Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#3161
Írta 2011. szeptember 16. - 11:34

#3162
Írta 2011. szeptember 16. - 11:34

Csináltam egy szép képet a bringámról, gondoltam megosztom veletek, ha már egy másik topicban pont a Meridákról van szó:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Nem pont ezekrõl a kimondott versenygépekrõl, hanem inkább a tucatmeridákról volt szó a másik topikban. Ez igenis jól néz ki.
#3163
Írta 2011. szeptember 16. - 11:06


@Kimy: Te tudod.

#3164
Írta 2011. szeptember 16. - 10:38

Lehet érdeklõdni a háttérrõl? Milyen az a Dt tag?
A háttér Schladmingtól kb 30km-re van, egy gyönyörû helyen, úgy 1800m-en, a neve Riesachsee.A tag DT xr carbon és nagyon szépen, érzékenyen mozog, "a falevelet is".Lockolva pedig teljesen merev a váz, semmi mozgás.
Köszi Rabbit, sok melóm van benne

#3165
Írta 2011. szeptember 16. - 10:33

Fékkábel alaposan megtekerve a támvillák közös része körül. A harmadik képen látszik.
Igen a fékkábel, pont az ilyen esetek miatt nem vágattam le anno, már 4 éve használom, a harmadik vázban.... Felvállalom, hogy igénytelen megoldás, de legalább kényelmes váz csere esetén. Még a villából kéne levágni egy 1,5-2cm-t. Egy kérdés: Melyik a megfelelõ láncfeszesség? Amikor elõl-hátul a legkisebb fogas kereken, épphogy kifeszül a lánc, vagy nem gáz ha picit összeérnek a két görgõ között.....
#3166
Írta 2011. szeptember 16. - 10:20

Elsõváltó inkább!
edit: Vagy nem. Az a fehér bovden.
Fékkábel alaposan megtekerve a támvillák közös része körül. A harmadik képen látszik.
#3167
Írta 2011. szeptember 16. - 09:39

illetve nyeregvázcsõ mögött kígyózó fekete kábelre nem jövök rá hova tartozik. A fék talán, de mit keres ott?
Elsõváltó inkább!
edit: Vagy nem. Az a fehér bovden.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#3168
Írta 2011. szeptember 16. - 09:36

Szerintem Kisherceg valami rendes neoprén láncvillavédõre gondolt, nem a gyári harmatos fóliázásra.
Egy bowdencsípõvel lehetne még rendet rakni a tokozás kuszaságán, illetve nyeregvázcsõ mögött kígyózó fekete kábelre nem jövök rá hova tartozik. A fék talán, de mit keres ott?
A 96 az egyben van, nagyon. Grat.
#3169
Írta 2011. szeptember 16. - 09:18

a képek gyengék, a bicaj jó, de hiányzik a láncvillavédõ.
Igen telefonos kép, majd késõbb egy túrán készítünk jobbat

#3170
Írta 2011. szeptember 16. - 09:13

az ott egy tó és körülötte hegyek, amik a felhõbe nyúlnakLehet érdeklõdni a háttérrõl?

(salzkammergut környékére tippelem)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3171
Írta 2011. szeptember 16. - 09:03

#3172
Írta 2011. szeptember 15. - 23:44


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
#3174
Írta 2011. szeptember 15. - 21:37



A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
Vasárnap xterrán tesztelem...

#3175
Írta 2011. szeptember 14. - 22:40

#3176
Írta 2011. szeptember 14. - 22:28

Elismerés az Alkotónak![...] Puch Mistral EL 1984. [...]
Súly? Komolyan kérdem, korszerûsítettem én is bicikliket, ha 10,5 kp alá jutottam, már elégedett voltam.
A Micro-Shift hogy vált alsófogásból föl-le?
#3177
Írta 2011. szeptember 14. - 21:38

Nekem is mistralom van, 82-es évjárat körüli, és bár az enyém is BKV kapaszkodózöld színû, mégis tök más.

#3178
Írta 2011. szeptember 14. - 21:20

lehet elsiklottam fölötte, nekem 62-es van és én sem vagyok 2 méter.
Akkor reméljük még ma visszanéz ide és elárulja!
#3179
Írta 2011. szeptember 14. - 21:16

#3180
Írta 2011. szeptember 14. - 21:15

Meseszép.
Bloke: szerintem nincs 2 méter, ránézésre 58-as.
A leírásban benne van, hogy 61-es.