Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19039 hozzászólás a témában

#14461
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
aSpeci meg a Pyxis is gyönyörû csak az utóbbiba kellene rendes teló.:D

#14462
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
szép egy dög:lick:



#14463
málna

málna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.117 hozzászólás
kis alakulás:
kapott rácsing ralphot (2,4)
városban nagyon jó, érezhetõen gyorsabb lett
jól gurul és könnyû (mérve 570) meglátjuk hegyen mire elég a minta meg az oldalfal
kapott stucnit (truva xr) ami könnyû és olcsó :D
http://img515.images...img0706nvc3.jpg

de az adu ász :D
a markolat:
http://img20.imagesh...img0712nhi6.jpg

nem túl kényelmes, de... jó, tudom, emo meg buzi ska/punk meg divat
de nah, mókás :D

#14464
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
:) Találtam a neten barangolva, de a gúgli képkeresõ is szokott néha hasonlókat kidobálni

#14465
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás

A piros SPEC. o.úti tömegét szabad megkérdezni?:)


Ez engem is érdekel!

(kala: hol lehet ilyen frankó profilképet szerválni? :) )

#14466
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

úgy láttam mostanában, hogy istállóról illik képet feltenni, mert 1 keró nem keró... Beújítottam egy országútit, itt vannak hát a képek :)
(természetesen ez is piros, mi más is lenne :) )

Feltöltött kép

Feltöltött kép


Ismerd be, hogy csak a színe miatt választottad! :)
A Magellant meg ne mutogasd, mert összefolyatom az asztalon lévõ hivatalos iratokat nyállal, aminek nem fogok/nak örülni :D

#14467
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
A piros SPEC. o.úti tömegét szabad megkérdezni?:)
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#14468
SvD

SvD

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás

már eddig is túl lett beszélve, de ha már belekevertünk ilyen ált. isk. fizikát is, kb 4.3 bar lesz 30fokon, a fagyponton 4 bar nyomással rendelkezõ teló, emiatt ne mûködne? Fõleg azt nem értem, hogy ez hidegben zavarna, hogy kicsit kisebb a nyomás?


Termeszetesen nem csak ez, a benne levo olaj is dermed hidegben..egyszo mint szaz, kiprobaltam hidegben es nem volt szamomra kielegito a mozgasa. Igy mivel megtehetem nem hasznalom 20 fok alatt. Ennyi[.]

#14469
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás

Hidegben a levego ossszemegy. Tehat ha pl fel van pumpalva mondjuk telo szara 4 barra az minuszokban mar messze nincs 4 bar....melegben meg kitagul a terfogata.


már eddig is túl lett beszélve, de ha már belekevertünk ilyen ált. isk. fizikát is, kb 4.3 bar nyomás lesz 30fokon, a fagyponton 4 bar nyomással rendelkezõ telóban, emiatt ne mûködne? Fõleg azt nem értem, hogy ez hidegben zavarna, hogy kicsit kisebb a nyomás? (amit egyébként évszakonként egyszer egy pumpamozdulattal akár korrigálni is lehet :) )

...

a pyxis pedig még mindig nagyon komoly!

#14470
SvD

SvD

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
huu az a Spec. orszaguti nagyon szep! Feltöltött kép de a pyxis se rossz...sot! Feltöltött kép

#14471
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
úgy láttam mostanában, hogy istállóról illik képet feltenni, mert 1 keró nem keró... Beújítottam egy országútit, itt vannak hát a képek :)
(természetesen ez is piros, mi más is lenne :) )

Feltöltött kép

Feltöltött kép

#14472
SvD

SvD

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
OFF:

..nah kivettem 4 szemet a lancbol, tenyleg jobb lett, es a meridat mivel nem hasznalom most es atepitem ez mar vegleges, a WTB Power V nyerget is atraktam a Konara..thx az eszreveteleket! Feltöltött kép
(ilyen frankon meggyozheto tipus vagyok Feltöltött kép)

ON:

