Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:43
#14781
Posted 2007. June 05. - 19:27
Nice! Asszonkád keni már lefele rendesen, vagy még csak ismerkednek?
"The faster you are, the slower your life goes by" - Lucas Brunel
#14782
Posted 2007. June 05. - 15:21
http://pix.bikemag.h...200752&cat=3006
egy kis upgrade...új villa, Saint helyett Hone hajtómû...kicsit szebb lett:)
egy kis upgrade...új villa, Saint helyett Hone hajtómû...kicsit szebb lett:)
#14783
Posted 2007. June 05. - 14:22
tényleg szép....gondolom merev mint a disznó....
ultimate-et állóhelyzetben huzogattam, nyúlás nem nagyon volt, vékonka kal is erõsnek tûnt, a fékkar nagyon kényelmesnek tûnt....
sztem cc-nél fékerõre sem lehet panasz
ultimate-et állóhelyzetben huzogattam, nyúlás nem nagyon volt, vékonka kal is erõsnek tûnt, a fékkar nagyon kényelmesnek tûnt....
sztem cc-nél fékerõre sem lehet panasz
#14784
Posted 2007. June 05. - 13:48
milyen az ultimate? teccik a gep
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14785
Posted 2007. June 05. - 01:10
#14786
Posted 2007. June 05. - 00:59
Vasárnap gurulhattam már vele végre.
http://www.freestart...zky/album/68814
Külön köszönöm Balázs sógornak (Emõd utca-Római) végtelen jóságát, egyben dicsérem aranykezét is.
http://www.freestart...zky/album/68814
Külön köszönöm Balázs sógornak (Emõd utca-Római) végtelen jóságát, egyben dicsérem aranykezét is.
#14787
Posted 2007. June 05. - 00:09
27,0 mm-es üléscsövet nem lesz könnyû találniMa szereztem egy Raleigh Eclipse 501 (reynolds 501) bringát, nagyon jó állapotban, egy kormány, nyeregcsõ csere ráfér, de nagyon egyben van.
/mondjuk a Raleigh gépeken nem tudom, h mennyire általános ez az üléscsõméret/
#14788
Posted 2007. June 04. - 22:59
azt hoztam el
jumper tényleg jó állapotban van ahoz képest hogy már nem fiatal(pontosan nem is tudom mikor csinálták utoljára, 2004? :-/..talán). még a gyári olaj van benne és szinte teljesen tiszta.
A vázzal meg már most kezdõdnek a szívások ..de valószínû megoldódik 1-2 napon belül. 110es 14mm-es 36 lukas agyat nem túl egyszerû 30e(pl odyssey) alatt találni sajnos. Elméletileg van, de sehol az ég világon nem kapni itthon.(de most elvileg akadt 1:))
Ráadásul 24-es cuccokból is rendesen szûkén vannak a készletek
jumper tényleg jó állapotban van ahoz képest hogy már nem fiatal(pontosan nem is tudom mikor csinálták utoljára, 2004? :-/..talán). még a gyári olaj van benne és szinte teljesen tiszta.
A vázzal meg már most kezdõdnek a szívások ..de valószínû megoldódik 1-2 napon belül. 110es 14mm-es 36 lukas agyat nem túl egyszerû 30e(pl odyssey) alatt találni sajnos. Elméletileg van, de sehol az ég világon nem kapni itthon.(de most elvileg akadt 1:))
Ráadásul 24-es cuccokból is rendesen szûkén vannak a készletek
#14789
Posted 2007. June 04. - 22:21
jaja, minde új, kivéve a Jumper.
Külön váz már nicns csak kompletten van a bicó. Amúgy ahogy a képen van úgy az egész 8.6-7kg ..már csak a kerék kell.
Akkor nem is lesz vészesen nehéz..
probike-ban láttam még vmikor egy pstreet-et, de már az sincs árlistában..szal akkor újonnan esélytelen.
mind1 hátha megunod nyár végére:)
#14790
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Posted 2007. June 04. - 22:19
még nem nyomulok, de nemsokára
http://pix.bikemag.h...ta/3015/ps1.jpg
http://pix.bikemag.h...ta/3015/ps3.jpg
http://pix.bikemag.h...ta/3015/ps4.jpg
Nagyon baba!!! Anno én is egy P.Street+Jumper felálláson gondolkoztam...engem is érdekelne a véleményed majd...a telóról is!!! Jumpernek hanyadik tulaja vagy, mennyiért vesztegették, nagyon szép állapotúnak tûnik...be kár hogy má nem gyájtják ezt a cépcéget...óóóóó :missyou:
#14791
Posted 2007. June 04. - 22:09
Ma szereztem egy Raleigh Eclipse 501 (reynolds 501) bringát, nagyon jó állapotban, egy kormány, nyeregcsõ csere ráfér, de nagyon egyben van.
#14792
Posted 2007. June 04. - 12:02
jaja, minde új, kivéve a Jumper.
Külön váz már nicns csak kompletten van a bicó. Amúgy ahogy a képen van úgy az egész 8.6-7kg ..már csak a kerék kell.
Külön váz már nicns csak kompletten van a bicó. Amúgy ahogy a képen van úgy az egész 8.6-7kg ..már csak a kerék kell.
