köszi. ha befejeztem, mutatok még róla normális képeket
a váz egy caprine tour cross (
http://caprine.hu/me...urcross_1_2.jpg). (talán ezekeknek a túra vázaknak hasonlít legjobban a geoja a cyclo crosshoz és még a szélesebb gumi is elfér benne)
a villa egy 29"-es bringába való ZION típusú villa, apróból való, acél, kb. 1 kg. fekete volt, a srác lepucolta mert nem tudom miért. teszünk rá majd vfék tüskét és kap egy fekete festést.
oldalnézetbõl bután néz ki ezzel a villával, de így ad normális geot.
vféket kap majd elõre is ideiglenesen. még ki kell gondolnom hogy teszek rá bowdenmegakasztót, hogy cantival is lehessen használni.
az elsõ váltó nem rozsdás, csak a képen látszik.
a nyereg-nyeregcsõ is csak ideiglenesen került bele.
a fogsor valami olcsó gagyi, talán 2300 Ft-ba került. nem számít igazából, hogy milyen, a kitétel az volt, hogy 8-as legyen és 11-32-es.
a hajtókaron most 44-32-es tányérak vannak, de tervezem egy 42-es beszerzését és az egytányérosítást.
a vfék valóban hülyén mûködik az országúti fékkarral. kevesebb bowdent húz, mint kéne. ezt hogy lehet orvosolni?
cyclo crossban van valami szabályzás a kormányra? mert én a fékkar alatt pár centivel levagdosnám szívesen...