Meg ezt a piros vázat is néztem pár napja, szétszedve se volt csúnya;)
Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#14401
Írta 2007. június 21. - 19:06
Meg ezt a piros vázat is néztem pár napja, szétszedve se volt csúnya;)
#14402
Írta 2007. június 21. - 16:13
Azért Kokkké is nagyon szép, meg mégiscsak az övé volt az elsõ az országban. Egyébként üzenem neki, hogy ma már a fehér is elkészül a Százhalombattai mûhelyben.
#14403
Írta 2007. június 21. - 16:08
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#14404
Írta 2007. június 21. - 15:50
Íme félkész állapotban az új ló!
Felszereltség:
Intense Socom FRO+DHX5.0, 4375g
1.5-1 1/8 FSA integrált kormcsapi 146g
Boxxi Race 3013g
Stucni: Funn integrált 245g
Syncros Bulk kormány 260g
Saint fékek/LX karok 1116g (adapterekkel, 203as tárcsákkal, csavarokkal, kábellel)
X.9váltó/kar 122g/226g
MavicEX823 580g
Ultegra sor
XT htII hajtókar 816g
MRP SB3 terelõ 311g/135g rring
BBB o.úti nyeregcsõ/Decathlon ti/carbon nyereg 267g/211g
Xpedo pedál 425g
Rubena Triton külsõk 1100g x 2
A vége 17,3 kg, de a gumikkal (Nobby Nic 2.4), új terelõvel (Pepe Racing - 140-150g!), nyereggel, nyeregcsõvel simán befér majd 16 alá. Persze csak, ha majd gazdag leszek.
#14405
Írta 2007. június 21. - 12:29
#14406
Írta 2007. június 21. - 12:11
#14407
Írta 2007. június 21. - 09:52
Még nincs teljesen kész! Még felkerülnek a fékek, belesz rendesen fûzve a hátsó váltó, kell még egy nyeregcsõbilincs, és távtartó a stucni alá.
Ime egy kezdetleges kép:
#14408
Írta 2007. június 21. - 09:04
#14409
Írta 2007. június 21. - 08:54
#14410
Írta 2007. június 21. - 08:36
A bit of trivia is that Giant owns 30% of Hodaka, a key Taiwanese supplier for many brands such as Bianchi.5
azt vki legyen szives értelmezze nek em....
köszi
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14411
Írta 2007. június 20. - 23:20
Egy ekkora ceg vezetoi egy kicsi eszaklondoni boltban tarsalognak az eladokkal. Nalam ez valami.
Mennyi ráérõ idejük van
Persze közben Ázsiában szorgosan gyártják a Speci bicókat (is).
"Giant - You may have ridden a bicycle made by Giant without knowing it! Giant is the world's largest bicycle manufacturer with factories in Taiwan, China, and Europe. Giant, a Taiwanese company started in 1972, manufacturers their own bikes - including the carbon bikes, which is unique in the industry (i.e., most other brands utilize other manufacturers such as Advanced or Martec).
In addition to making their own bikes, Giant also makes, or has made, bikes for many other prominent brands, including Trek, Specialized, Schwinn, and Bianchi. Giant's claim to fame is that they have the most sophisticated and efficient manufacturing facilities in the bicycle industry.
A bit of trivia is that Giant owns 30% of Hodaka, a key Taiwanese supplier for many brands such as Bianchi.5
Giant also sponsors the T-Mobile professional cycling team."
Létezhet, hogy egy Klein Mantrát láttam ma a Boráros téren?
#14412
Írta 2007. június 20. - 22:34
igen, a lehúzást a kukoricásra értettem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#14413
Írta 2007. június 20. - 22:11
a the king az nagyon tetszetõs, és hogy konásadrás se sajnáltassa itt magát: konás bringája a legszebb mind közül. a sárgaság hátterébõl meg sok finom izotóniás fõttkukoricát lehetne csinálni, aztán frissíteni vele.
#14414
Írta 2007. június 20. - 21:50
mivan, kivágtak a speckótól?
ésszerû kis bicajnak tûnik. kellemes az összkép.
most hány bicajod is van? és milyenek azok?
mert volt a speckó p street féle, meg az az enduros, meg a piros romboló.
spank-on és a skót szoknyáson kívül is még van valami?
Konas, Valeria: nem is arra torekszem, hogy tetszen nektek, gondolom azert nem lattok fantaziat egy SS merev bringaban, mert meg sosem probaltatok es talan gyengek vagytok hozza...
hasonló gondolat érett meg a fejemben, mint VV-nek.
Te megmutattad, mi véleményeztük. Azt hiszem errõl szól ez a fórum. nézd vissza, hogy én mennyit kaptam a bicajomért. egy-két dícséret volt, többi lehúzás... de nem érdekel, mert nekem tetszik, elvakult vagyok.
nem az ss-sel van bajom - mert van itthon nekem is országúti ss, és talán nem vagyok gyenge hozzá - csak az összkép nem tetszett.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#14415
Írta 2007. június 20. - 19:23
#14416
Írta 2007. június 20. - 19:02
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14417
Írta 2007. június 20. - 15:26
#14418
Írta 2007. június 20. - 15:22
Egy ekkora ceg vezetoi egy kicsi eszaklondoni boltban tarsalognak az eladokkal. Nalam ez valami.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14419
Írta 2007. június 20. - 13:20
Úgyis ugyanazon a gyártósoron készül mindegyik, csak a matrica lesz más a végén.
Sokkal több gyártósor van, mint hinnéd! Igaz, a legtöbb a Gianté
És az a matrica sok mindent jelenthet! Presztizst, marketinget... Néha még szakértelmet is.
De nem mindig a vázon, vagy az alkatrészeken múlik, hogy egy keró mennyire egyedi/szép/értékes.. Egy jól épített Magellan vagy Merida odaver a legtöbb ritkaságnak is, lásd Gyalogkakukk gépe
#14420
Írta 2007. június 20. - 13:17

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





