Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#6361
Írta 2010. április 02. - 11:01
Töltenék fel én is (tömeg)adatlapot, ha eláruljátok, hogy kell
11822 gramm jött ki, amiben nincs benne a bovdenház, kulacstartó, felniszalag, markolat. Az adatok kb. 40 %-a saját mért, 50 %-a weight weenies (gondolom ez is megfelelõ), az Epic Marathon vázat és a Fox F100 RL-t netes adatok alapján írtam.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#6362
Írta 2010. április 01. - 20:45
bicoztam ma egyet végre ilyen szép idõ van
http://lh6.ggpht.com...s 2010_0401.JPG
A kép véletlenül nem Fujifilm géppel készült?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#6363
Írta 2010. április 01. - 20:09
bicoztam ma egyet végre ilyen szép idõ van
http://lh6.ggpht.com...s 2010_0401.JPG
jó a g(k)ép, ilyen idõben nem is szabad otthon maradni
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#6364
Írta 2010. április 01. - 19:46
#6365
Írta 2010. március 31. - 22:28
#6366
Írta 2010. március 31. - 22:05
Vááááááá......baromi jol néz ki.....
Boros: feelingje van....probalj ki egyet
Egye-b@ssza, kipróbálom!!!
Gondolom, hogy valami van benne, hisz sokan élvezik.
Az az igazi legény, aki a tizenkilencre lapot kér!
#6367
Írta 2010. március 31. - 22:04
PBG: ahol nagyon meredek, ott ugyis gyorsabb ha a válladra kapod és felfutsz....nyeregben nem mindig gyorsabb
#6368
Írta 2010. március 31. - 21:59
Szép a Kona! Gratulálok!
A CX meg szerintem nagyon jó dolog. Tényleg feelinges. És ha megtanulsz egy CX bringával normálisan menni, akkor a montival sem lesz sok gondod. Meg pl. nagyon jól meg lehet tanulni, hogy hogyan szállj le, illetve ugorj vissza kb. ugyanazzal a sebességgel, mint amivel leszálltál.
Ja, meg ha van egy CX géped, akkor van egy ou-d, is, amivel ha nincs igazi ou-d, akkor még versenyezhetsz is. Hirtelen ennyi.
Szerk.: mondjuk egysebit CX-re sem vállalnék be. Lásd a Mosonmagyaróvári CX pályát...
A CX meg szerintem nagyon jó dolog. Tényleg feelinges. És ha megtanulsz egy CX bringával normálisan menni, akkor a montival sem lesz sok gondod. Meg pl. nagyon jól meg lehet tanulni, hogy hogyan szállj le, illetve ugorj vissza kb. ugyanazzal a sebességgel, mint amivel leszálltál.
Ja, meg ha van egy CX géped, akkor van egy ou-d, is, amivel ha nincs igazi ou-d, akkor még versenyezhetsz is. Hirtelen ennyi.
Szerk.: mondjuk egysebit CX-re sem vállalnék be. Lásd a Mosonmagyaróvári CX pályát...
#6369
Írta 2010. március 31. - 21:20
T-1 nap Cannondale Fifty Fifty 2.1 
szar cuccokkal 9,6kg, cél 9alá menni.
szar cuccokkal 9,6kg, cél 9alá menni.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6370
Írta 2010. március 31. - 21:11
szép, gratula
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#6371
Írta 2010. március 31. - 21:11
Hát... vitrinbájk már nem lesz belõle...
Megvan benne minden, amire vágytam: könnyû, merev, egysebességes, jókat lehet gyorsulni vele, igazi versenyérzést nyújt.
A Haro Mary SS ehhez képest egy lomha fotel - azt sem fogom hanyagolni, kellenek pihenõs tekerések is
Megvan benne minden, amire vágytam: könnyû, merev, egysebességes, jókat lehet gyorsulni vele, igazi versenyérzést nyújt.
A Haro Mary SS ehhez képest egy lomha fotel - azt sem fogom hanyagolni, kellenek pihenõs tekerések is
#6372
Írta 2010. március 31. - 21:02
#6373
Írta 2010. március 31. - 20:55
Vááááááá......baromi jol néz ki.....
Boros: feelingje van....probalj ki egyet
Boros: feelingje van....probalj ki egyet
#6374
Írta 2010. március 31. - 20:50
Használd merészséggel tolli!
Szép, bár én még mindig nem értem a cyclocross mivoltát. Futni egy bringával a hónom alatt padokon ugrálva át?! Most vagy sár vagy beton....
De neked sok-sok km-t!
Szép, bár én még mindig nem értem a cyclocross mivoltát. Futni egy bringával a hónom alatt padokon ugrálva át?! Most vagy sár vagy beton....
De neked sok-sok km-t!
Az az igazi legény, aki a tizenkilencre lapot kér!
#6375
Írta 2010. március 31. - 20:48
ugy kell, hogy jobb klikk a kepre, es onnan ki kell masolni a kep tulajdonsagait, es aztan azt berakni a
nyomas utan
nyomas utan
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6376
Írta 2010. március 31. - 20:46
Nem tudom, miért nem jeleníti meg a képeket...
Akkor link: Picasa Web Albums - Zsuzsa - Kona Major One
Akkor link: Picasa Web Albums - Zsuzsa - Kona Major One
#6377
Írta 2010. március 31. - 20:44
Sziasztok!
Ma átvettem a kerékpárom, egy Kona Major One-t. Közben esett az esõ, úgyhogy tökéletes alkalom nyílt arra, hogy elemében mutathassa meg, mit tud. Jól összesároztam és nagyon élveztem a másfél órás próbautat. Igazán jókat lehet gyorsulgatni vele, lassítani viszont kevésbé. Még be kell kopniuk a fékeknek, vagy nekem kell bátrabban ereszkednem
Pár béna mobilos képet is mellékelek, késõbb lesznek jobbak is:


Ma átvettem a kerékpárom, egy Kona Major One-t. Közben esett az esõ, úgyhogy tökéletes alkalom nyílt arra, hogy elemében mutathassa meg, mit tud. Jól összesároztam és nagyon élveztem a másfél órás próbautat. Igazán jókat lehet gyorsulgatni vele, lassítani viszont kevésbé. Még be kell kopniuk a fékeknek, vagy nekem kell bátrabban ereszkednem
Pár béna mobilos képet is mellékelek, késõbb lesznek jobbak is:


#6378
Írta 2010. március 31. - 12:46
szerintem az epic vaz 150-200grammal konnyebb.
amugy most cserelodik a villa, meg majd egyszer ha raszanom magam akkor lesz XTR fek es fekkar. meg King fejcsapagy. meg ASR5 fullkarbon vaz
amugy most cserelodik a villa, meg majd egyszer ha raszanom magam akkor lesz XTR fek es fekkar. meg King fejcsapagy. meg ASR5 fullkarbon vaz
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6379
Írta 2010. március 31. - 11:18
Jó ötlet! Este összeszámolom, a hiányzó adatokat meg saccolom 
Tamaska, a Tiedet elnézve az enyém se lehet sokkal nehezebb. A villám kb. 250 gramm mínusz, kerekeken kb +100gramm, külsõkön kb. -100x2 gramm. Hajtómûbõl és váltókarokból xt-m van az xtr helyett, ez ugye valamivel nehezebb, viszont a féken is nyerek pár grammot. A váz tömegéhez lövésem sincs. Bízom a 12 kg alatti tömegben
Tamaska, a Tiedet elnézve az enyém se lehet sokkal nehezebb. A villám kb. 250 gramm mínusz, kerekeken kb +100gramm, külsõkön kb. -100x2 gramm. Hajtómûbõl és váltókarokból xt-m van az xtr helyett, ez ugye valamivel nehezebb, viszont a féken is nyerek pár grammot. A váz tömegéhez lövésem sincs. Bízom a 12 kg alatti tömegben
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#6380
Írta 2010. március 31. - 11:11
Amennyiben van rá fogadókészség, akkor csinálhatnánk egy Fórumos kerékpár adatbázist, az alábbiakban mellékelt táblázat alapján. Egyes cellák tartalmaznak kiegészítõ információkat, melyre az adott cella jobb felsõ sarkában szereplõ piros jelzés utal. A táblázattal kapcsolatos észrevételeket, kiegészítõ információkat várom a novainvictai@hotmail.com email címre.
A nyilvántartás elérhetõségét, ha van létjogosultsága a dolognak megoldjuk valamilyen formában.
[ATTACH]2192[/ATTACH]
A nyilvántartás elérhetõségét, ha van létjogosultsága a dolognak megoldjuk valamilyen formában.
[ATTACH]2192[/ATTACH]

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





