Hova lettek az XT fékkarok? Lehet nem is kellenek már.......
a helyükön vannak, a fiókban.
ugyan nem egy egzotikum, de frissítettem idénre az inbredet. kormány-stucni.markolat-gumik (elöl NOS Conti MK SS
)
tél óta nincsenek váltók sem, egy darabig nem is lesznek. 34-18.
a teló távirányítóját kellene még visszaépíteni, de sehogy sem akar rendesen működni a visszahúzás. egyelőre marad a nyújtózkodás.
Hova lettek az XT fékkarok? Lehet nem is kellenek már.......
ugyan nem egy egzotikum, de frissítettem idénre az inbredet. kormány-stucni.markolat-gumik (elöl NOS Conti MK SS )
tél óta nincsenek váltók sem, egy darabig nem is lesznek. 34-18.
a teló távirányítóját kellene még visszaépíteni, de sehogy sem akar rendesen működni a visszahúzás. egyelőre marad a nyújtózkodás.
Kisherceg módosította - 2014. május 26. - 19:15
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
nagyobb baj sose legyen...
Nem bírnám elviselni a niner-szépségversenyen az ezüstöt
Ha beválik,akkor a Pike kap piros matricát,meg a feliratok is elpirulnak.
arpi07 módosította - 2014. május 25. - 23:09
éj-feketébe mártott csillagközi romboló? nájsz
Az uv-zöld nájszabb lett volna...
Tudom én, hogy a változás minimális, de:
Selle Italia Flite Genuine Gel titánpálcás nyereg, ami a legjobb upgrade volt, amit valaha megtettem. A nyeregcső maradt, csak "beledobtam" egy vödör forró lúgos vízbe. Ki kéne csinosítani egy polírral, hogy klasszisnak hasson.
Minden esetre dolgozok a mihamarabbi gumicserén, a kiszemelt Vittoria Diamante Pro Radiale lesz 24-es szélességben Csakfekete.
Vejne módosította - 2014. május 23. - 07:47
Nem azt mondom, hogy ez a Szentírás de néhány hasznos dolgot olvashatsz a Fóruméletről: http://forum.bikemag...tion=boardrules
A bringád meg vidd el egy szervizbe, talán csak ki kell venni és kitisztítani a középcsapit. De ez csak egy tipp, a hang más helyről is jöhet. Fórumon keresztül szerelni elég nehéz. A szerelő lehet, hogy mást fog találni.
MOST!!!! szokjál le róla, hogy hasraütés szerűen beírd több (nem is megfelelő !!!) topic-ba is ugyan azt a kérdést ! Köszi !
Kérdésed inkább ide tartozna: http://forum.bikemag...tómű-monoblokk/
Amúgy a kérdésedre válaszolva, a középcsapágy lesz a bűnös. A tengely melletti tömítésnél szokott a kosz kattogni, ezt átmenetileg kimoshatja a víz. Mosás után is szokott még csöndben maradni.
Köszönöm szépen a választ, a fórum nem megfelelő használatáért pedig elnézést kérek, teljesen jogos az észrevétel; a jövőben ügyelek erre.
MOST!!!! szokjál le róla, hogy hasraütés szerűen beírd több (nem is megfelelő !!!) topic-ba is ugyan azt a kérdést ! Köszi !
Kérdésed inkább ide tartozna: http://forum.bikemag...tómű-monoblokk/
Amúgy a kérdésedre válaszolva, a középcsapágy lesz a bűnös. A tengely melletti tömítésnél szokott a kosz kattogni, ezt átmenetileg kimoshatja a víz. Mosás után is szokott még csöndben maradni.
marton módosította - 2014. május 13. - 00:41
Sziasztok,
A véleményeteket szeretném kérni. 1 éve vettem egy alu vázas, Neuzer gyártmányú trekking kerékpárt, azóta alapvetően napi rendszerességgel használom (10-30 km közötti távokra).
Az elmúlt időszakban elkezdett "recsegni" a bringa, amikor tekerem. Csak akkor csinálja, ha tekerem, és minél intenzívebben tekerem, annál erősebb (pl. ha emelkedőn tekerem, egy picit erősebben jelentkezik). Nem tudnám pontosan meghatározni, hogy pontosan honnan ered a hang, olyan, mintha a váz adná ki. Ami érdekes, hogy nemrég megázott jól a bringa, és azután két hétre teljesen abbamaradt ez a jelenség. Most azonban ismét visszatért. Ezek alapján lenne tippetek, hogy honnan eredhet?
Azügyben is kérném a véleményeteket, hogy mennyire időszerű vajon egy nagy generálra elvinnem? Az 1 év során a láncot folyamatosan újraolajoztam, azonban más típusú karbantartást nem kapott, bevallom, nem vagyok még túl tapasztalt.
Nagyon szépen köszönök minden segítséget!
Köszi, a felni és agy gyártó által megadott súlya valós volt a mérésed alapján?
Szívesen. Netről rendeltem, mérni nem tudtam külön az alkatrészeket.
Kb. ezek a valós tömegek (mindegyik a gyári alatt), például hátsó agy esetén ~300 gramm: http://gewichte.mtb-...-swiss-nabe-350
Arch EX 29er felni ~435 gramm: http://gewichte.mtb-...lge-ztr-arch-ex
Túlépített kerékben gondolkoztam és ennek megfelelően válogatott alkatrészekkel fűzettem meg, a tömeg így nem éppen jó a maga 1870 grammjával. Felniből a Crest is még éppen jó lehetett volna a súlyomhoz, de úgy voltam vele, azon a pár 10 grammon nem spórolok. A küllőkkel és a küllőanyákkal ugyanígy voltam. A küllők 2.0-1.8-as húzott Sapim Race-ek (CX-Ray-t és DT Aero-t ajánlották ismerősök, de inkább biztosra akartam menni), a küllőanyák pedig réz anyák, mivel úgy voltam vele, télen is sokat megyek, ez biztosan jobban tolerálja majd így a sós, latyakos hólét, vizet. Agyaknál az ár miatt egy kis kompromisszumot kötöttem, ezek 6-csavaros DT Swiss 350-es agyak.
Jócskán 6e km fölött (talán 8k km felé) járok a kerékszettel, minden tökéletesen működik, sem nyolcas, sem küllő lazulás, sem csapágyproblémáim nem voltak.
Köszi, a felni és agy gyártó által megadott súlya valós volt a mérésed alapján?
Látom a felnik ZTR ARch EX-ek, milyen agyra van fűzve és milyen küllőkkel, a legfontosabb kérdés mennyi így a súlyuk?
Túlépített kerékben gondolkoztam és ennek megfelelően válogatott alkatrészekkel fűzettem meg, a tömeg így nem éppen jó a maga 1870 grammjával. Felniből a Crest is még éppen jó lehetett volna a súlyomhoz, de úgy voltam vele, azon a pár 10 grammon nem spórolok. A küllőkkel és a küllőanyákkal ugyanígy voltam. A küllők 2.0-1.8-as húzott Sapim Race-ek (CX-Ray-t és DT Aero-t ajánlották ismerősök, de inkább biztosra akartam menni), a küllőanyák pedig réz anyák, mivel úgy voltam vele, télen is sokat megyek, ez biztosan jobban tolerálja majd így a sós, latyakos hólét, vizet. Agyaknál az ár miatt egy kis kompromisszumot kötöttem, ezek 6-csavaros DT Swiss 350-es agyak.
Jócskán 6e km fölött (talán 8k km felé) járok a kerékszettel, minden tökéletesen működik, sem nyolcas, sem küllő lazulás, sem csapágyproblémáim nem voltak.
Nagyon rendben van, gratulálok hozzá!
Köszi a kipróbálás lehetősége jár Neked, Te terelgettél felé!
Xtr trail
Látom a felnik ZTR ARch EX-ek, milyen agyra van fűzve és milyen küllőkkel, a legfontosabb kérdés mennyi így a súlyuk?