#14793
Posted 2007. June 04. - 11:45
tAmS, széép lesz:P
tetszik ez a váz, majd késõbb mesélj róla, mert ha majd még kapható, akkor lehet ilyet veszek..
A komplett bringa tömegére is kiváncsi leszek, ha jól tom, a váz 3100g körül van.
Újonnan vetted amúgy? Ezek szerint még van?
tetszik ez a váz, majd késõbb mesélj róla, mert ha majd még kapható, akkor lehet ilyet veszek..
A komplett bringa tömegére is kiváncsi leszek, ha jól tom, a váz 3100g körül van.
Újonnan vetted amúgy? Ezek szerint még van?
#14794
Posted 2007. June 04. - 11:26
#14795
Posted 2007. June 04. - 10:31
#14796
Posted 2007. June 04. - 09:46
az itteni csodákhoz képest kicsit sárga, kicsit savanyú, de az enyém ez a friss szerzemény:
http://pix.bikemag.h...200863&cat=3009
Pár infó:
Váz: 7005 Series Heat Treated (más értelmes infó nincs rúla)
Teló: Rock Shox Jett XC
Fékkarok: Deore LX BL-M600
Váltókarok: Deore LX SL-M569
Elsõ váltó: Deore XT
Hátsó váltó: Deore XT (?M739)
Elsõ agy: nincs rajta matrica, de hasonló mint a hátsó
Hátsó agy: Deaore LX FH-M565
Középsõ agy: vmi monoblokk
Hajtókar: Deore LX
Kormánycsap: Aheadset SE-1
Stucni: Genesis
Tömeg: 12,5 kg
Alkatrészek gyártsái idejébõl tippelve 1994-98 közötti lehet a gép.
Spd pedál, hosszabb üléscsõ (talán más kormány) majd késõbb
http://pix.bikemag.h...200863&cat=3009
Pár infó:
Váz: 7005 Series Heat Treated (más értelmes infó nincs rúla)
Teló: Rock Shox Jett XC
Fékkarok: Deore LX BL-M600
Váltókarok: Deore LX SL-M569
Elsõ váltó: Deore XT
Hátsó váltó: Deore XT (?M739)
Elsõ agy: nincs rajta matrica, de hasonló mint a hátsó
Hátsó agy: Deaore LX FH-M565
Középsõ agy: vmi monoblokk
Hajtókar: Deore LX
Kormánycsap: Aheadset SE-1
Stucni: Genesis
Tömeg: 12,5 kg
Alkatrészek gyártsái idejébõl tippelve 1994-98 közötti lehet a gép.
Spd pedál, hosszabb üléscsõ (talán más kormány) majd késõbb
#14797
Posted 2007. June 02. - 17:31
nézeggetm a saját sramomat, és ha bizonyos szögbõl nézem az is így áll.. igazad van, csak elsõre furcsa volt.. talán mert nálam jóval rövidebb láncon van szegény és így jobban feszül.
az aviddal meg nem az a baj, hogy genge (fõleg ekkora tárcsákkal, ccre), hanem hogy személyes véleményként nem illik egy ilyen szép biciklire egy ilyen csúnya fék, kiálló bovdenekkel, de nem akartam megsérteni senkit, használd egészséggel!
az aviddal meg nem az a baj, hogy genge (fõleg ekkora tárcsákkal, ccre), hanem hogy személyes véleményként nem illik egy ilyen szép biciklire egy ilyen csúnya fék, kiálló bovdenekkel, de nem akartam megsérteni senkit, használd egészséggel!
#14798
vendég_Charon_*
Posted 2007. June 02. - 16:21
Az fék bõõõõven elég, fõleg akkora súlyra, mint ami õ a bicajjal.
Nagyon szép lett, a felni megint betalált.
Nagyon szép lett, a felni megint betalált.
#14799
Posted 2007. June 02. - 10:51
Az a hátsóváltó úgy áll ahogy kell.
A fék elég volt a fullyn is, ezzel lefele lehet h. lassabb leszek, szóval bõven elég ez nekem, meg totál személyreszabható a Sram fékkar miatt. Olajosban nekem még drága amin minden állítható. Júliusig ha lesz rá keret akkor megújul a hajtás, felkerülnek a gyári Hone tányérok, XT sor és PC 951es lánc, meg talán kap a bicó egy könnyû Syncros nyeregcsövet is.
A fék elég volt a fullyn is, ezzel lefele lehet h. lassabb leszek, szóval bõven elég ez nekem, meg totál személyreszabható a Sram fékkar miatt. Olajosban nekem még drága amin minden állítható. Júliusig ha lesz rá keret akkor megújul a hajtás, felkerülnek a gyári Hone tányérok, XT sor és PC 951es lánc, meg talán kap a bicó egy könnyû Syncros nyeregcsövet is.
#14800
Posted 2007. June 02. - 10:39
Végre elkészült a gép teljesen, vannak új, normális képek.
Merida HFS:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
...
szép kis bicaj! bár nem szeretem a meridákat, de ez nagyon jól néz ki!
2 apró dolog: a hátsó váltót szerintem rosszul rakhattad fel, mert egy sramnál természetellenes, hogy így álljon, nem lehet, hogy az a pöcök nem akadt be a váltófülbe?
a másik, hogy már csak egy rendes fék kell rá és tökéletes bicaj lesz!