Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#14341
Írta 2007. június 22. - 15:00

csak az az alacsony hátsótraktus olyan természetellenes az én szememnek, de biztos jól kanyarodik meg minden
#14342
Írta 2007. június 22. - 14:56

#14343
Írta 2007. június 22. - 14:40

#14344
Írta 2007. június 22. - 14:35

tomacom is csajozó színû,piros,fekete,kis fehér:D mûködik is

levegõsítés érdekelne,03as wc is ellhet oylat?
priviben is jöhet,vagy a telós topicba
én bodlog vagyok egy hosszú diabolus csõvel meg a power v nyereggel

Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#14345
Írta 2007. június 22. - 13:29

az a levegõs szett milyen gyártmány? gyári rs. vagy valami utángyártott?
#14346
Írta 2007. június 22. - 13:10

Az idei Boxxer Race (év végén valószínûleg majd azt veszek) is fehér, úgyhogy csak emiatt még nem kellett volna Travist venned, és az én Boxxim rózsával csak 3013g. 18ezerbõl meg levegõssé alakítható, tehát akár 2800g köré is levihetõ.
Ha már csajozás, akkor csak a piros számít. Legalábbis eddig akárhány barátnõmnek (barát barátnõnek is) bicajat vettünk, mind pirosat akart, mint egyetlen kritérium. Ezért vettem most Intense-t.

Igaz, amióta egy ismerõsöm ment a Demómmal azóta többször emlegette, hogy milyen kényelmes volt, meg hogy mennyire fogott a fék.
#14347
Írta 2007. június 22. - 12:53

travis: isten. tudom, nehezebb, mint a boxxer (fõleg a levegõsnél), de ebben a korban (és facéran) már számít az is, hogy szép csajozos színe legyen:)
tömegét nem tudom, de elvileg 17nél nem több. de majd csak akkor mérem le, ha egészen kész lesz (új racsni, lánc, üléscsõ még hiányzik)
#14348
Írta 2007. június 22. - 12:45

Nagyon-nagyon tetszik! Tömege? Travis, hogy üzemel?
Socom témához: az a vicces, hogy mindkettõnknek egy Demo8-asa volt elõtte, bár nekem azonkívül, hogy nem volt a legkönnyebb, meg, hogy nem Intense, nem volt semmi bajom vele.
Ja, és mindketten 185 centi fölött vagyunk, meg a harmadik tulaj, Kokkk is, de csak a fehér gép L-es.
#14349
Írta 2007. június 22. - 11:23

nagyon szép a fehér is meg a piros is.
Ádám nézd meg milyen jól megy a piroshoz a fehér:
(és így megragadom az alkalmat, hogy bemutassam Pipi új testét)


#14350
Írta 2007. június 22. - 08:36


adamkg-nak meg csak meg kénye már gyógyulni


#14351
Írta 2007. június 22. - 08:12

A fehér clone, még nincs fenn a saint 170 es hajtõmû MRP vel atomlab aircorp pedállal ,meg a code 203 as fékek és a 2007es XT váltórendszer meg még egysmás.Ja meg annyi hogy én big betty patkókat rakok rá amik 2.4 esek.
http://pix.bikemag.h...0&ppuser=186423
http://pix.bikemag.h...9&ppuser=186423
Ez lett a 2007 es Demo8-2 esbõl.
adamkg nagyon pofás lett a tiéd is márcsak zúzni kell vele.
Szal akkor már ez is ilyen tucatbringa lett...

Klassz nagyon!! :clap:
#14352
Írta 2007. június 22. - 08:06

#14353
Írta 2007. június 22. - 03:04

http://pix.bikemag.h...0&ppuser=186423
http://pix.bikemag.h...9&ppuser=186423
Ez lett a 2007 es Demo8-2 esbõl.
adamkg nagyon pofás lett a tiéd is márcsak zúzni kell vele.
Life Is Just a Big Ride :angel:
#14354
Írta 2007. június 21. - 23:21

Hátránya, hogy a középen futó sín miatt a nyereg közepe kemény, amely egy ráesésnél lehet, hogy nem jön jól, illetve kicsi a választék (még), és a kompatibilitás, bár nyeregcsõbõl létezik normál nyergekhez való bilincses is, de ez ugye a fából vaskarika, tehát nincs sok értelme.
#14355
Írta 2007. június 21. - 23:15

Jó. És mi az I-beam rendszer elõnye a hagyományos sines megoldással szemben? Elvileg kicsit könnyebb talán? Vagy ez sem? Emlékeim szerint az MBA valami olyasmit írt róla, hogy nem olyan könnyû mnt a gyári adat szerint. Akkor meg minek?
egyszerubb allitani. sokkal. Lattal mar ilyet eloben? en igen. sztem zsenialis.
nem kicsit konnyebb. Vagy ugyanazt a sulyt kb feleannyi penzbol hozod ki, mint egy normal befogos nyereg-nyeregcso komboval.
145grammos I-Fly nyereg feleannyiba kerul, mint a papiron 165 amugy siman 170g folotti Flite TT-m. ami azert nem rossz
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14356
Írta 2007. június 21. - 23:06

igy maradok az slk-mnál
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14357
Írta 2007. június 21. - 23:03

alapban szeretem az egyszerûsített dolgokat, (pl. sosem vennék állítható szögû stucnit) de ez a dolog hiányozna, mindig alakul picit, hogy hogy érzem magam kényelmesen a beállításaimmal...
edit: én is tudom, hogy nem kapcsolódott az i-beamhez, csak az integrált szóról ez jutott eszembe

#14358
Írta 2007. június 21. - 23:02

Azt azért hosszáteszem, hogy legtöbbjük az agresszívabb stílusokhoz tartozott.
a legnagyobb gáz, hogy megint sikerült valami egységes dolgot megvariálni, nehogy véletlenül minden mindennel kompatibilis legyen..... blaaa
Én ezt nem variálásnak, hanem innovációnak hívnám.
Nyereg témát meg folytassuk az érintett topicban, ne ezt offoljuk szét.
#14359
Írta 2007. június 21. - 23:01

#14360
Írta 2007. június 21. - 23:00

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu