
amugy szép kis futkosó!

a markolat kicsit furi..
Nekem a 2001es Serpensem 4év használat után repedt meg, pedig "csak" 2hónapot agresszultam vele (6os lépcsõk és 1m körüli szintek ugrása síkra).
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Aki síkra ugrál, az meg is érdemli a következményeit.Felhasználás függõ hogy mi mennyit bír. Nekem a 2001es Serpensem 4év használat után repedt meg, pedig "csak" 2hónapot agresszultam vele (6os lépcsõk és 1m körüli szintek ugrása síkra). Az RST-m is elrepedt 3év CC/túra felhasználás mellett, pedig mikor megvettem még csak 60kg körül voltam. Ha az ember nem ugrál azzal a Konával akkor 4-5évet simán kibírhat. Tavaly kaptam ingyen egy Caldera vázat, a tulaj kicsit 100kg fölött van, 4évig nyúzta és semmi baja a váznak.
ez a fire mountain váz nem ropi nagyon?
.
a tányérnélküli cc gép tényleg furi, bár abban igazad van hogy nekem pl fogalmam
sincs milyen az alföldön tekerni, itt pesten szükség van a sebességekre, hogy bárhova felmehesek.
épp akartam is írni, hogy csinos kis városi futkosós masina
csak azt nem értem, hogy ha mindent bebiztosítasz - túlépítéssel, súlyod miatt - miért nem egy erõsebb vázra építetted fel?
itt vannak jó áron Kona vázak
http://www.bikemarke...=termek&obc=230
bár van egy-két érdekes párosítás, szívemre hallgatva tetszik a gép.
használd egészséggel és lakatold serényen a városban!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
akkor mért nem veszel rá még 1 tányért?
cc-re az kell, nem?
vagy így is feszít elég jól?
most jól látom h ilyen cc-re épített bicóban dirtjumper teló van?
meg azok a felnik is inkább dh-fr cuccok
vmint elsõváltó, normális nyereg se ártana..
nekem fura h egy full cc vázra dh/fr dirt cuccok kerültek nagyrészt..