Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#3481
Írta 2011. július 06. - 15:00

#3482
Írta 2011. július 06. - 14:26

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3483
Írta 2011. július 06. - 10:23

egyszer majd mutasd meg nekem, hogy hol van arra zúzott szikla. az általad leírt emelkedõk, lejtõk nagyrésze beton vagy döngölt földút, néhol némi por ill. homok.
a kilato fele tavasszal felszortak ilyen zuzott betonnal - durvabb, mint a sinko. mara azert sokat tisztult, par honapja joval rosszabb volt. ill tegnap ota lefele meg murvaval toltottek fel a fenyves utca fele lefele. a lyukakat, a teteje fele eleg suppedos. a fenyves utcan tobb helyen vannak sziklas foltok, a bakonyhoz hasonloan. ossztelossal batran neki lehet csapatni 40-50el, merevvel kicsit razosabb, de a 35os gumival, merev bringaval eleg ongyilkossag lenne tolni neki

aztak*rva!
elég kifinomult érzékszerveid vannak, hogy egy ~3 bar nyomásra fújt keréknél megérzed a latex és nem latex közti különbséget.
kíváncsi vagyok, hogy akkor is így lenne-e, ha nem tudnád, milyen belsõvel mész
siman... probald ki fuves reszen a latexet meg a butilt. en azon csodalkozom, ha azt nem erzed.
#3484
Írta 2011. július 06. - 10:10

#3485
Írta 2011. július 06. - 10:02

aztak*rva!a latex anyagabol adodoan elasztikusabb ezert komfortosabb, jobban nyel el mindent az utbol, de epp ezert tobbet is mozog alattad.
elég kifinomult érzékszerveid vannak, hogy egy ~3 bar nyomásra fújt keréknél megérzed a latex és nem latex közti különbséget.
kíváncsi vagyok, hogy akkor is így lenne-e, ha nem tudnád, milyen belsõvel mész

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3486
Írta 2011. július 06. - 09:59

persze, csak lassabban - es ez igaz a terepek nagy reszere
a merev crossbicon 1.35os semislickek voltak. a zuzott-sziklas betonon nem egy eletbiztositas (ott volt a legnagyobb elteres), es a lápos reszen volt meg halal. lenyegeben csak vegigdocogni lehetett vele.
egyszer majd mutasd meg nekem, hogy hol van arra zúzott szikla. az általad leírt emelkedõk, lejtõk nagyrésze beton vagy döngölt földút, néhol némi por ill. homok.
#3487
Írta 2011. július 06. - 09:02

Na, Mr. Belemagyarázós, szerintem nem csak én vagyok kiváncsi rá, hogy éves szinten mennyit tekersz, hogy a semmibõl ilyen messzemenõ következtetéseket tudsz levonni? Szóval mennyi az annyi? Tán a latex anyagában pogózik?
mi koze van annak ahhoz, hogy mennyit tekerek, hogy milyen megfigyelo vagyok? ez az en velemenyem es megfigyelesem, nem kotelezo vele egyet erteni. de azt hiszem abban azert van nemi logika, hogy ami az egyik oldalrol jobban hajlik, mozog, nyeklik es kenyelmesebb, az a masik oldalon tobb mozgasi energiat visz el. hogy mennyit, es hogy szamit e... no az mas kerdes, es en is erre vagyok kivancsi a mostani konfiguracioban. a masik bringanal ugy ereztem, hogy szembeallitva az elonyoket es hatranyokat, szamomra nem praktikus. tobbszor is odavissza cserelgettem, es olyan helyen mentem, amin 100x tekertem mar.
a latex anyagabol adodoan elasztikusabb ezert komfortosabb, jobban nyel el mindent az utbol, de epp ezert tobbet is mozog alattad. lehet a masik bringan volt elonytelen, de komolyan olyasmi erzes volt a kaptatoknal, mintha lazabb lenne a hatso tag.
#3488
Írta 2011. július 06. - 08:37

#3489
Írta 2011. július 06. - 07:50

Komoly teszt.
vegulis olyan differencia jott ki, ami inkabb rajtam mulik... mas mindkettovel tekerni. gyakrabban alltam ki, es a derekamnak asszem edzodni kell meg, a stumpjumperen eleg turazos az ulespozicio.
Tán elpörgött a nagytál-kónusz?
Milyen guminyomással mész, hogy fûcsomós cucc kifog rajtad? Ha hihetek a pumpámnak, akkor hétvégén a Jurában elõl 15, hátul 20psi-vel mentem fullrigid nagykerekûvel, és a tehénsz@ros-zsombékos részeken sem pattogtam el, márha ez nevezhetõ "tesztnek".A köves részeken párszor koppant a felni, de latexszel ez nem igazán gond.
2-2.2 bar. a latexnek epp az ilyen fuves reszen van a legnagyobb elonye, ott a leginkabb eszreveheto a kisebb gordulesi ellenallas. egyiken mintha tolnanak, majd ezen a bringan is kiprobalom.
irtam korabban azt az eszrevetelt is, hogy szerintem ez sincs "ingyen". az elasztikussaggal van egy olyasmi pogozos hatas, mintha lazabban hagyom osszteloson a tagot. minel ballonosabb a gumi, annal inkabb. merev vazzal lehet epp optimalis lesz a balansz. a masik pedig, hogy ugyanaz a kulso mashogy viselkedik hasonlo nyomason.
ezen az útvonalon 1,75-ös semislick 4-4,5 bar kombóval lehet közlekedni.
persze, csak lassabban - es ez igaz a terepek nagy reszere

