Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#14321
Posted 2007. June 22. - 13:29
az a levegõs szett milyen gyártmány? gyári rs. vagy valami utángyártott?
#14322
Posted 2007. June 22. - 13:10
Az idei Boxxer Race (év végén valószínûleg majd azt veszek) is fehér, úgyhogy csak emiatt még nem kellett volna Travist venned, és az én Boxxim rózsával csak 3013g. 18ezerbõl meg levegõssé alakítható, tehát akár 2800g köré is levihetõ.
Ha már csajozás, akkor csak a piros számít. Legalábbis eddig akárhány barátnõmnek (barát barátnõnek is) bicajat vettünk, mind pirosat akart, mint egyetlen kritérium. Ezért vettem most Intense-t. Amúgy meg tök egyforma nekik minden gép. Bicikli bicikli. Kereke van és tekerni kell.
Igaz, amióta egy ismerõsöm ment a Demómmal azóta többször emlegette, hogy milyen kényelmes volt, meg hogy mennyire fogott a fék.
#14323
Posted 2007. June 22. - 12:53
travis: isten. tudom, nehezebb, mint a boxxer (fõleg a levegõsnél), de ebben a korban (és facéran) már számít az is, hogy szép csajozos színe legyen:)
tömegét nem tudom, de elvileg 17nél nem több. de majd csak akkor mérem le, ha egészen kész lesz (új racsni, lánc, üléscsõ még hiányzik)
#14324
Posted 2007. June 22. - 12:45
Nagyon-nagyon tetszik! Tömege? Travis, hogy üzemel?
Socom témához: az a vicces, hogy mindkettõnknek egy Demo8-asa volt elõtte, bár nekem azonkívül, hogy nem volt a legkönnyebb, meg, hogy nem Intense, nem volt semmi bajom vele.
Ja, és mindketten 185 centi fölött vagyunk, meg a harmadik tulaj, Kokkk is, de csak a fehér gép L-es.
#14325
Posted 2007. June 22. - 11:23
nagyon szép a fehér is meg a piros is.
Ádám nézd meg milyen jól megy a piroshoz a fehér:
(és így megragadom az alkalmat, hogy bemutassam Pipi új testét)
#14326
Posted 2007. June 22. - 08:36
adamkg-nak meg csak meg kénye már gyógyulni majd küldök pozitív energiákat
#14327
Posted 2007. June 22. - 08:12
A fehér clone, még nincs fenn a saint 170 es hajtõmû MRP vel atomlab aircorp pedállal ,meg a code 203 as fékek és a 2007es XT váltórendszer meg még egysmás.Ja meg annyi hogy én big betty patkókat rakok rá amik 2.4 esek.
http://pix.bikemag.h...0&ppuser=186423
http://pix.bikemag.h...9&ppuser=186423
Ez lett a 2007 es Demo8-2 esbõl.
adamkg nagyon pofás lett a tiéd is márcsak zúzni kell vele.
Szal akkor már ez is ilyen tucatbringa lett...
Klassz nagyon!! :clap:
#14328
Posted 2007. June 22. - 08:06
#14329
Posted 2007. June 22. - 03:04
http://pix.bikemag.h...0&ppuser=186423
http://pix.bikemag.h...9&ppuser=186423
Ez lett a 2007 es Demo8-2 esbõl.
adamkg nagyon pofás lett a tiéd is márcsak zúzni kell vele.
Life Is Just a Big Ride :angel:
#14330
Posted 2007. June 21. - 23:21
Hátránya, hogy a középen futó sín miatt a nyereg közepe kemény, amely egy ráesésnél lehet, hogy nem jön jól, illetve kicsi a választék (még), és a kompatibilitás, bár nyeregcsõbõl létezik normál nyergekhez való bilincses is, de ez ugye a fából vaskarika, tehát nincs sok értelme.
#14331
Posted 2007. June 21. - 23:15
Jó. És mi az I-beam rendszer elõnye a hagyományos sines megoldással szemben? Elvileg kicsit könnyebb talán? Vagy ez sem? Emlékeim szerint az MBA valami olyasmit írt róla, hogy nem olyan könnyû mnt a gyári adat szerint. Akkor meg minek?
egyszerubb allitani. sokkal. Lattal mar ilyet eloben? en igen. sztem zsenialis.
nem kicsit konnyebb. Vagy ugyanazt a sulyt kb feleannyi penzbol hozod ki, mint egy normal befogos nyereg-nyeregcso komboval.
145grammos I-Fly nyereg feleannyiba kerul, mint a papiron 165 amugy siman 170g folotti Flite TT-m. ami azert nem rossz
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14332
Posted 2007. June 21. - 23:06
igy maradok az slk-mnál
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14333
Posted 2007. June 21. - 23:03
alapban szeretem az egyszerûsített dolgokat, (pl. sosem vennék állítható szögû stucnit) de ez a dolog hiányozna, mindig alakul picit, hogy hogy érzem magam kényelmesen a beállításaimmal...
edit: én is tudom, hogy nem kapcsolódott az i-beamhez, csak az integrált szóról ez jutott eszembe
#14334
Posted 2007. June 21. - 23:02
Azt azért hosszáteszem, hogy legtöbbjük az agresszívabb stílusokhoz tartozott.
a legnagyobb gáz, hogy megint sikerült valami egységes dolgot megvariálni, nehogy véletlenül minden mindennel kompatibilis legyen..... blaaa
Én ezt nem variálásnak, hanem innovációnak hívnám.
Nyereg témát meg folytassuk az érintett topicban, ne ezt offoljuk szét.
#14335
Posted 2007. June 21. - 23:01
#14336
Posted 2007. June 21. - 23:00
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#14337
Posted 2007. June 21. - 22:56
az i-beam valami új nyeregrögzítési szabvány?
a szabványtól még messze van szerencsére
integrált nyereg-nyeregcsõ lenne a faja.
a nyeregcsõ kb 5 centi hosszú, mert a vázon van megfelelõ hosszban kinyúló nyeregcsõ csonk...
szvsz tök hülyeség. nyersz pár grammot, viszont pl ha szétszedve kell autóban repcsin vonaton szállítani, máris bukta van...
ez is ahhoz hasonló okosság, mint a specialized béléses stucnija, amivel +/-X fokot lehet variálni a stucni dõlszögén. felesleges és értelmetlen.
#14338
Posted 2007. June 21. - 22:54
Ami aztán jól el is törne.a nyeregcsõ kb 5 centi hosszú, mert a vázon van megfelelõ hosszban kinyúló nyeregcsõ csonk...
be szép is lenne
Igen, az I-Beam könnyebb.
Ádámmal egyforma nyergünk lesz. Az övé 145gr és I-Beam, az enyém 180gr és hagyományos.
#14339
Posted 2007. June 21. - 22:52
csak a KORE csinal 4 fele I-beam rendszeru nyeregcsovet mindet 27.2-tol 31.6 meretig.
igazabol a nyergeknel bukik meg a dolog. Sok embernek megvan a kedvence [flite pl] es ragaszkodik hozza.
ha standardizalnak, es beszallna a tobbi nyereggyarto is, az zsivany lenne.
Jó. És mi az I-beam rendszer elõnye a hagyományos sines megoldással szemben? Elvileg kicsit könnyebb talán? Vagy ez sem? Emlékeim szerint az MBA valami olyasmit írt róla, hogy nem olyan könnyû mnt a gyári adat szerint. Akkor meg minek?
#14340
Posted 2007. June 21. - 22:51
integrált nyereg-nyeregcsõ lenne a faja.
a nyeregcsõ kb 5 centi hosszú, mert a vázon van megfelelõ hosszban kinyúló nyeregcsõ csonk...
be szép is lenne
még valami
az i-beam könnyebb, mint a hagyományos rendszer?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu