Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19039 hozzászólás a témában

#14321
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
valszeg valamilyen ibeam rendszerû lesz. úgy volt, hogy fsa k force, de most, hogy az ülést is elhajlítottam, az jobb megoldásnak tûnik.

az a levegõs szett milyen gyártmány? gyári rs. vagy valami utángyártott?

#14322
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Milyen üléscsõ lesz?

Az idei Boxxer Race (év végén valószínûleg majd azt veszek) is fehér, úgyhogy csak emiatt még nem kellett volna Travist venned, és az én Boxxim rózsával csak 3013g. 18ezerbõl meg levegõssé alakítható, tehát akár 2800g köré is levihetõ.

Ha már csajozás, akkor csak a piros számít. Legalábbis eddig akárhány barátnõmnek (barát barátnõnek is) bicajat vettünk, mind pirosat akart, mint egyetlen kritérium. Ezért vettem most Intense-t.:D Amúgy meg tök egyforma nekik minden gép. Bicikli bicikli. Kereke van és tekerni kell.

Igaz, amióta egy ismerõsöm ment a Demómmal azóta többször emlegette, hogy milyen kényelmes volt, meg hogy mennyire fogott a fék.

#14323
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
villaszög: a villa teljesen be van ültetve, így tök jó mély bicajom van, lapos szögekkel. de tudod, ezt 100féleképpen lehet állítani.

travis: isten. tudom, nehezebb, mint a boxxer (fõleg a levegõsnél), de ebben a korban (és facéran) már számít az is, hogy szép csajozos színe legyen:)

tömegét nem tudom, de elvileg 17nél nem több. de majd csak akkor mérem le, ha egészen kész lesz (új racsni, lánc, üléscsõ még hiányzik)

#14324
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Én nem szeretem az ilyen nyeregcsõkialakítást (mindig aggódok, hogy letörik), de a géped már B.zsércen is nagyon tetszett - színben is, meg formában is. A villaszögedet meg irigylem.

Nagyon-nagyon tetszik! Tömege? Travis, hogy üzemel?

Socom témához: az a vicces, hogy mindkettõnknek egy Demo8-asa volt elõtte, bár nekem azonkívül, hogy nem volt a legkönnyebb, meg, hogy nem Intense, nem volt semmi bajom vele.

Ja, és mindketten 185 centi fölött vagyunk, meg a harmadik tulaj, Kokkk is, de csak a fehér gép L-es.

#14325
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
hehe, minden második linkelt gép egy socom. szegények:)

nagyon szép a fehér is meg a piros is.

Ádám nézd meg milyen jól megy a piroshoz a fehér:
(és így megragadom az alkalmat, hogy bemutassam Pipi új testét)

Feltöltött kép
Feltöltött kép

#14326
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
nagyon szép Intense-ek :)

adamkg-nak meg csak meg kénye már gyógyulni :) majd küldök pozitív energiákat :D

#14327
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.066 hozzászólás

A fehér clone, még nincs fenn a saint 170 es hajtõmû MRP vel atomlab aircorp pedállal ,meg a code 203 as fékek és a 2007es XT váltórendszer meg még egysmás.Ja meg annyi hogy én big betty patkókat rakok rá amik 2.4 esek.

http://pix.bikemag.h...0&ppuser=186423
http://pix.bikemag.h...9&ppuser=186423

Ez lett a 2007 es Demo8-2 esbõl.
adamkg nagyon pofás lett a tiéd is márcsak zúzni kell vele.


Szal akkor már ez is ilyen tucatbringa lett... :D
Klassz nagyon!! :clap:

#14328
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
hûûûûûû baaammeg!!!
zsííííííír! ;)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#14329
UNKNOWN

UNKNOWN

    vendég

  • fórumtag
  • 111 hozzászólás
A fehér clone, még nincs fenn a saint 170 es hajtõmû MRP vel atomlab aircorp pedállal ,meg a code 203 as fékek és a 2007es XT váltórendszer meg még egysmás.Ja meg annyi hogy én big betty patkókat rakok rá amik 2.4 esek.

http://pix.bikemag.h...0&ppuser=186423
http://pix.bikemag.h...9&ppuser=186423

Ez lett a 2007 es Demo8-2 esbõl.
adamkg nagyon pofás lett a tiéd is márcsak zúzni kell vele.

Life Is Just a Big Ride :angel:


#14330
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Igen, az állítás egyszerûsége és nagyobb spektruma, meg a kisebb súlya a fõ elõnye, illetve erõsebb, mert nincsenek csirke sínek, amelyek eltörhetnek.

Hátránya, hogy a középen futó sín miatt a nyereg közepe kemény, amely egy ráesésnél lehet, hogy nem jön jól, illetve kicsi a választék (még), és a kompatibilitás, bár nyeregcsõbõl létezik normál nyergekhez való bilincses is, de ez ugye a fából vaskarika, tehát nincs sok értelme.

#14331
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Jó. És mi az I-beam rendszer elõnye a hagyományos sines megoldással szemben? Elvileg kicsit könnyebb talán? Vagy ez sem? Emlékeim szerint az MBA valami olyasmit írt róla, hogy nem olyan könnyû mnt a gyári adat szerint. Akkor meg minek?


egyszerubb allitani. sokkal. Lattal mar ilyet eloben? en igen. sztem zsenialis.

nem kicsit konnyebb. Vagy ugyanazt a sulyt kb feleannyi penzbol hozod ki, mint egy normal befogos nyereg-nyeregcso komboval.

145grammos I-Fly nyereg feleannyiba kerul, mint a papiron 165 amugy siman 170g folotti Flite TT-m. ami azert nem rossz
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#14332
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
jól mondja tam, ha lenne nyereg választék i-beam nyeregbõl, akkor talán gondolkoznék én is...
igy maradok az slk-mnál

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#14333
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.702 hozzászólás
talán valamelyik Bikemagban láttam olyan nyergekrõl képet, amiknél full mûanyag volt az alsórész, tartósín nem volt, csak egy szögbeállítást lehetõvé tévõ szerkezet. ergo a kormánytól való távolságot nem lehetett vele variálni.
alapban szeretem az egyszerûsített dolgokat, (pl. sosem vennék állítható szögû stucnit) de ez a dolog hiányozna, mindig alakul picit, hogy hogy érzem magam kényelmesen a beállításaimmal...


edit: én is tudom, hogy nem kapcsolódott az i-beamhez, csak az integrált szóról ez jutott eszembe :)

#14334
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Jól. Láttam már egy jó pár vázat, ahol a szokványosnál hosszabb a nyeregcsõ nyúlvány, és a belsõ felükön szépen el voltak törve.
Azt azért hosszáteszem, hogy legtöbbjük az agresszívabb stílusokhoz tartozott.

a legnagyobb gáz, hogy megint sikerült valami egységes dolgot megvariálni, nehogy véletlenül minden mindennel kompatibilis legyen..... blaaa


Én ezt nem variálásnak, hanem innovációnak hívnám.


Nyereg témát meg folytassuk az érintett topicban, ne ezt offoljuk szét.


#14335
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
a legnagyobb gáz, hogy megint sikerült valami egységes dolgot megvariálni, nehogy véletlenül minden mindennel kompatibilis legyen..... blaaa

#14336
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Ami aztán jól el is törne.:D

ezt jól meggondoltad? ;)
corratec
look

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#14337
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.066 hozzászólás

az i-beam valami új nyeregrögzítési szabvány?


a szabványtól még messze van szerencsére

integrált nyereg-nyeregcsõ lenne a faja.
a nyeregcsõ kb 5 centi hosszú, mert a vázon van megfelelõ hosszban kinyúló nyeregcsõ csonk...


szvsz tök hülyeség. nyersz pár grammot, viszont pl ha szétszedve kell autóban repcsin vonaton szállítani, máris bukta van...
ez is ahhoz hasonló okosság, mint a specialized béléses stucnija, amivel +/-X fokot lehet variálni a stucni dõlszögén. felesleges és értelmetlen.

#14338
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

a nyeregcsõ kb 5 centi hosszú, mert a vázon van megfelelõ hosszban kinyúló nyeregcsõ csonk...
be szép is lenne :)

Ami aztán jól el is törne.:D

Igen, az I-Beam könnyebb.

Ádámmal egyforma nyergünk lesz. Az övé 145gr és I-Beam, az enyém 180gr és hagyományos.


#14339
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.066 hozzászólás

csak a KORE csinal 4 fele I-beam rendszeru nyeregcsovet mindet 27.2-tol 31.6 meretig.



igazabol a nyergeknel bukik meg a dolog. Sok embernek megvan a kedvence [flite pl] es ragaszkodik hozza.

ha standardizalnak, es beszallna a tobbi nyereggyarto is, az zsivany lenne.


Jó. És mi az I-beam rendszer elõnye a hagyományos sines megoldással szemben? Elvileg kicsit könnyebb talán? Vagy ez sem? Emlékeim szerint az MBA valami olyasmit írt róla, hogy nem olyan könnyû mnt a gyári adat szerint. Akkor meg minek?

#14340
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
az i-beam valami új nyeregrögzítési szabvány?
integrált nyereg-nyeregcsõ lenne a faja.
a nyeregcsõ kb 5 centi hosszú, mert a vázon van megfelelõ hosszban kinyúló nyeregcsõ csonk...
be szép is lenne :)

még valami
az i-beam könnyebb, mint a hagyományos rendszer? :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu