Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#18161
Írta 2006. május 17. - 20:30
íme a készlet:
eredeti méretben a kép
az új szerzemény:
kép1
kép2
kép3
kép4
kép5
kép6
a villacserés p3:
kép1
kép2
kép3
és a giant:
kép1
kép2
kép3
#18162
Írta 2006. május 16. - 23:52
#18163
Írta 2006. május 16. - 22:45
Azt hittem jártál már kocsmában.Van aki úgy ül a széken, hogy lábbal és a karjával kitámasztja magát, nehogy becsússzon az asztal alá?
De nem.
#18164
Írta 2006. május 16. - 22:13
RAUH-Welt
B E G R I F F
#18165
Írta 2006. május 16. - 19:46
Szép kis bringa lett! Gratulálok! Nem akarsz egy kedvezõ árú titán stucnit a gépre? Jól menne a nyeregcsõhöz!
Mekkora a hossza és a szöge neki?
Köszi a bókokat!!!
#18166
Írta 2006. május 16. - 19:41
Gratula!
Az album képeid nézegetve,az a városi látkép a háttérben nagyon eltalált.
;-)
Még anno,mikor Vajda Márta egy Merida Matts Elite Pro-val nyomta (arany-kék),akkor egy kerékpáros újság poszterén majdhogynem ugyanilyen beállítás volt.
#18167
Írta 2006. május 16. - 19:36
Az idei összeállítás:
...
Stucni: Alico cro-mo
...
Szép kis bringa lett! Gratulálok! Nem akarsz egy kedvezõ árú titán stucnit a gépre? Jól menne a nyeregcsõhöz!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18168
Írta 2006. május 16. - 18:58
VÁZ: Kona Hahanna (cro-mo)
VILLA: Kona Procect 2
HAJTÓMÛ: RPM Comet (22-32-44)
FOGASKERÉKSOR: Sram 5.0 (7 fokozat)
LÁNC: Sram PC 48
VÁLTÓKAR: Shimano Alivio (7 fokozat)
ELSÕ VÁLTÓ: Shimano LX (downpull, Sachs Huret fordítóval) (FD-M550)
HÁTSÓ VÁLTÓ: Shimano Deore (RD-M510)
FÉK: Ritchey Logic cantilever
FÉKKAR: Ritchey Logic Cantilever
FÉKPOFA: Ritchey fekete (Cool Stop)
BOWDENHÁZAK: Shimano
BOWDENEK: fék Jagwire, váltó Shimano
MONOBLOKK: Shimano BB-UN25
AGYAK: Shimano LX (32 lyuk, HB-M550, FM-M550)
FELNIK: Sun CR16 Chinook
KÜLLÕK: DT 2mm, 3 kereszt
KÜLSÕK: Continental Sportcontact 1.6
KORMÁNY: Ritchey Logic
Stucni: Alico cro-mo
KORMÁNYCSAPÁGY: Shimano DX (HP-M650) menetes
Markolat: Ike Light
NYEREGCSÕ: Lover custom 27,0×420mm
NYEREG: SDG Satellite (Kona design)
PEDÁL: Shimanio PD-M520
EXTRÁK: Sachs gyorszárak, Ging fékbowden elosztók
Nem mondom, van még mit csiszolgatni, könnyítgetni, de alakul. Mostanában sokkal inkább a tekerésre vágyom (örök idõhiányos vagyok), mint alkatrészek vadászatára...
Az albumban lévõ képekbõl kiderül, mi változott.
KÉP
#18169
Írta 2006. május 16. - 11:31
(egyenlõre).
Dart, Piranha Pro. Full Deore, elöl bovdenes tárcsa. Gurul
#18170
Írta 2006. május 11. - 17:17
A másik gépem egy Neuzer, nekem azon egész jól mûxik az ACERA, ezért vagyok csalódott. )
#18171
Írta 2006. május 10. - 17:51
#18172
Írta 2006. május 10. - 16:42
lehet h hermidának UCI-szabvány ágyéka van, és arra a vizszintes a jó....
#18173
Írta 2006. május 10. - 12:31
#18174
Írta 2006. május 10. - 11:22
Ez most majdnem olyan vita, hogy "csak hátsó fékkel szabad fékezni, mert az elsõ kerék mindig kicsúszik". Attól, hogy valaki sokat csinálja még nem biztos, hogy jól csinálja.aki pedig ezt nem tudta nem teker bringaval.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18175
Írta 2006. május 10. - 09:33
Nyerget szvsz mindenki úgy állít be, ahogy tud, vagy ahogy neki kényelmes, célszerû. Ha nem kényelmes, úgyis rájön magától, elõbb-utóbb.
Magam a nagyon picit elõredõlõ nyereg híve vagyok, próbáltam már sokféleképpen, ez hosszú távon iskényelmes.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#18176
Írta 2006. május 10. - 09:06
#18177
Írta 2006. május 10. - 08:18
András (Kempelen) mesélte, hogy Hermida szinte mindig vízmértékkel lövi be halál vízszintesre a nyergét...:chin:van aki úgy teker, h nincs is nyereg a gépén
van, aki úgy teker, h a nyereg orra a csillagokat célozza
van, aki helyes beállításokat alkalmaz
#18178
Írta 2006. május 10. - 08:02
van outim, aminek ráadásul kicsit túl hosszú is a felsõcsöve, hasalok rajta folyamatosan
és ha ennyire lefelé áll(na) a nyereg, akkor sz@r (lenne - anno beállítgatásoknál próbáltam)
de biztos csak azért van, mert nem tekerek vele
a nagy kukis elméletet azért nem írnám alá, mert
a srátz akkor rossz helyre nõtt ormánnyal bír
no meg rég rossz akkor, ha a nemes részeden ülsz, azt nyomod tekeréskor... kivéve a monociklinél, ahol sajnos elkerülhetetlen
#18179
Írta 2006. május 10. - 04:40
kozelebb van a kormanyhoz (bmx)
erkezesnel nagyobb esellyel tudnak raesni (dirt)
aki pedig lefele allitja az pedig sokat teker hasalva a gepen.
/hosszu turakon, konyoklovel akar de anelkul is siman kijon igy/
aki pedig ezt nem tudta nem teker bringaval.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18180
Írta 2006. május 10. - 01:01
ha neki így kényelmes hát közlekedjen így.
Nem árt ezzel senkinek, maximum magának, de ha majd annyira vészes a helyzet akkor úgyis változtat
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda