Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#12481
Írta 2007. december 27. - 14:14
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12482
Írta 2007. december 27. - 12:07
#12483
Írta 2007. december 27. - 10:55
szerintem abban a bicoban 1000szer jobban áll a nixon, mint mondjuk egy 888 vagy egy boxxer. nem beszélve arrol, hogy ugy a monoblock is eléggé magasan lenne, és ugy tudom, hogy hivatalosan is 150mm körüli teloval a legoptimálisabb.
amugy meg fasza bico:clap:
:wazuuup:
#12484
Írta 2007. december 27. - 10:17
#12485
Írta 2007. december 27. - 01:03
#12486
Írta 2007. december 27. - 00:27
szine+a formula iszony odavág!
sram nekem iparibb sokkal mint a sh,meg akkorát ránt a rugó hogy vízhangzik ahogy csattan az egész..
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#12487
Írta 2007. december 27. - 00:19
#12488
Írta 2007. december 27. - 00:12
köszönöm mindenkinek a dícsérõ szavakat!
hátsó fékbowdenházat meg akkor szépen megcsinálom.vagy juci:)
az az igazság, hogy Kishercegnek igaza van.ez a speed king inkább 2.1 mint 2.3
régi 2.1-es explorerem is ilyen széles volt.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12489
Írta 2007. december 26. - 23:21
Mohusnak gratula. Ott van a szeren a gépezet. Látszik, hogy okosan, odafigyelve készül. Kíváncsi vagyok, hogy válik majd be a fékkar/váltókar közös rögzítése.
Köszönöm VV,
a bilincsre én is kíváncsi vagyok. Sajnos a poplock kar miatt nagyon zsúfolt a kormány bal oldala. Remélem ez kultúráltan megoldja majd.
Ami a Sram vs. Shimano érzést illeti, szerintem is a sram sokkal határozottabb, szögletesebb érzést produkál, mint a shimano.
Mennyibe volt neked ez a bringa Mohus?
többe mint szeretném, de kevesebbe, mint gondolnád:)
#12490
Írta 2007. december 26. - 23:18
#12491
Írta 2007. december 26. - 23:15
yeah én is noname-el nyomulok. szép fekete,rózsaszín béllel. 140 Ft 1 méter. ha normálisan méretre van vágva akkor sokáig bírja, nem reped ki és nem kezdi ki a váz festését.
Én ált. 20 métert veszek egyszerre, ugyanannyi helyet foglal, és nincs egy ezres, és sokáig elég
szó ami szó a shimanohoz képest érezhetõen a sram sokkal puhábban,lágyabban vált
nem tudom, én végigpróbáltam az XTR kivételével a két cég montis palettáját, és pont, hogy a shimanot éreztem "lágyabbnak", igaz, ez nem is tetszett, ezért is maradtam meg a sramnál... a nagy S váltása (bár már mindkettõ elég nagy) a régi pozícionálatlan karokéra emlékeztet...
#12492
Írta 2007. december 26. - 23:14
#12493
Írta 2007. december 26. - 22:41
#12494
Írta 2007. december 26. - 22:34
Most SIS SP41-bowdenje van. Nem tudtam az árakat, de akkor lecserélem komplett olyanra, ha jó áron van.
Ja a brigám paraméterei, ha a képrõl egyes részletek nem derültek ki:
váz: Scott 7005T6 g-zero fx pro
teleszkóp: RockShox SID DualAir Long Travel
tag: RockShox SID AIR(45mm úttal)
agyak: Ritchey Zero System
felni: SUN HillRod
belsõ+szalag: Schwalbe
külsõk: Schwalbe Silento I puncture protection
V fékek: elsõ: XTR hátsó: XT
fékváltókarok: XT rapidfire
bowdenek: SIS SP41
hajtómû: XT négyszögtengelyes
hátsó váltó: XTR
elsõ váltó: XT
fogaskerekek: XT
pedál: Scott SPD
lánc: 7701
kormány Scott HOTROD 145g egyenes
stucni: KORE lite systems
csapágy: Cane Creek
markolat: Scott
nyereg: Selle TransAM
nyeregcsõ: Kore lite systems
#12495
Írta 2007. december 26. - 22:31
én is megajándékoztam magam egy sram váltással (deore-t cseréltem x7-re) szóval most x7 elöl,hátul a régi x5 gripko karokkal.
OFF:
néztem a nagyított képeket is, jó hogy nem vettem meg az x9-et azért a minimális súlyklömbségért, és az "X0 sport lineage" mondatért.
szó ami szó a shimanohoz képest érezhetõen a sram sokkal puhábban,lágyabban vált. (embere válogatja hogy melyik szimpibb.) eddig kb 60 km-tert mentem az új rendszerrel de nagyon cool
/OFF:
látom a hátsó váltót a hozzá kapott papír alapján kötötted be:D
a bringád igy ahogy van nagyon tetszik (számomra tökéletes) egyedül tárcsákat cserélnék más mintájura, de cl-ban nincs nagy választék. meg talán a hope színes cuccai, és nokon bowdenezés
#12496
Írta 2007. december 26. - 22:30
"nehogy már a nyúl vigye a puskát"
habár én könnyen beszélek nekem eleve nincs asszony aki beleugathatna
#12497
Írta 2007. december 26. - 22:27
A sram nekem új, de egyenlõre sokkal szimpatikusabb a váltás karaktere, mint a shimanoé volt. Persze hegyen még nem voltam vele, szóval majd az idõ eldönti, hogy jól tettem e a cserét.
A formula fék egyenlõre nincs bekopva, szóval nem tudok nyilatkozni.
Ha a zasszony megtudja mennyit szúrtam el megint bicajra, akkor nekem nem lesz jó
#12498
Írta 2007. december 26. - 22:25
CJ, a tied is király, bár egy rendes tfék elférne - a kanócot pedig vezesd el rendesen, ez így nemcsak ocsmány, hanem balesetveszélyes is.
#12499
Írta 2007. december 26. - 22:19
#12500
Írta 2007. december 26. - 22:15
amugy grat :clap: ez eddig is nagyon zsir gép volt de most meg pláne
érdekelne engem hogy hogy mükszik a formula fék ! én is ilyenre tervezem cserélni vmelyik hidrás fékemet...

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





