Köszi! :-)
Áh, nem tojatott be senki semmivel, csak télen, hóban is terepezem, akár heti 2-3x és ekkor sajnos kénytelen vagyok autók közt is tekerni. Egyik irányban mindezt sötétben... Egy a szomszédba is autóval járó autós kolléga szerint én vagyok az egyik legjobban látható bicajos, akit eddig látott sötétben közlekedni - igaz, amikor látott, fent volt a Magicshine MJ-808 meg a kabátból a láthatósági, szóval... ;-)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#3741
Írta 2011. április 30. - 20:49

#3742
Írta 2011. április 30. - 20:36

Látom téged is jól beszarattak a kerékpáros kresz razziával. Úgy tudom elég egy küllõprizma az elsõ kerékre. Persze, ha magad miatt tettél fel ennyit, akkor nem szóltam.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#3743
Írta 2011. április 30. - 20:34

nem rossz gép gratu!
mondjuk nekem a csengõ, prizma, lámpák kicsit szúrják a szemem. az a stucni sztem meg egyátalán nem rövid a kormány meg egyáltalán nem széles
mondjuk nekem a csengõ, prizma, lámpák kicsit szúrják a szemem. az a stucni sztem meg egyátalán nem rövid a kormány meg egyáltalán nem széles

#3744
Írta 2011. április 30. - 19:48

Még soha nem linkeltem ide képet egy régi mobilos fotót leszámítva, így tettem fel pár képet, kapni hideget, meleget. :-)




Ez egy 2008-as évjáratú Merida AM 3000-D. A setup közel gyári, mivel ha cserélni kellett valamit, többnyire ugyanolyat vettem. Ami más: az FSA XC-280 40mm riser kormány helyett egy 680 mm széles Truvativ Stylo-t kapott 30 mm emeléssel. A 110 mm-es (!) FSA OS-150 stucni helyett RaceFace Evolve AM stucni van rajta, mindössze 70mm hosszú. Fékek tárcsái sem a Magura SL-ek már, hanem Avid Cleansweep G3-ak. Továbbá kapott elõre CatEye Uno lámpát, hátra CatEye TL-LD610-et és egy egészen apró CatEye csengõt. Ja és talán megmosolyogtató a Cube láncvédõ, de hát a "bótba ez vót". ;-)
Hamarosan kap egy új nyerget majd, mert a mostani elrongyolódott. Szó szerint...
Egyébként meg a látszattal ellentétben iszonyúan jól mászik a rövid stucni és szépes kormány ellenére. :-)




Ez egy 2008-as évjáratú Merida AM 3000-D. A setup közel gyári, mivel ha cserélni kellett valamit, többnyire ugyanolyat vettem. Ami más: az FSA XC-280 40mm riser kormány helyett egy 680 mm széles Truvativ Stylo-t kapott 30 mm emeléssel. A 110 mm-es (!) FSA OS-150 stucni helyett RaceFace Evolve AM stucni van rajta, mindössze 70mm hosszú. Fékek tárcsái sem a Magura SL-ek már, hanem Avid Cleansweep G3-ak. Továbbá kapott elõre CatEye Uno lámpát, hátra CatEye TL-LD610-et és egy egészen apró CatEye csengõt. Ja és talán megmosolyogtató a Cube láncvédõ, de hát a "bótba ez vót". ;-)
Hamarosan kap egy új nyerget majd, mert a mostani elrongyolódott. Szó szerint...
Egyébként meg a látszattal ellentétben iszonyúan jól mászik a rövid stucni és szépes kormány ellenére. :-)
#3745
Írta 2011. április 30. - 17:55

szépek a virágok.
sokáig kerestem a megfelelõ színû tulipánokat, amik passzolnak a markolathoz. .)
#3746
Írta 2011. április 30. - 17:38

Még egy darabig csak ezzel:
http://deviantmtb.hu...g2_itemId=46350
http://deviantmtb.hu...g2_itemId=46350
http://deviantmtb.hu...g2_itemId=46350
http://deviantmtb.hu...g2_itemId=46350
#3747
Írta 2011. április 30. - 17:33

szépek a virágok.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3748
Írta 2011. április 30. - 17:27

#3749
Írta 2011. április 30. - 16:31

#3750
Írta 2011. április 29. - 22:36

Hát én konkrétan ma ültem elõször montin a 24 órás óta... Mentem vagy 3 kilit...

