Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#12501
Írta 2007. december 26. - 22:14
a reba különösen jól néz ki
azé nagy nehezen át bírnék szokni a rapidf-ról, ezekért
mondjuk, errefelé még mindenki rajtam röhög a lehézagolt 8as agyak, szétberhelt kazetták miatt--3x7 el járok
#12502
Írta 2007. december 26. - 22:13
Csak a Sramokat dobálnám le nagyongyorsan
Dehát ugye kinek a pap...
#12503
Írta 2007. december 26. - 22:08
cserélõdött:
agyak - LX -> 08' XT
fékek - LX -> formula ORO K18
váltókarok - LX dc -> sram X.9 trigger
hátsó váltó - XT -> sram X.9
+ a Reba kapott egy egyedi fényezést/matricázást és egy enduro szimmering készletet.





több és nagyobb képet raktam fel IDE
csak a feleségem meg ne tudja:)
#12504
Írta 2007. december 26. - 22:07
olcsó és jó is, zsirzott bélés, full teflon, köszörült bovdennel.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12505
Írta 2007. december 26. - 22:03
#12506
Írta 2007. december 26. - 21:42
csirke:teljesen kúl, most-29 év- sincs jobb bringám :-)
#12507
Írta 2007. december 26. - 21:23
Kérdés:
A bowdenek elég nehezen siklanak (fék). Mit javasoltok? Bowdenház csere valami Jagra teflonos fajtából, vagy komplett csere. Meglátásom szerint a bowden jó állapotban van, de lehet arról is hiányzik esetleg a teflonos cucc.
Sajna itt frekventáltan jelentkezik, mivel végig házban fut a hátsóhoz a fék bowden. Mondjuk elöl is vaczak.
Na jó nem akarok többet off lenni, csak ezt az egyet kérdeztem.
1. Elméletem szerint
2. Én nem keverném a madzagost az olajossal, zavaró két túlságosan eltérõ fékérzésû fék a bringán. Anno a PXen volt CPSem és HS33-as szettem fenn, de jobb egyfélét felrakni.
#12508
Írta 2007. december 26. - 21:19
#12509
Írta 2007. december 26. - 21:16
Jó tárcsásan is, csak mondjuk minimum egy BB5-BB7 kéne rá. Vagy valami olajos.
#12510
Írta 2007. december 26. - 21:14
#12511
Írta 2007. december 26. - 21:12
Nekem úgy tûnik, mintha a stucniban lévõ csavarok el lennének rozsdásodva! Vigyázz, hogy bele ne rohadjon!
Már szétkaptam a kore stucniból a csavarokat és nem a csavar anyaga miatt rozsdás, csak valami ronggyal letörölhetõ volt rajta.
Kérdés:
A bowdenek elég nehezen siklanak (fék). Mit javasoltok? Bowdenház csere valami Jagra teflonos fajtából, vagy komplett csere. Meglátásom szerint a bowden jó állapotban van, de lehet arról is hiányzik esetleg a teflonos cucc.
Sajna itt frekventáltan jelentkezik, mivel végig házban fut a hátsóhoz a fék bowden. Mondjuk elöl is vaczak.
Na jó nem akarok többet off lenni, csak ezt az egyet kérdeztem.
#12512
Írta 2007. december 26. - 19:37
a hátsó bowden elég gány sõt szerintem kicsit hosszú is a kelleténél, de innen látom a rögzítõ szemet:P
meglepõdtem ezen a speed king-en hogy belefér a vázba...nekem max 2.2-t ajánlottak elõre-hátra de valószínû ez is belemenne mert nem olyan széles. lehet veszek én is egy garnitúrát
#12513
Írta 2007. december 26. - 17:22
nagyon szép :spoko:na ehunvane mai termís:
hogy örültem volna én anno, ha ennyi idõsen mint te most, csak fele ilyen jó biciklim lett volna....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12514
Írta 2007. december 26. - 15:40
Bringám:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
És hamarosan belekerül ez:
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#12515
Írta 2007. december 26. - 14:59
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#12516
Írta 2007. december 26. - 09:53
nem rossz!
silento gumik hogy szuperálnak?
Nem mentem vele még kb 100km-t, de meg vagyok idáig elégedve velük.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezzel a géppel tényleg egy régi álom vált valóra és hogy ilyen márkás defekt védelmes gumim eddig még sohasem volt.
Az elsõ sidet sajnos szimering cserére kellett vinni, de megkapta az új team erõsebb szimeringjeit és most fel fújva remekül szuperál. A hátsó váltóban is le lettek cserélve a görgõk, mert elkoptak. A bowdenek is cserések és úgy általánosan tiszta homok és föld volt a bringa, amikor megvettem.
Amúgy lehetett vele menni és fura, de csak szétszedés után derült ki, hogy a kormány csapiban meg néhány golyó hiányzott. Csapágyboltból pótoltam egy új készlet golyóval.
Megdöbbentõen könnyû bicaj. És most már lehet talán retrónak is nevezni
#12517
Írta 2007. december 26. - 09:40
silento gumik hogy szuperálnak?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12518
Írta 2007. december 26. - 09:34
#12519
Írta 2007. december 26. - 09:32
jah, ez elég ocsmány...a hátsófékhez vezetõ bowdenház nagyon gány amugy?
két gyorskötegelõ, oszt' csá.
egyébként az összkép nem rossz! ennyi idõsen nekem is hasonló vasam volt...
és én is nagyon örültem neki, mint elsõ komolyabb bicajnak.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12520
Írta 2007. december 26. - 01:43
még várok építõ jellegû ötleteket is:)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





