
adamkg-nak meg csak meg kénye már gyógyulni


A fehér clone, még nincs fenn a saint 170 es hajtõmû MRP vel atomlab aircorp pedállal ,meg a code 203 as fékek és a 2007es XT váltórendszer meg még egysmás.Ja meg annyi hogy én big betty patkókat rakok rá amik 2.4 esek.
http://pix.bikemag.h...0&ppuser=186423
http://pix.bikemag.h...9&ppuser=186423
Ez lett a 2007 es Demo8-2 esbõl.
adamkg nagyon pofás lett a tiéd is márcsak zúzni kell vele.
Life Is Just a Big Ride :angel:
Jó. És mi az I-beam rendszer elõnye a hagyományos sines megoldással szemben? Elvileg kicsit könnyebb talán? Vagy ez sem? Emlékeim szerint az MBA valami olyasmit írt róla, hogy nem olyan könnyû mnt a gyári adat szerint. Akkor meg minek?
RAUH-Welt
B E G R I F F
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
a legnagyobb gáz, hogy megint sikerült valami egységes dolgot megvariálni, nehogy véletlenül minden mindennel kompatibilis legyen..... blaaa
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
az i-beam valami új nyeregrögzítési szabvány?
integrált nyereg-nyeregcsõ lenne a faja.
a nyeregcsõ kb 5 centi hosszú, mert a vázon van megfelelõ hosszban kinyúló nyeregcsõ csonk...
Ami aztán jól el is törne.a nyeregcsõ kb 5 centi hosszú, mert a vázon van megfelelõ hosszban kinyúló nyeregcsõ csonk...
be szép is lenne
csak a KORE csinal 4 fele I-beam rendszeru nyeregcsovet mindet 27.2-tol 31.6 meretig.
igazabol a nyergeknel bukik meg a dolog. Sok embernek megvan a kedvence [flite pl] es ragaszkodik hozza.
ha standardizalnak, es beszallna a tobbi nyereggyarto is, az zsivany lenne.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Nem vettem kötözködésnek, egyszerûen kíváncsi voltam a furcsaságot kiváltó okraoké, nem kötözködés volt, csak optikailag furcsa. nekem, aki csak néha lát déhá gépet, azt is ebben a topicban
igazabol a nyergeknel bukik meg a dolog. Sok embernek megvan a kedvence [flite pl] es ragaszkodik hozza.
ha standardizalnak, es beszallna a tobbi nyereggyarto is, az zsivany lenne.
RAUH-Welt
B E G R I F F
Aztán miért furcsa? Nézz meg egy-két gyári setup-al rendelkezõ DH gépet (a jobb márkákból)! Ilyen nyergeket használnak: Selle Italia SLR, SDG Bel Air, WTB Rocket V/Pure V, Fizik Gobi, stb...
Nekem is egy 180 gr-s SDG Ti-Fly van a gépen.
Zolkow: a dh-n ugyanúgy számít a súly, így amennyire csak lehet, könnyítünk. És ez még csak egy 210g-os nyereg, ami helyett majd 150g-os I-fly lesz.
Igazából nem is értem, hogy ezt az I-beam rendszert miért nem fedezték még fel maguknak a cc-sek (200g egy durung 31.6-os nyeregcsõ, és hivatalosan 145g a nyereg).