Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#5421
Írta 2010. augusztus 16. - 13:08

De ezt ne itt folytassuk tovább, van saját topikja.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#5422
Írta 2010. augusztus 16. - 13:04

#5423
Írta 2010. augusztus 16. - 13:04

Aki spd nélkül bringázik az nem is teker igazából, csak tapossa a pedált, mintha lépcsõzõgépen lenne.
Aki SPD nélkül megy, annak valszeg nem a dobogó a cél (meg te, az élversenyzõ, valszeg tudod fejbõl, hogy ki az, aki megy a dobogóért). Szóval, ennek fényében a kérdés: tulajdonképpen miért is baj a taposó és neked miért is fáj, ha valaki azt használ? Kedvesem is taposót használ, neki az a kényelmes és az a biztonságos. Talán kisebb mellényel is lehetne osztani az igét, nem mindig a "csúcsra járatás" szemszögébõl...
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#5424
Írta 2010. augusztus 16. - 13:02

És milyen a megfelelõ cipõ egy ilyen szöges platformhoz?
FiveTen például.
Nekem túl gyári a KTM, olyan semmilyen.
Aki spd nélkül bringázik az nem is teker igazából, csak tapossa a pedált, mintha lépcsõzõgépen lenne.
sokáig próbáltam hozzászokni az spdhez, de idén azt hiszem be kell látnom, hogy a platform nekem jobban fekszik. Felfele is, lefele is. Úgysem vagyok profi, hogy kihasználjam minden izmom és tökéletesen körbe tekerjek. Hobbi szinten meg olyan mindegy.
#5425
Írta 2010. augusztus 16. - 12:54

Aki spd nélkül bringázik az nem is teker igazából, csak tapossa a pedált, mintha lépcsõzõgépen lenne.
A sebesség mindent megold.
#5426
Írta 2010. augusztus 16. - 12:50

#5427
Írta 2010. augusztus 16. - 11:49

végre egy rendes ember
azt is megertem, ha vki ragaszkodik hozza - nalam az ok egyszeru: lefele amugy sem vagyok tul magabiztos, es volt mar jopar olyan helyzetem, ahol az utolso pillanatban valo lelepes mentett meg a pofaraesestol. egy spd ezen nem hiszem, hogy segitene

#5428
Írta 2010. augusztus 16. - 11:00

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#5429
Írta 2010. augusztus 16. - 10:39

nem akarok spdt,
végre egy rendes ember

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5430
Írta 2010. augusztus 16. - 10:35

Szépek a Stumpik, meg szép a Trance is. De arn, az a pedál szörnyû.
nem akarok spdt, nem spdben meg nem nagyon van normalisabb. en szeretem

#5431
Írta 2010. augusztus 16. - 06:24

Azota cseréltem a az elsõ telót, kormányt, nyerget nyeregcsövet, stucnit, kormánycsapágyat.
most kb 0,6-al lett kevesebb.
de nem igazán a sulyra mentem egyedül a kormánycsapágy részében van karbon, inkább Wcs wet-eket akartam fehérben és feketében.
az elsõ telo meg ugy jött hogy megláttam egy helyen használtan kb 100km benne nulla karc és az eredeti ár feléért én meg abenne lévõ Rock Shox Reba Sl-t felajánlottam cserébe elrendeztük a különbözetett és lett.
igy sokkla jobban tetszik mert sokkal komplettebb szerintem hátul is DS elõl is az.
szia!
Látom Tata van beirva, arra fele szoktatok tekerni, lehet egyszer-egyszer átugranék.
#5432
Írta 2010. augusztus 15. - 22:44

Milyen géped van? Pyxis?Most nem azért de ennek az polarisnak ugyanaz a geoja meg a csövek formája mint az én 2007-es vázamnak. Mondjuk a festése szebb, bár hogy tartósabb-e azt nem tudom.
#5433
Írta 2010. augusztus 15. - 22:23

#5434
Írta 2010. augusztus 15. - 22:13


#5435
Írta 2010. augusztus 15. - 21:53

Váz: SCORE RC (1091), Anyag: 6061 tripple butted Alumínium, 4 forgáspontú hátsó rész, alacsony 1:2 áttételi arány a hosszabb élettartam miatt, tömített forgásponti csapágyazás
Villa: DT Swiss XMC 100-130
Rugóstag: DT Swiss XM 180, Rugóút: 100, Rugózás: levegõ, Csillapítás: hidraulikus, állítható visszaút csillapítás, Lockout
Váltóltókar: Shimano Deore SLX, RapidFire - Instant-/ Multi-/ Two-Way-Release
Hátsó váltó: Shimano Deore XT, 9 fokozatú, Top Normal - alsó rugóállású" Shadow-Design"
Hajtómû: Shimano Deore SLX, Hollowtech II, integrált csõtengellyel
Pedál: Shimano 520 SPD patentpedál
Féktárcsák: elöl Ø180, hátul Ø160
Gumi: Schwalbe Rocket Ron,
Kormánycsapágy: Ritchey WCS Carbon, A-Head Zero-Logic System, integrált
Kormányszár: Ritchey WCS Wet White 4-axis, A-Head, 6°, 4 csavaros rögzítés, D: 31.8
Kormány: Ritchey Wcs Wet White OS flat,
Markolat: Ritchey WCS
Nyereg: Selle Italia SLR
Nyeregszár: Ritchey WCS Wet Black
#5436
Írta 2010. augusztus 15. - 21:36

#5437
Írta 2010. augusztus 15. - 21:30

#5438
Írta 2010. augusztus 15. - 21:27

#5439
Írta 2010. augusztus 15. - 21:23

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#5440
Írta 2010. augusztus 15. - 21:09