#3490
Írta 2011. július 05. - 22:58

Komoly teszt.
ezen az útvonalon 1,75-ös semislick 4-4,5 bar kombóval lehet közlekedni.
#3491
Írta 2011. július 05. - 22:03

#3492
Írta 2011. július 05. - 21:42

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3493
Írta 2011. július 05. - 21:38

szepek azok a kek betetek...
***
mentem egyet a tesztkoromon (stumpi fsr 26 vs giant xtc 29): itt csak rajtam mulik minden, nem a bringakonamin meglepodtem, hogy lefele milyen frankon lehetett vele jonni. egyedul a szikkadt-fucsomos reszen kapitulalt a ht, keptelenseg vele egy bizonyos tempo felett folyamatosan tekerni. egy latex lehet segitene a dolgon...
https://spreadsheets...TUE&output=html
Tán elpörgött a nagytál-kónusz?

Milyen guminyomással mész, hogy fûcsomós cucc kifog rajtad? Ha hihetek a pumpámnak, akkor hétvégén a Jurában elõl 15, hátul 20psi-vel mentem fullrigid nagykerekûvel, és a tehénsz@ros-zsombékos részeken sem pattogtam el, márha ez nevezhetõ "tesztnek".

#3494
Írta 2011. július 05. - 21:30

Komoly teszt.szepek azok a kek betetek...
***
mentem egyet a tesztkoromon (stumpi fsr 26 vs giant xtc 29): itt csak rajtam mulik minden, nem a bringakonamin meglepodtem, hogy lefele milyen frankon lehetett vele jonni. egyedul a szikkadt-fucsomos reszen kapitulalt a ht, keptelenseg vele egy bizonyos tempo felett folyamatosan tekerni. egy latex lehet segitene a dolgon...
https://spreadsheets...TUE&output=html

A sebesség mindent megold.
#3495
Írta 2011. július 05. - 21:00


Kis retro feeling, itt talán még valaki emlékszik erre a vázra (talán még évjáratot is tud mondani), eszméletlenül jó geometriája van, bár kicsit lehetne merevebb.


Váz: HiTec Dual
Villa: Manitou Stance Static 100
Hajtás: Truvativ Hussefelt 38T + GigaPipe DH + RooX Chain Animals
E. krék: Ringlé Abbah SOS Qr + Singletrack (Sala sztem most is átkozza:D) + Maxxis Larsen TT 2.35
H. kerék: Novatec D362SB (vastag gyorszáras) + MTX + Maxxis HolyRoller 2.20 + Sram országúti fogsor
Irányítás: Easton valami kormány, Hussefelt stucni
Váltás: SRAM X7 Trigger + SX5 rövidkanalas váltó
Fékek: Avid BB7 + Avid FR5 + 160mm Magura, SRAM tárcsa
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
#3496
Írta 2011. július 05. - 20:56

#3497
Írta 2011. július 05. - 20:45

***
mentem egyet a tesztkoromon (stumpi fsr 26 vs giant xtc 29): itt csak rajtam mulik minden, nem a bringakon

https://spreadsheets...TUE&output=html
#3498
Írta 2011. július 05. - 20:29

#3499
Írta 2011. július 05. - 17:39

B.szki Arn , napokig téped magad itt a fórumon, hogy már majd megsajnál az ember azt begurítasz egy ilyen bringát, hát a talpad álljon görcsbe kedves barátom:)! (Na jó, csak az irigység beszél belõlem:))Gratula!
Kisubaitól viszont komolyan irigylem azt a vázat, azért Akié volt, neha, ha beüt a gebasz csak meg szoktam nézni egy versenyét azt mindjárt más a világ, jelentéktelenek a saját sirálmaim...
Ha egyszer eladnád, majd gondolj rám, köszi, és grat! Szép lett!
ez volt az olcsobb verzio

#3500
Írta 2011. július 05. - 17:24

Kisubaitól viszont komolyan irigylem azt a vázat, azért Akié volt, neha, ha beüt a gebasz csak meg szoktam nézni egy versenyét azt mindjárt más a világ, jelentéktelenek a saját sirálmaim...
Ha egyszer eladnád, majd gondolj rám, köszi, és grat! Szép lett!