majd még kell kerék bele, valami jó fék, és markolat, nyereg, nyeregcsõ. idõvel valami jó ki fog még alakulni, elég kezdetleges egyelõre:)
Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#18201
Írta 2006. május 17. - 22:06
majd még kell kerék bele, valami jó fék, és markolat, nyereg, nyeregcsõ. idõvel valami jó ki fog még alakulni, elég kezdetleges egyelõre:)
#18202
Írta 2006. május 17. - 22:00
na majd lesz ápdéjtes kép nekem is
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#18203
Írta 2006. május 17. - 20:33
Nagyon pöpec!
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
#18204
Írta 2006. május 17. - 20:33
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18205
Írta 2006. május 17. - 20:32
#18207
Írta 2006. május 16. - 23:52
#18208
Írta 2006. május 16. - 22:45
Azt hittem jártál már kocsmában.Van aki úgy ül a széken, hogy lábbal és a karjával kitámasztja magát, nehogy becsússzon az asztal alá?
De nem.
#18209
Írta 2006. május 16. - 22:13
RAUH-Welt
B E G R I F F
#18210
Írta 2006. május 16. - 19:46
Szép kis bringa lett! Gratulálok! Nem akarsz egy kedvezõ árú titán stucnit a gépre? Jól menne a nyeregcsõhöz!
Mekkora a hossza és a szöge neki?
Köszi a bókokat!!!
#18211
Írta 2006. május 16. - 19:41
Gratula!
Az album képeid nézegetve,az a városi látkép a háttérben nagyon eltalált.
;-)
Még anno,mikor Vajda Márta egy Merida Matts Elite Pro-val nyomta (arany-kék),akkor egy kerékpáros újság poszterén majdhogynem ugyanilyen beállítás volt.
#18212
Írta 2006. május 16. - 19:36
Az idei összeállítás:
...
Stucni: Alico cro-mo
...
Szép kis bringa lett! Gratulálok! Nem akarsz egy kedvezõ árú titán stucnit a gépre? Jól menne a nyeregcsõhöz!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18213
Írta 2006. május 16. - 18:58
VÁZ: Kona Hahanna (cro-mo)
VILLA: Kona Procect 2
HAJTÓMÛ: RPM Comet (22-32-44)
FOGASKERÉKSOR: Sram 5.0 (7 fokozat)
LÁNC: Sram PC 48
VÁLTÓKAR: Shimano Alivio (7 fokozat)
ELSÕ VÁLTÓ: Shimano LX (downpull, Sachs Huret fordítóval) (FD-M550)
HÁTSÓ VÁLTÓ: Shimano Deore (RD-M510)
FÉK: Ritchey Logic cantilever
FÉKKAR: Ritchey Logic Cantilever
FÉKPOFA: Ritchey fekete (Cool Stop)
BOWDENHÁZAK: Shimano
BOWDENEK: fék Jagwire, váltó Shimano
MONOBLOKK: Shimano BB-UN25
AGYAK: Shimano LX (32 lyuk, HB-M550, FM-M550)
FELNIK: Sun CR16 Chinook
KÜLLÕK: DT 2mm, 3 kereszt
KÜLSÕK: Continental Sportcontact 1.6
KORMÁNY: Ritchey Logic
Stucni: Alico cro-mo
KORMÁNYCSAPÁGY: Shimano DX (HP-M650) menetes
Markolat: Ike Light
NYEREGCSÕ: Lover custom 27,0×420mm
NYEREG: SDG Satellite (Kona design)
PEDÁL: Shimanio PD-M520
EXTRÁK: Sachs gyorszárak, Ging fékbowden elosztók
Nem mondom, van még mit csiszolgatni, könnyítgetni, de alakul. Mostanában sokkal inkább a tekerésre vágyom (örök idõhiányos vagyok), mint alkatrészek vadászatára...
Az albumban lévõ képekbõl kiderül, mi változott.
KÉP
#18214
Írta 2006. május 16. - 11:31
(egyenlõre).
Dart, Piranha Pro. Full Deore, elöl bovdenes tárcsa. Gurul
#18215
Írta 2006. május 11. - 17:17
A másik gépem egy Neuzer, nekem azon egész jól mûxik az ACERA, ezért vagyok csalódott.
#18216
Írta 2006. május 10. - 17:51
#18217
Írta 2006. május 10. - 16:42
lehet h hermidának UCI-szabvány ágyéka van, és arra a vizszintes a jó....
#18218
Írta 2006. május 10. - 12:31
#18219
Írta 2006. május 10. - 11:22
Ez most majdnem olyan vita, hogy "csak hátsó fékkel szabad fékezni, mert az elsõ kerék mindig kicsúszik". Attól, hogy valaki sokat csinálja még nem biztos, hogy jól csinálja.aki pedig ezt nem tudta nem teker bringaval.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18220
Írta 2006. május 10. - 09:33
Nyerget szvsz mindenki úgy állít be, ahogy tud, vagy ahogy neki kényelmes, célszerû. Ha nem kényelmes, úgyis rájön magától, elõbb-utóbb.
Magam a nagyon picit elõredõlõ nyereg híve vagyok, próbáltam már sokféleképpen, ez hosszú távon iskényelmes.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