#3751
Írta 2011. április 29. - 22:16

Én is csak négyszer ültem idén montin.Verseny. A Matát vissza kellett adni az elõzõ csapatomnak.
Csak most edzõgummák vannak rajta, mert holnap viszem ki az elsõ körre, hogy azért ne legyen nagyon ismeretlen a geo a budai sárban...

A sebesség mindent megold.
#3752
Írta 2011. április 29. - 22:10

Verseny. A Matát vissza kellett adni az elõzõ csapatomnak.
Csak most edzõgummák vannak rajta, mert holnap viszem ki az elsõ körre, hogy azért ne legyen nagyon ismeretlen a geo a budai sárban...
Csak most edzõgummák vannak rajta, mert holnap viszem ki az elsõ körre, hogy azért ne legyen nagyon ismeretlen a geo a budai sárban...

#3753
Írta 2011. április 29. - 22:10

Ezzel fogsz versenyezni vagy csak egy edzõbringa?
A sebesség mindent megold.
#3754
Írta 2011. április 29. - 22:07

#3755
Írta 2011. április 29. - 15:09

Én hiszek és bízok a fejletteb eljárások, anyagok alkalmazásában.
A 2006-os carbon epic és égy azonos évjáratú alu váz közt csupán 30g volt a különbség. Az igazi elõny a merevségben van.
A 2006-os carbon epic és égy azonos évjáratú alu váz közt csupán 30g volt a különbség. Az igazi elõny a merevségben van.
#3756
Írta 2011. április 29. - 13:54

Röfike.
Mérj már le egy s works carbon merev vázat és egy stumpjumper carbon merev vázat. A két váz súlykülönbsége okozza a bibit nem a vázanyag no.
Bocsi Gabe kimaradt a terep szó, s így valóban csak én értettem amit írtam :-)
Mérj már le egy s works carbon merev vázat és egy stumpjumper carbon merev vázat. A két váz súlykülönbsége okozza a bibit nem a vázanyag no.
Bocsi Gabe kimaradt a terep szó, s így valóban csak én értettem amit írtam :-)
Merida a nyugat dácsiája, de jó a garis ügyintézése
#3757
Írta 2011. április 29. - 13:17

Troger: Az alu is ugyan úgy törik és mindkettõ javítható ahogy te is írod.
S-works, vagy nem, meg hülyeség, mert mindegyik új fejlesztésû anyag (carbon, alu) volt régebben s-works modell.
S-works, vagy nem, meg hülyeség, mert mindegyik új fejlesztésû anyag (carbon, alu) volt régebben s-works modell.

#3758
Írta 2011. április 29. - 13:01

Nem igazán értem az okfejtésed...mondván szarok a stumpjumper s-work vázak, mert törnek, erre írod a példát, hogy fának ment és eltört...Ha fának mész eltörik bármelyik.
"Országúton nincsen fa.... aztán ha sopronban járok elmehetnénk tekerni valami finom kis helyre, s miközben tolod lefele ahelyett, hogy kerékpároznál átértékeled ami írtál."
Ezt meg õszintén szólva nem is értem. Hogy jön a stumpi törés az országútizáshoz és a lejtõn lefelé toláshoz (ha a váz dh vagy freeride közben tört el, akkor az nyilván nem stumpjumper)...de Te biztos érted. Kellemes bringázást, ha erre jársz.
"Országúton nincsen fa.... aztán ha sopronban járok elmehetnénk tekerni valami finom kis helyre, s miközben tolod lefele ahelyett, hogy kerékpároznál átértékeled ami írtál."
Ezt meg õszintén szólva nem is értem. Hogy jön a stumpi törés az országútizáshoz és a lejtõn lefelé toláshoz (ha a váz dh vagy freeride közben tört el, akkor az nyilván nem stumpjumper)...de Te biztos érted. Kellemes bringázást, ha erre jársz.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#3759
Írta 2011. április 29. - 12:48

Ha egy fának nekimegyek akkor nem okolnám a gyártót, hogy megrepedt a váz, hanem magamat, hogy miért nem tanultam meg elõbb biciklizni, aztán drága bringát venni...
Országúton nincsen fa.... aztán ha sopronban járok elmehetnénk tekerni valami finom kis helyre, s miközben tolod lefele ahelyett, hogy kerékpároznál átértékeled ami írtál.
Benne vagy?
Merida a nyugat dácsiája, de jó a garis ügyintézése
#3760
Írta 2011. április 29. - 12:42

Ha egy fának nekimegyek akkor nem okolnám a gyártót, hogy megrepedt a váz, hanem magamat, hogy miért nem tanultam meg elõbb biciklizni, aztán drága bringát venni...
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"