#14473
SvD

SvD

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás

hát ha a fire mountainra gondolsz, abba nyugodtan belerakhatod a P2-est, azt kb 10 éve ugyanazon a sablonon gyártják,,,,a 100 milils telóhoz tervezve annyit takart, hogy a geo táblázatban 1 fokkal laposabb lett a fejcsõszög....a magasabb telótól.....:)


Ertem. Thx az infot. De egyelore nem banom hogy telo van benne. Neha jarok uttalan utakon es ott azert jo hasznat veszem. (Meg a ballonos guma a Konan is ad plusz konforterzetet )

#14474
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

Valahol jogos a kerdes...de egy virsligumis oraszgutibol epitett varosi szaladga bajk nem tudom meddig birna alattam.
Egyebkent volt tervben merev villa beepitese is, de mind ket jelenleg meglevo vazam 80-100mm-es uthoz van tervezve, a merev villa(pl Kona P2) meg szerintem nagyon megvaltoztatta volna az egesz felallast...es olyan merev villat meg ami 100-120-asnak felel meg (pl Funn) meg mar nem akartam az atutos mivolta miatt...az mar tenyleg tulzas lett volna....Feltöltött kép

hát ha a fire mountainra gondolsz, abba nyugodtan belerakhatod a P2-est, azt kb 10 éve ugyanazon a sablonon gyártják,,,,a 100 milils telóhoz tervezve annyit takart, hogy a geo táblázatban 1 fokkal laposabb lett a fejcsõszög....a magasabb telótól.....:)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#14475
SvD

SvD

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás

városi közlekedõs bringába meg minek teló ?


Valahol jogos a kerdes...de egy virsligumis oraszgutibol epitett varosi szaladga bajk nem tudom meddig birna alattam.
Egyebkent volt tervben merev villa beepitese is, de mind ket jelenleg meglevo vazam 80-100mm-es uthoz van tervezve, a merev villa(pl Kona P2) meg szerintem nagyon megvaltoztatta volna az egesz felallast...es olyan merev villat meg ami 100-120-asnak felel meg (pl Funn) meg mar nem akartam az atutos mivolta miatt...az mar tenyleg tulzas lett volna....Feltöltött kép

#14476
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

Nalam a kozlekedesi ezkoz mivolta miatt telen is hajtom a bringat(varosban)...kocsim nincs.

arra gondoltam hogy -2 ben 50-el szakadsz le a hegyrõl, azt a -2-t hidegebbnek fogod érezni......városi közlekedõs bringába meg minek teló ?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#14477
SvD

SvD

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás

bár különösen nem zavaró, mert a francank van kedve mínusz 2 fokban 50-el döngetni....:)



Nalam a kozlekedesi ezkoz mivolta miatt telen is hajtom a bringat(varosban)...kocsim nincs.

#14478
SvD

SvD

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás

(nem az acélrugó az ami hidegben ridegebb??? a levegõ nem hinném...)


Hidegben a levego ossszemegy. Tehat ha pl fel van pumpalva mondjuk telo szara 4 barra az minuszokban mar messze nincs 4 bar....melegben meg kitagul a terfogata.

azt tudod esetleg, hogy milyen súlyban van ez a magura?



Az eredeti 06-os Magura Asgard az olyan 1.9 kilo. Ez a 400db-os limitalt szerias amibol a lockout hianyzik es csak 100mm-esben volt kaphato csomagban(egy Deuter 2.0-as Maguranak gyartott tevepuppal, +1 pumpa), ez 1.7 kilos.

#14479
Grim

Grim

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 402 hozzászólás

általam ismertek közül a rókákat kivéve azért a levegõsök is kicsit gyengébben mozognak hidegben......

pace-röl, leftykrõl egyéb nem tömegtermékekrõl nem tudok nyilatkozni....

bár különösen nem zavaró, mert a francank van kedve mínusz 2 fokban 50-el döngetni....:)


igaz, hogy hidegbe nem a legjobb tekerni.
De szeretek a hoban DHzni :):):)

"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"


#14480
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
a zsir helyetti olaj kenés sokat javit a dolgokon, mert kevésbbé érzékeny a hidegre. persze ehhezjó szimmering kell, ami nem engedi ki az olajat.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.