kösz. probike de ha jól emléxem nincs több.Nagyon szép lett Tigger! Gumik honnan? Kollégám üldöz ilyen külsõt, de CRCn is pont elfogyott...
Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#11161
Írta 2008. május 04. - 19:55
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11162
Írta 2008. május 04. - 19:54
kész lett a melóbajárós bicó
http://img3.tar.hu/b...e2/34523736.jpg
http://img3.tar.hu/b...e2/34523737.jpg
http://img3.tar.hu/b...e2/34523738.jpg
Nagyon szép lett Tigger! Gumik honnan? Kollégám üldöz ilyen külsõt, de CRCn is pont elfogyott...
#11163
Írta 2008. május 04. - 19:46
http://img3.tar.hu/b...e2/34523736.jpg
http://img3.tar.hu/b...e2/34523737.jpg
http://img3.tar.hu/b...e2/34523738.jpg
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11164
Írta 2008. május 04. - 14:01
csak mert itt elvileg a kesz bringakkal kell buszkelkedni. azert van
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11165
Írta 2008. május 04. - 12:41
amúgy ajánlom a hone agyat viszont kalkuláljátok be h centerlockos tárcsa kell bele.
én inkább az apróból néznék jó kerekeket kompletten úgy sztem jobban megéri. és felninek nem singeltrackot ha választani lehet az kskeny meg nem is a legerõsebb, inkább ha olcsó akkor rodi dh disc felni, az szélesebb és jobb a singletracknál mivel szélesebb gumi is bele kerülhet ami jobban tart kanyarban vmint erõsebb, nekem ien felni van elöl és 1,5 év alatt egyáltalán nemkellett centírozni és 8as se naon van benne max picit pedig ugrottam pár csõrrel kiakadást. elsõ váltó meg nem kell mindenes bringára, 32 v 38as tányér, boxguide feszítõ teljesen jó és még olcsóbb is így.
telónak meg sztem érdemes még a torát is megnézni ha nem tulja olyan durván, jó árba van, esetleg a dropoff comp
#11166
Írta 2008. május 04. - 12:27
viszont ez a téma mennyire offtopik itt ...
#11167
Írta 2008. május 04. - 12:25
#11168
Írta 2008. május 04. - 12:24
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11169
Írta 2008. május 04. - 12:22
Néztük a B+ agyakat,de a keretbe nem fér bele!
A féket meg õ szeretné elõre, pont azért mert nem csak dirt-ölni szeretne.A váltórendszer meg szintén ez okból kerül fel.
#11170
Írta 2008. május 04. - 12:18
kérnék pár véleményt! Unokaöcsémnek most építünk bringát, ami az elsõ komolyabb "mindenes" bringája lesz. Még most kezd bicózni és a dirt felé is szeretne próbálkozni! Kapott egy wheeler buddy 2-es vázszettet a hozzátartozó sr suntour slammer villával.
Volt még tartalékba nekem egy avid bb7-es hátsó fék 160-as tárcsával, egy umf nyeregcsõ és egy acera hátsó váltó.
Amiket még hozzá gondoltunk:
2 db Sun Single Track felni 36 lukas Hone agyakkal és 2mm-es DT küllõkkel, ezekre valamilyen 2.25-ös gumik
sram pc870-es lánc 8as shimano fogsorral, alivio váltókarral
2008-as integrált tengelyes deore hajtómû 2 tányérral és rockringgel,valamint truva shiftguide-al
Avid FR-5 fékkar és egy bb7 185-ös pizzával elõre, aligátor centerlock adapterekkel
BikePositive Rising Bold kormány 30 mm,31,8
BikePositive Flame kormányszár 31,8mm
BikePositive Dirt nyereg
És itt merül ki az anyagi keret.
Majd a késõbbiekben még vmilyen elsõ váltó,váltókar és egy dirt jumper 3-as ami tervben van.
Vélemények?
ha tényleg Dirt felé huzza szíve,akkor a váltórendszer felejtõs!inkább SS,
Hone agyak helyett meg nézzetek valami iparis B+ -t! jobban jártok sztem!
fék meg nem muszály elölre!
gép is könnyebb lessz,viszont nem kell feleslegesen pénzt kiadni olyan alkatrészekre amik elõbb utóbb ugy is letörnek,pláne ha még csak most kezdi el!
#11171
Írta 2008. május 04. - 12:09
Volt még tartalékba nekem egy avid bb7-es hátsó fék 160-as tárcsával, egy umf nyeregcsõ és egy acera hátsó váltó.
