. - 19:31
A telo az inkabb a nagy utesektol ved, minden mas a gumi, es vaz dolga elvileg. De a kart, labakat semmi nem potolja
nekem az elunt terepeken nagy buli a merev vaz, vekonyabb gumi. Ezert szeretnek erre mozdulni.
Nem pattog sehol a vaz? Kozepcsapagynal?
Nem. Ott sem, pedig a rossz minőségű Shimano.
PressFitre megoldás Hope, Acros vagy EFS-féle PressFit, ezek fémházasak. Behelyezésnél nem zsír, hanem piros Loctite. Ennyi.
de te ez alapjan az 29ert rendesen ugy hasznalod, mint a montit
Régen rossz lenne, ha másképp lenne!
Lurcher szerintem sem szép, inkább nevezzük "karakteresnek". Csak felmerül a kérdés, milyen más gyártó ad 300 fontért karbonvázat európai garanciális háttérrel? Ez az ár jó, ha harmada a ma kapható "márkás" vázaknak. Az árkülönbözetből komoly cuccokat vásárolhatunk. Igaz, a Lurcher sajnos PressFites, de melyik mai 29er karbonváz nem!... Nem sok maradt már olyan, sajnos.
On-One háza táján van még egy Dirty Harry 29er váz, ami ~200 fonttal drágább. 1200 gramm alatti, vagyis ez már elég könnyű váz. Ami ebben jó (Dirty Harry):
- még mindig viszonylag elfogadható az ára
- nagyon könnyű
- klasszikus formavilág
- menetes középcsapágyház
Ami kevésbé:
- nem cserélhető a papucs SingleSpeed kivitelre és amúgy is csak sima gyorszáras
- 1 db kulacstartó felfogatás (ez milyen már?!?)
- egyesek szerint az integrált kormánycsapágy sem túl szerencsés
On-One karbonvilla. ~680 gramm vágatlan nyakkal (~620-630 méretre vágva), IS-tárcsafék-felfogatás, gyorszáras, tapered nyakas kivitel. Ilyen, vagy hasonló tömeggel Niner RDO kapható, legalább kétszeres, de inkább háromszoros áron.
Dacára annak, hogy gyorszáras, nagyon merev. Átütős villa után is, egy 15mm-es átütős Reba egyáltalán nem merevebb. A rezgésekből, hogy mennyit nyelhet el, nem tudom. Ballonos külső van elöl 21mm belső szélességű felnin és a gumit alacsony nyomáson használom, így a gumi végzi a rezgéselnyelés oroszlánrészét.
Ellenben meglepő, hol és milyen sebességgel bírok már közlekedni vele. Kicsit félelmetes is. Alig 2.5 hónapja szereltem csak össze, de már jócskán 2500 km fölötti távot tettem bele:), javarészt terep, természetesen. Inkluzíve sok egynyomos, köves és technikás ösvény. Eleinte vont bennem némi félsz, hogy "úristen, bírni fogja ez ezt?!?", de bírta, bírja. Ami feltűnő volt az első alkalommal már, hogy a kerék mindig pontosan arra ment, amerre irányítottam. A másik, hogy kapásból bevállaltam olyan köves, sziklás részeket vele, amin nem mertem lemenni korábban, mert ugye nem rugózik, nem ül be a villa -> alacsonyabb sebességnél kiszámíthatóbb, ennyi. Nagyobb sebességnél ennek pont az ellenkezője, borzasztóan észnél kell lenni vele. Gondolom nem kell kiemelnem, hogy mindent karból, vállból kell kimozogni és a saját testünkkel lekövetni a talaj egyenetlenségeit. Szerintem nagyon jó móka. (...írom ezt úgy, hogy nagy "fully fan" voltam:))
zscs módosította - 2014. június 23. - 08:57
ha lenne is hátrány, az nem a technika miatt lenne.
Ebben akarok hinni én is. 2010-ben még ez volt a maraton fegyver, most meg.... mindenki gyorsult 3 km/h átlagot csak a kerékméret miatt? No, megyek is még egy János-hegyet a szattyán munkábajáróssal befelé menet.
ez itt a téli bicajom:
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Réges-régi, 26-os. Két éve nem is használom,most csak minimális fejlesztéssel összerakom ismét. A Duna hosszún meglátom, mekkora hátrányba kerültem ezzel a technikával 2008 óta (10-10 cm, 26" latex belsős kerék, 3x9).
ha lenne is hátrány, az nem a technika miatt lenne.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
26" 29"? Csak váz vagy komplett bringa?
igen, az a váz
Réges-régi, 26-os. Két éve nem is használom,most csak minimális fejlesztéssel összerakom ismét. A Duna hosszún meglátom, mekkora hátrányba kerültem ezzel a technikával 2008 óta (10-10 cm, 26" latex belsős kerék, 3x9).
a lurcher amugy miert olyan "hasas", milyen oka van annak? ronda szvsz.
de a visszafele hajlo villa is fura.
amugy rohadt jo arban van... jobban biznek egy fokkal benne, mint a tobbi kinai vazban.
zscs: sulyra mennyi lett? nem sporoltal a felszereltsegen
gondolom amiért a Spec Pitch vagy a Giant Trance is valamennyire hasas
izlések és pofonok, nekem kifjezetten tetszik (a villa már kevésbé) én bíznék benne már a váz tömegét elnézve is (jó nehéz:)
ritchey p29er custom
a lurcher amugy miert olyan "hasas", milyen oka van annak? ronda szvsz.
de a visszafele hajlo villa is fura.
amugy rohadt jo arban van... jobban biznek egy fokkal benne, mint a tobbi kinai vazban.
zscs: sulyra mennyi lett? nem sporoltal a felszereltsegen
arn módosította - 2014. június 21. - 21:47