Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#3701
Írta 2011. május 15. - 19:49

#3702
Írta 2011. május 15. - 19:24

#3703
Írta 2011. május 15. - 10:05

en is azt akartam irni, hogy miert jobb, mint a "gyari"? bejon a canyonok letisztultsaga
mert mondjuk -lehetõségekhez mérten- nagyjából kompromisszummentes gépet akar. egy gyári gép meg kisebb nagyobb mértékben mindig az. canyont pl én is kompletten venném, de még a "szívemhez legközelebb álló" konfigon is minimum az alkatrészek 1/3-át cserélmném.
Forest meg grat, szép masina. (fékeket meg a váltó cuccot meg is venném he lenne rá keret

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3704
Írta 2011. május 15. - 08:59

Hogy érted,h miért jobb,mint a "gyári"?
A váltórendszer,a hajtómû és a fékek megmaradtak a régi gépemrõl,mert meg voltam velük elégedve. És mellesleg súlyt faragtam le a cserékkel. Most jöttem rá,hogy nem is keveset,mert a 17,25kg-os gyári súlyban még nem volt benne a több,mint 400 grammos pedál,így kb 800 grammot szedtem le a géprõl eddig.
Meg mellesleg csak vázat akartam volna venni,de olyan röhejes volt a különbség,h inkább komplett gépet rendeltem. (csak váz 1500 euro,komplett gép 1800 euro). A lekerült cuccokat eladom,így jövök ki a legkedvezõbben anyagilag is és szerintem más téren is.
A hátsó váltóval meg bajban leszek,mert ez valóban beleér a láncvillába,szóval gyanús,h egy shadow váltó kell majd.
A villával meg még nem tudom,h mi lesz. Itthon el tudok egyáltalán adni egy tapered-es 66-ot?
ami eredetileg volt rajta.
#3705
Írta 2011. május 15. - 01:04

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3706
Írta 2011. május 15. - 00:25

A váltórendszer,a hajtómû és a fékek megmaradtak a régi gépemrõl,mert meg voltam velük elégedve. És mellesleg súlyt faragtam le a cserékkel. Most jöttem rá,hogy nem is keveset,mert a 17,25kg-os gyári súlyban még nem volt benne a több,mint 400 grammos pedál,így kb 800 grammot szedtem le a géprõl eddig.
Meg mellesleg csak vázat akartam volna venni,de olyan röhejes volt a különbség,h inkább komplett gépet rendeltem. (csak váz 1500 euro,komplett gép 1800 euro). A lekerült cuccokat eladom,így jövök ki a legkedvezõbben anyagilag is és szerintem más téren is.
A hátsó váltóval meg bajban leszek,mert ez valóban beleér a láncvillába,szóval gyanús,h egy shadow váltó kell majd.

A villával meg még nem tudom,h mi lesz. Itthon el tudok egyáltalán adni egy tapered-es 66-ot?

#3707
Írta 2011. május 14. - 21:58


#3708
Írta 2011. május 14. - 14:03


A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3709
Írta 2011. május 14. - 10:10


Nem igazán vagyok sram barát.

A tányéroknál meg még gondolkozok. A 22-36 nem igazán tetszett. Amiken gondolkozok azok a 24-38, 26-38, 27-40. Kicsit félek is a választástól,mert jó lenne kipróbálni,hogy melyik is a kényelmes,mert nem olcsók a tányérok. (Ha valakinek van kölcsönbe valamilyen variációja az küldhetne privit.

Meg szerintem a kerekeket is le fogom cserélni,mert ezek elég nehéz darabok. Bár nem tudom,hogy itthon mennyire tudom eladni a 142mm-es hátsó agyat.

#3710
Írta 2011. május 14. - 09:45

Másrészt majd a 27-40es tálak helyett bõven elég lenne a 22-36 vagy a 24-38.
#3711
Írta 2011. május 14. - 08:48

#3712
Írta 2011. május 14. - 07:24

#3713
Írta 2011. május 14. - 01:40



Kicsomagolva ez volt benne,a maga 17,25 kg-jával.
És némi alkatrész csere után (és rengeteg szenvedés után.Engem beszívatott a péntek 13:() ez lett a mostani felállás a maga 16,9 kg-jával.
A gyáritól való eltérés:
avid elixir 203/203 -----> xt 203/185 ( hátra még várok a 180-as xt tárcsára)
sram x9/x7 ----- > xt/xt
truvativ hussefelt -----> xt 180mm( Ez valószínûleg le lesz cserélve slx-re és 3 tányér helyett csak kettõ lesz 27/40 es áttétellel)
EH kormány 750mm---> nox 710mm
nyeregbilincs gyári ----> KCNC
Az elsõ villát is ki akartam cserélni a régi 66 sl-emre,mert ez csak 2805 g,de sajna tapered-es az új és nem kaptam a fejcsapágy 1,1/8-ados adapterét a géphez. A 66 rcv 3125 g,szóval itt jó súlyt lehetne spórolni.
A láncterelõre átraktam a shaman racing görgõjét,h elbírjon a 3 lánctányérral. (mellesleg a canyon terelõje csupán 55g)
A lekerülõ cuccok meg mennek eladásra.

#3714
Írta 2011. május 12. - 16:11

Egy 2003-as Magellan Hydra acél vázam van, eleinte még csak pár dolgot akartam kicserélni rajta, aztán elindult a golyó....
Magellan Hydra '03 - Reborn
...és elkészült a masina! Elöl-hátul sötétkék LX, 11-28-as 7-es sor, suhanós külsõk. Fog még kapni egy szép és jó nyerget, másik hajtómûvet+pedált, illetve talán lesz egy fék update is valamikor.

Kép #1
Kép #2
#3715
Írta 2011. május 12. - 11:07


Sala gépérõl mikor lesznek képek?
Ha minden jól megy,akkor 1-2 nap múlva én is rakhatok fel új képeket.

#3716
Írta 2011. május 12. - 10:31

Nagyon szép bringa, külön megnéztem.
Nagyon szép bringák szoktak ott állni, sok régi országúti teljesen felújított állapotban, én is meg szoktam csodálni õket (persze csak óvatosan, nehogy azt higgyék valamelyikre "tényleges igényt tartok").
#3717
Írta 2011. május 12. - 10:27

#3718
Írta 2011. május 12. - 00:04

#3719
Írta 2011. május 11. - 15:40

Akkor egy-két normálisabb kép az 1-2 hete linkelt SS bringámról. A hátsó racsnit kell cserélnem valami normálisabbra majd, mert nagyon kotyog...
Jó bringázást mindenkinek!
Nem láthattam ezt a napokban a BME-nél?
#3720
Írta 2011. május 10. - 13:01

Már régebben regisztráltam, de eddig csak olvasgattam a fórumot! Nagyon tetszik. Gyõri bringás vagyok.
Itt van pár kép az egyik bringámról:

