CJ:
fura agy bringa,de alakul!
hajráá

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960nah 4 év alatt szép-lassan elkészült az elsõ komolyabb biciklim, öröm és bódottá'.
Szimmeringekhez hozzányúltatok még egyszer, vagy hagytad, ahogy javasoltam?nah 4 év alatt szép-lassan elkészült az elsõ komolyabb biciklim, öröm és bódottá'.
http://kepfeltolto.hu/i/?53271&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?53272&t=img
http://kepfeltolto.hu/i/?53273&t=img
alkatrészlista:
http://kepfeltolto.hu/i/?53284&t=img
az összsúlyban nincsenek benne a bowdenek, illeve a kormányszarv (hétfõn viszem eloxáltatni). de könnyíteni fogok még a belsõkön (csak ma nem volt semmi nyitva), 100 grammos maxxis lesz, ez máris -160 gramm, egy habszivacs markolat (ez is kb egy 100-as mínusz, ez a gumi dögvastag és nehéz, de hát ez volt itthon) meg egy könnyebb kulacstartó (ez is kb 100 gramm mínusz), szóval a súlya kb ez fog maradni, vagy egy kicsivel megy majd 11 alá. a lánc hétfõn jön (a súlyát a boltban szerdán mértem le, de az volt az utolsó darab és elvitték, mire mentem volna érte pénteken).
a finomabb beállítások (teló, karok, nyeregmagasság) még hátravannak.
köszönet:
- theznek az irányítópultért (kivéve markolat), illetve a hátsó váltóért.
- McGywernek a gumikért, illetve az okosításért.
- VV-nek a szimmeringekért.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
megszokás.
(általában egyforma gumit használok elöl-hátul. a hátsót mindig fordítva rakom fel, a legtöbb esetben így érzem jobbnak.)
tegnapig slick gumik voltak az xtc-n, így eddig csak kb. kétszer mentem a FT-kel, hóban, próbaképpen amikor megvettem. jó volt
, de az igazi tesztelés csak ezután jön. (aszfalton viszont érdekesen "billeg"...
)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960