Tiéd? Netán eladó? :-)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#14801
Írta 2007. június 07. - 18:07

#14802
Írta 2007. június 07. - 17:38

#14803
Írta 2007. június 05. - 21:14

Vasárnap gurulhattam már vele végre.
http://www.freestart...zky/album/68814
Külön köszönöm Balázs sógornak (Emõd utca-Római) végtelen jóságát, egyben dicsérem aranykezét is.
Ilyenkor mindig sajnálom, hogy eladtam a merevvázat... Nekem is kell egy ilyen... :-)
#14804
Írta 2007. június 05. - 20:25

M-a-TT, tamaska, magellanboy! Köszönöm….
Ultimate: Mindössze 60 km-t mentem még csak, -nagyrészt a crosskovácsi pályáján-, egyenlõre csak jót mondhatok róla. Tényleg semmi hátrányát nem érzem a karbonkarnak, könnyedén magamhoz igazítottam (elég hossszú "pók”ujjaim vannak), nem érzem rugalmasabbnak, mintha aluból lenne.
Az elsõ 185-ös tárcsával szerintem fog annyira már most, mint a régi XT négydugattyúsom 170-es tárcsával annak idején, de ahhoz képest a beállítás csak egy mozdulat, aminek szintén örültem.
A hátsófék meg szinte sok is, szoknom kell még bõven, nem vagyok "farolós" típus.
A koma szabta a vezetékeket,(én csak hátráltattam a jelenlétemmel) gyári kittel igen egyszerûnek tûnt a mûvelet, semmi komplikáció nem adódott.
Ja, és a Matchmakerrel, -pláne ha megérkezik majd a Pushlock kar is hozzá-, nagy királyság lesz. Majd fotózok.
Váz: Alig-alig akaródzik kistányérra váltanom, úgy megy fölfelé. A 73 kilóm nem hatja meg semennyire. Lefelé…gonoszul gyors, semmi késztetést nem érzek holmi nyeregtologatásra, mint régen. Ez tényleg kihúzott nyerges bicaj.

Ultimate: Mindössze 60 km-t mentem még csak, -nagyrészt a crosskovácsi pályáján-, egyenlõre csak jót mondhatok róla. Tényleg semmi hátrányát nem érzem a karbonkarnak, könnyedén magamhoz igazítottam (elég hossszú "pók”ujjaim vannak), nem érzem rugalmasabbnak, mintha aluból lenne.
Az elsõ 185-ös tárcsával szerintem fog annyira már most, mint a régi XT négydugattyúsom 170-es tárcsával annak idején, de ahhoz képest a beállítás csak egy mozdulat, aminek szintén örültem.
A hátsófék meg szinte sok is, szoknom kell még bõven, nem vagyok "farolós" típus.
A koma szabta a vezetékeket,(én csak hátráltattam a jelenlétemmel) gyári kittel igen egyszerûnek tûnt a mûvelet, semmi komplikáció nem adódott.
Ja, és a Matchmakerrel, -pláne ha megérkezik majd a Pushlock kar is hozzá-, nagy királyság lesz. Majd fotózok.
Váz: Alig-alig akaródzik kistányérra váltanom, úgy megy fölfelé. A 73 kilóm nem hatja meg semennyire. Lefelé…gonoszul gyors, semmi késztetést nem érzek holmi nyeregtologatásra, mint régen. Ez tényleg kihúzott nyerges bicaj.
#14805
Írta 2007. június 05. - 19:27

Nice! Asszonkád keni már lefele rendesen, vagy még csak ismerkednek?
"The faster you are, the slower your life goes by" - Lucas Brunel
#14806
Írta 2007. június 05. - 15:21

http://pix.bikemag.h...200752&cat=3006
egy kis upgrade...új villa, Saint helyett Hone hajtómû...kicsit szebb lett:)
egy kis upgrade...új villa, Saint helyett Hone hajtómû...kicsit szebb lett:)
#14807
Írta 2007. június 05. - 14:22

tényleg szép....gondolom merev mint a disznó....
ultimate-et állóhelyzetben huzogattam, nyúlás nem nagyon volt, vékonka kal is erõsnek tûnt, a fékkar nagyon kényelmesnek tûnt....
sztem cc-nél fékerõre sem lehet panasz
ultimate-et állóhelyzetben huzogattam, nyúlás nem nagyon volt, vékonka kal is erõsnek tûnt, a fékkar nagyon kényelmesnek tûnt....
sztem cc-nél fékerõre sem lehet panasz
#14808
Írta 2007. június 05. - 13:48

milyen az ultimate? teccik a gep

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14809
Írta 2007. június 05. - 01:10

#14810
Írta 2007. június 05. - 00:59

Vasárnap gurulhattam már vele végre.
http://www.freestart...zky/album/68814
Külön köszönöm Balázs sógornak (Emõd utca-Római) végtelen jóságát, egyben dicsérem aranykezét is.
http://www.freestart...zky/album/68814
Külön köszönöm Balázs sógornak (Emõd utca-Római) végtelen jóságát, egyben dicsérem aranykezét is.
#14811
Írta 2007. június 05. - 00:09

27,0 mm-es üléscsövet nem lesz könnyû találniMa szereztem egy Raleigh Eclipse 501 (reynolds 501) bringát, nagyon jó állapotban, egy kormány, nyeregcsõ csere ráfér, de nagyon egyben van.

/mondjuk a Raleigh gépeken nem tudom, h mennyire általános ez az üléscsõméret/
#14812
Írta 2007. június 04. - 22:59

azt hoztam el 
jumper tényleg jó állapotban van ahoz képest hogy már nem fiatal(pontosan nem is tudom mikor csinálták utoljára, 2004? :-/..talán). még a gyári olaj van benne és szinte teljesen tiszta.
A vázzal meg már most kezdõdnek a szívások
..de valószínû megoldódik 1-2 napon belül. 110es 14mm-es 36 lukas agyat nem túl egyszerû 30e(pl odyssey) alatt találni sajnos. Elméletileg van, de sehol az ég világon nem kapni itthon.(de most elvileg akadt 1:))
Ráadásul 24-es cuccokból is rendesen szûkén vannak a készletek

jumper tényleg jó állapotban van ahoz képest hogy már nem fiatal(pontosan nem is tudom mikor csinálták utoljára, 2004? :-/..talán). még a gyári olaj van benne és szinte teljesen tiszta.
A vázzal meg már most kezdõdnek a szívások

Ráadásul 24-es cuccokból is rendesen szûkén vannak a készletek

#14813
Írta 2007. június 04. - 22:21

jaja, minde új, kivéve a Jumper.
Külön váz már nicns csak kompletten van a bicó. Amúgy ahogy a képen van úgy az egész 8.6-7kg..már csak a kerék kell.
Akkor nem is lesz vészesen nehéz..
probike-ban láttam még vmikor egy pstreet-et, de már az sincs árlistában..szal akkor újonnan esélytelen.
mind1 hátha megunod nyár végére:)
#14814
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2007. június 04. - 22:19

még nem nyomulok, de nemsokára
http://pix.bikemag.h...ta/3015/ps1.jpg
http://pix.bikemag.h...ta/3015/ps3.jpg
http://pix.bikemag.h...ta/3015/ps4.jpg
Nagyon baba!!! Anno én is egy P.Street+Jumper felálláson gondolkoztam...engem is érdekelne a véleményed majd...a telóról is!!! Jumpernek hanyadik tulaja vagy, mennyiért vesztegették, nagyon szép állapotúnak tûnik...be kár hogy má nem gyájtják ezt a cépcéget...óóóóó :missyou:
#14815
Írta 2007. június 04. - 22:09

Ma szereztem egy Raleigh Eclipse 501 (reynolds 501) bringát, nagyon jó állapotban, egy kormány, nyeregcsõ csere ráfér, de nagyon egyben van.
#14816
Írta 2007. június 04. - 12:02

jaja, minde új, kivéve a Jumper.
Külön váz már nicns csak kompletten van a bicó. Amúgy ahogy a képen van úgy az egész 8.6-7kg
..már csak a kerék kell.
Külön váz már nicns csak kompletten van a bicó. Amúgy ahogy a képen van úgy az egész 8.6-7kg

#14817
Írta 2007. június 04. - 11:45

tAmS, széép lesz:P
tetszik ez a váz, majd késõbb mesélj róla, mert ha majd még kapható, akkor lehet ilyet veszek..
A komplett bringa tömegére is kiváncsi leszek, ha jól tom, a váz 3100g körül van.
Újonnan vetted amúgy? Ezek szerint még van?
tetszik ez a váz, majd késõbb mesélj róla, mert ha majd még kapható, akkor lehet ilyet veszek..
A komplett bringa tömegére is kiváncsi leszek, ha jól tom, a váz 3100g körül van.
Újonnan vetted amúgy? Ezek szerint még van?

#14818
Írta 2007. június 04. - 11:26

#14819
Írta 2007. június 04. - 10:31

#14820
Írta 2007. június 04. - 09:46

az itteni csodákhoz képest kicsit sárga, kicsit savanyú, de az enyém ez a friss szerzemény:
http://pix.bikemag.h...200863&cat=3009
Pár infó:
Váz: 7005 Series Heat Treated (más értelmes infó nincs rúla)
Teló: Rock Shox Jett XC
Fékkarok: Deore LX BL-M600
Váltókarok: Deore LX SL-M569
Elsõ váltó: Deore XT
Hátsó váltó: Deore XT (?M739)
Elsõ agy: nincs rajta matrica, de hasonló mint a hátsó
Hátsó agy: Deaore LX FH-M565
Középsõ agy: vmi monoblokk
Hajtókar: Deore LX
Kormánycsap: Aheadset SE-1
Stucni: Genesis
Tömeg: 12,5 kg
Alkatrészek gyártsái idejébõl tippelve 1994-98 közötti lehet a gép.
Spd pedál, hosszabb üléscsõ (talán más kormány) majd késõbb
http://pix.bikemag.h...200863&cat=3009
Pár infó:
Váz: 7005 Series Heat Treated (más értelmes infó nincs rúla)
Teló: Rock Shox Jett XC
Fékkarok: Deore LX BL-M600
Váltókarok: Deore LX SL-M569
Elsõ váltó: Deore XT
Hátsó váltó: Deore XT (?M739)
Elsõ agy: nincs rajta matrica, de hasonló mint a hátsó
Hátsó agy: Deaore LX FH-M565
Középsõ agy: vmi monoblokk
Hajtókar: Deore LX
Kormánycsap: Aheadset SE-1
Stucni: Genesis
Tömeg: 12,5 kg

Alkatrészek gyártsái idejébõl tippelve 1994-98 közötti lehet a gép.
Spd pedál, hosszabb üléscsõ (talán más kormány) majd késõbb