
az teljesen más volt a fehér :mybad:
Szimmeringekhez hozzányúltatok még egyszer, vagy hagytad, ahogy javasoltam?nah 4 év alatt szép-lassan elkészült az elsõ komolyabb biciklim, öröm és bódottá'.
http://kepfeltolto.hu/i/?53271&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?53272&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?53273&t=img
alkatrészlista:
http://kepfeltolto.hu/i/?53284&t=img
az összsúlyban nincsenek benne a bowdenek, illeve a kormányszarv (hétfõn viszem eloxáltatni). de könnyíteni fogok még a belsõkön (csak ma nem volt semmi nyitva), 100 grammos maxxis lesz, ez máris -160 gramm, egy habszivacs markolat (ez is kb egy 100-as mínusz, ez a gumi dögvastag és nehéz, de hát ez volt itthon) meg egy könnyebb kulacstartó (ez is kb 100 gramm mínusz), szóval a súlya kb ez fog maradni, vagy egy kicsivel megy majd 11 alá. a lánc hétfõn jön (a súlyát a boltban szerdán mértem le, de az volt az utolsó darab és elvitték, mire mentem volna érte pénteken).
a finomabb beállítások (teló, karok, nyeregmagasság) még hátravannak.
köszönet:
- theznek az irányítópultért (kivéve markolat), illetve a hátsó váltóért.
- McGywernek a gumikért, illetve az okosításért.
- VV-nek a szimmeringekért.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
megszokás.
(általában egyforma gumit használok elöl-hátul. a hátsót mindig fordítva rakom fel, a legtöbb esetben így érzem jobbnak.)
tegnapig slick gumik voltak az xtc-n, így eddig csak kb. kétszer mentem a FT-kel, hóban, próbaképpen amikor megvettem. jó volt
, de az igazi tesztelés csak ezután jön. (aszfalton viszont érdekesen "billeg"...
)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960milyen a speci gumi, próbáltad?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
milyen a speci gumi, próbáltad?a téli sötétben a shimano fékek és a h.váltó/v.karok átalakultak avid j7-re és sram X7/X0-ra. meg felkúszott egy pár spcialized FT LK 2.0
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
málnakaróRobi vazz, az a vidéki, vágyteljes idill a szõlõkaróval, hát igen, na. Nagyon jól illik a tájba a gét gép.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
a téli sötétben a shimano fékek és a h.váltó/v.karok átalakultak avid j7-re és sram X7/X0-ra. meg felkúszott egy pár spcialized FT LK 2.0
http://kepfeltolto.h...?t=img&id=53088
http://kepfeltolto.h...?t=img&id=53089
http://kepfeltolto.h...?t=img&id=53091
http://kepfeltolto.h...?t=img&id=53090
így most 10,8 kg-t mutat a mérleg.
talán lesz még egy karbon villa is elõbb-utóbb, ha minden jól megy.
a trance meg megkapta az xt váltó és karokat:
http://kepfeltolto.h...?t=img&id=53092
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
a téli sötétben a shimano fékek és a h.váltó/v.karok átalakultak avid j7-re és sram X7/X0-ra. meg felkúszott egy pár spcialized FT LK 2.0
http://kepfeltolto.h...?t=img&id=53088
http://kepfeltolto.h...?t=img&id=53089
http://kepfeltolto.h...?t=img&id=53091
http://kepfeltolto.h...?t=img&id=53090
így most 10,8 kg-t mutat a mérleg.
talán lesz még egy karbon villa is elõbb-utóbb, ha minden jól megy.