Amiket még hozzá gondoltunk:
2 db Sun Single Track felni 36 lukas Hone agyakkal és 2mm-es DT küllõkkel, ezekre valamilyen 2.25-ös gumik
sram pc870-es lánc 8as shimano fogsorral, alivio váltókarral
2008-as integrált tengelyes deore hajtómû 2 tányérral és rockringgel,valamint truva shiftguide-al
Avid FR-5 fékkar és egy bb7 185-ös pizzával elõre, aligátor centerlock adapterekkel
BikePositive Rising Bold kormány 30 mm,31,8
BikePositive Flame kormányszár 31,8mm
BikePositive Dirt nyereg
És itt merül ki az anyagi keret.
Majd a késõbbiekben még vmilyen elsõ váltó,váltókar és egy dirt jumper 3-as ami tervben van.
Vélemények?
#11172
Írta 2008. május 01. - 14:40
Neked hány biciklid van?
egyenlõre kettõ,aztán a fire mountaintõl el fogok búcsúzni. megkapja asszony egy kisebb vázzal. a wheeler-t meg hárman használjuk, "hivatalosan" nagybátyámé. egy idõ után a folyamatos upgrade-ekbõl kijött a wheeler, az csak azért van.
#11173
Írta 2008. május 01. - 14:15
de csak a láncvillán férne el. szétcseszi, vagy rakjam oda nyugodtan?
táska.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#11174
Írta 2008. május 01. - 11:24
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11175
Írta 2008. május 01. - 00:45
1. a héten vettem lakatot, amit faszán nem lehet felszerelni a bicóra
2. ha már van lehetõség biztonságban tartani, akkor inkább nem kockáztatom meg, hogy ellopják
mellesleg a wheelerre menne egy u-lakat, de csak a láncvillán férne el. szétcseszi, vagy rakjam oda nyugodtan?
#11176
Írta 2008. május 01. - 00:29
Ma obiba' kellett mennem-fehérnépre rátört a "pofozzuk a lakást" vírus-s lazán kinnhagytam a bicóm lezáratlan legalább egy fél órára...
Mondjuk, tényleg csúnya, és zörög. S kockásra van ütve mindkét kerék, puttó karcos müanyag sárvédõkkel,szarráfakult palackból vágott sárfogókkal, "baba habfürdõ" -a nagy mésfél?? literes-rágógumis,hellókitty-s, s egyéb matricákkal, felismerhetetlen alkatrészekkel a még késõ téli mocsoktól.Az egész marha gusztustalanul néz ki, de szeretem.
S nem hagy el, soha.
#11177
Írta 2008. április 30. - 23:35
egyébként ez igy tényleg ortopédül néz ki ezzel a toronymagas nycsövel, ellenben hangyányi stucnivel.
én 180 cm körül vagyok (szégyellem de pontosan nem tudom)
nekem a fire mountainbe 350 es nycsö van és 105 mm es stucni.
majd mutatok neked róla képet.
oké köszi. a másik bicóm is hasonlóan van megoldva, az össztelós kona, kicsit nagyobb (elvileg mind2 18as, de Tig szerint az össztelós eggyel nagyobbnak számít, hiszek neki), azon 350es nyeregcsõ(még hiányzik 2 centi kb) és 80-as stucni van. szóval biztos bennem van a hiba. a wheeleren 90-es stucni van és kényelmetlen hosszabb távon.
#11178
Írta 2008. április 30. - 23:32
Brutál a nyeregcsõ kihúzása, fõleg a rövid stucnival. Érdekes lehet a testhelyzet rajta. Mellesleg, nem félted a golyóidat?
Amúgy szép bicó!
Köszi!Nincsen golyópara, amúgy a nyeregcsõben még van 1-1,5 centi a jelig. A testhelyzetet úgy tudnám jellemezni, hogy: haladós. Lépcsõn sem esem vele pofára (2x3 lépcsõ), és mászásnál sem akar nagyon hátraesni. Rakparton 30as sebesség könnyen tartható, múltkor siettem, akkor sikerült folyamatosan 36-37-tel menni, érdekes is volt, hogy alig kell megerõltetni magam ehhez a sebességhez. Meg ennél a sebességnél legalább nehezen kapnak le róla:D Utcán nem is hagyom, a tárgyalóban szokott pihenni:)
#11179
Írta 2008. április 30. - 23:28
én 180 cm körül vagyok (szégyellem de pontosan nem tudom)
nekem a fire mountainbe 350 es nycsö van és 105 mm es stucni.
majd mutatok neked róla képet.
#11180
Írta 2008. április 30. - 23:17
Amúgy szép bicó!

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





