Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#17701
Posted 2006. June 22. - 09:52
#17702
Posted 2006. June 22. - 09:49
#17703
Posted 2006. June 22. - 09:41
#17704
Posted 2006. June 22. - 09:06
#17705
Posted 2006. June 22. - 08:53
Olee Dzsájente is nagyon ott van!
Ha látni is lehetne belõle valamit...
#17706
Posted 2006. June 22. - 08:50
szuper és gyönyörû lett a gép! Ez a második legszebb trans mission amit eddig láttam:D
Olee Dzsájente is nagyon ott van!
#17707
Posted 2006. June 22. - 08:41
#17708
Posted 2006. June 22. - 08:03
Rocsipeti! Biztos jó 5let volt az a nyereg? Az egy dolog h. könnyû, egy másik meg, hogy naaagyon ki fog lágyulni a nyeregtest, és ha nem full lapos a nyeregcsõ feje, hanem a rögzítésnél valami bumszli van, akkor frankón ráül a nyeregtest mikor felülsz rá. Nemtom hogy az Eastonod feje milyen, de gondok lehetnek a nyereggel ilyen téren.
nem pontosan értem,amit mondasz, de eddig nincs gond vele. talán annyi, hogy kicsit meghajlott a titánpálca. esni még nem estem vele, úgy hogy az ülés is kapjon. a tavalyi gépemen a titán flite egy eséstõl lerepült a sínjérõl (ráadául versenyen, és egybõl visszaugrottam rá. fasza érzés volt:) ) ez remélem jobban bírja.
#17709
Posted 2006. June 22. - 07:16
Aztat nemtom mi van a bikkmagba, de én 85(+) vagyok, és egy selle flite titanium bírja alattam, mondjuk hajlik rendesen a pálca
McGywer: Gratula a géphez, csodaszép, de könyörgöm a kötegelõket cseréld le feketére, mert a szívem megszakad...
Egyenlõre vizsgaidõszak van, és a baumaxban(ez esett útba hazafelé) csak fehér kötegelõ volt, sok kedvem meg nem volt tovább vadászni fekete után. Majd ha találok valahol le lesz cserélve, de csak az összkép miatt. Egyébként csak véletlenül néz ki ennyire jól (szerintem), mert nem szín alapján vettem a cuccokat.
#17710
Posted 2006. June 21. - 21:40
#17711
Posted 2006. June 21. - 21:16
Aztat nemtom mi van a bikkmagba, de én 85(+) vagyok, és egy selle flite titanium bírja alattam, mondjuk hajlik rendesen a pálcaAzér kérdeztem mert én 85-90 kilaj vagyok és nem mindegy hogy mit bír a nyergem.....
....meg arról a Selle nyeregrõl ami az ehavi BM-ban van....
Ezekrõl mi a vélaménye a szakértõ uraknak?
McGywer: Gratula a géphez, csodaszép, de könyörgöm a kötegelõket cseréld le feketére, mert a szívem megszakad...
#17712
Posted 2006. June 21. - 20:22
Majd fölrakom mind3 gépet, csak holnap lesz stucni, pénteken váltó és bowdenek.
Aztán lehet majd ótani, mert télleg nem szép:D
Ez volt itthon...
Az a fék akkor sem fog fogni a teszkós karral
Nah itt az elsõ drágaszág! Fixi:
http://pix.bikemag.h...192416&size=big
Szivem csücske, tavaly õsszel lett kész, a telet végigmelózta:)
#17713
Posted 2006. June 21. - 20:08
RAUH-Welt
B E G R I F F
#17714
Posted 2006. June 21. - 19:55
Kicsi onnen... Attól hogy valamit erõvel rá lehet tekerni a kormányra, az még nem jelenti azt, hogy nem fog a fék. Ha teljesen bekopik végre BB7, akkor jól fog még jönni az a rugalmasság az adagolhatóság miatt.
Nem akarod megmutatni a népeknek a "fantasztikus" CCéd? Hadd nevessünk egy jót. 186cm, 16,5"-es PolarX, túlhúzott nyeregcsõ, JEEEE
Majd fölrakom mind3 gépet, csak holnap lesz stucni, pénteken váltó és bowdenek.
Aztán lehet majd ótani, mert télleg nem szép:D
Ez volt itthon...
Az a fék akkor sem fog fogni a teszkós karral
#17715
Posted 2006. June 21. - 19:51
"Na, elkészült a bestia! VÉÉÉGRE!!!"
Csaj a mûjanyag fékkart kéne kicserélni, mert mégis..
Kicsi onnen:D... Attól hogy valamit erõvel rá lehet tekerni a kormányra, az még nem jelenti azt, hogy nem fog a fék. Ha teljesen bekopik végre BB7, akkor jól fog még jönni az a rugalmasság az adagolhatóság miatt.
Nem akarod megmutatni a népeknek a "fantasztikus" CCéd? Hadd nevessünk egy jót. 186cm, 16,5"-es PolarX, túlhúzott nyeregcsõ, JEEEE:D
#17716
Posted 2006. June 21. - 19:46
ez szép lett
súly mérve vagy összeadva ?
Megvan minden külön is, de mivel a mérleg 1g-ra pontosan kerekít, ezért a 3kg-ig (addig mér a mérleg) a nagyobb darabokat egybe mértem le, így kisebb a hiba. Pl. kerekek gumival-tárcsával-gyorszárral is le lettek mérve, meg kormány stucni + a rajta lévõ cuccok stb... így a nagyobb darabokkal számolva 12272g összesen, a 12,28kg-mal valószínûleg nem tévedek túl sokat. (mondjuk a kábelkötegelõket is lemértem vágatlanul, aztán visszamértem a levágott felesleget:) , bár ez inkább a grammozós topikba illene...)
#17717
Posted 2006. June 21. - 19:43
Csaj a mûjanyag fékkart kéne kicserélni, mert mégis..
#17718
Posted 2006. June 21. - 19:28
mindig is gondolkodtam piros (bordó) felnin...
egyszer még lehet belevágok
daci: ha gondolod, akkor 1centivel rövidebbet is levághatsz, mint ami kell, és utána MÉG levághatod külön azt a centit...
gyaa....
amúgy telótopic.
de ne bonyolítsd túl. leméred, levágod, fejcsapágy átrak, örül.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#17719
Posted 2006. June 21. - 19:28
#17720
Posted 2006. June 21. - 19:27
ez szép lettNA, itt a recept:
- 19"-es Trans Mission Speed váz
- RS Reba Race 115mm-en
- WTB kormánycsapágy
- Pazzaz XC Light stucni
- B+ kormány
- B+ szivacsmarkolat, de gumira lesz cserélve, mert nem zárt cellás a hab és esõben lemászik a kormányról
- Pro nyeregcsõ
- Acor titánpálcás nyereg
- nyeregbilincs vázhoz volt
- B+ ISIS-es monoblokk (153gramm, de olyan is...)
- Truvativ Firex Team hajtómû
- Shimano 540es pedál
- Sram 7.0 fogsor 11-32-ig
- PC-69-es lánc
- Sram 7.0 fékkarok
- Avid BB7es tárcsafékek, elöl 185ös, hátul 160as tárcsával
- Jagwire fékbovdenházak
- ócsó váltóbovdenházak
- köszörült bowdenek
- Sram X.0 markolatváltó
- Sram X-Gen elsõváltó
- Sram 9.0 SL hátsóváltó, középkanalas
- DT Hügi elsõagy
- B+ hátsóagy
- Mavic X317 Disc felnik
- DT küllõk alu anyával
- Maxxis Flyweight felniszalag
- Maxxis Ultralight belsõ
- Continental Flow kevláros külsõk
Minden le van mérve 1g-ra pontos mérlegen, kivétel a kerekek, mert azok csak kompletten lettek megmérve. 12,28kg szerintem nem annyira rossz, 12kg alá csak irreálisan drágán tudnám levinni a gépet.
súly mérve vagy összeadva ?
de lesz egyszer egy Yasec vázam is....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való