Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#14261
Posted 2007. June 27. - 11:44

#14262
Posted 2007. June 27. - 11:29

tényleg Beg , AM- hez képest milyen a Róka ?Köszi a dícsérõ szavakat!
Mászni meglepõen jól lehet vele, kevésbé meredeken bármeddig, legfeljebb kicsit szerényebb tempóban. Meredekebben pedig leginkább technika kérdése, orrát hajlamos emelgetni, és csodákra nem képes. Gyökeres, köves felfelén nagyon szeretem.
/lehet inkább telotopik

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14263
Posted 2007. June 27. - 11:27

#14264
Posted 2007. June 27. - 11:21

hmmmm, tetszetõs darab, nagyon bejön!!!!!
Amugy mennyire lehet vele mászni hosszabb tavon ?
Köszi a dícsérõ szavakat!
Mászni meglepõen jól lehet vele, kevésbé meredeken bármeddig, legfeljebb kicsit szerényebb tempóban. Meredekebben pedig leginkább technika kérdése, orrát hajlamos emelgetni, és csodákra nem képes. Gyökeres, köves felfelén nagyon szeretem.
#14265
Posted 2007. June 27. - 11:17

Még egy S-Works:
Nagyobban: http://img3.tar.hu/b.../30660516.jpg#3
Váz, hajtómû, pedál maradt minden más megújult.
Pro és XTR nagyjából, összsúly most 14,6 kg körül van.
hmmmm, tetszetõs darab, nagyon bejön!!!!!
Amugy mennyire lehet vele mászni hosszabb tavon ?
#14266
Posted 2007. June 27. - 10:11


:clap: mindkét speci szemet gyönyörködtetõ! :cool:
#14267
Posted 2007. June 27. - 10:08

Üdv:
Grande
#14268
Posted 2007. June 27. - 09:02

#14269
Posted 2007. June 27. - 08:39

#14270
Posted 2007. June 27. - 07:18


Nagyobban: http://img3.tar.hu/b.../30660516.jpg#3
Váz, hajtómû, pedál maradt minden más megújult.
Pro és XTR nagyjából, összsúly most 14,6 kg körül van.
#14271
Posted 2007. June 26. - 21:33

kaptam ajcsibaegyébként városba minek RR?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14272
Posted 2007. June 26. - 20:38

az a legjobb, én gyûjtöm a 0-ra kopott 2,4-es RR- okat ha egyszer összerakok egy városi szaladgálót......hehe
gyanítottam, hogy van még vmi a háttérben, de a városi szaladgálós kifejezést egy s-worksre:chin:
egyébként városba minek RR?
majd megmutatom az én szaladgálósomat;)
tulképp a vázon kívûl minden van hozzá a garázsban
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14273
Posted 2007. June 26. - 18:54

köszi.
amugy a hajtókar megvolt szintugy a fogaskeréksor, ez a gép nagyrészt meglévõ alkatrészekbõl épült, meg anyagi megfontolás is volt benne.
sok deore alkatrész van (váltókarok, fékek) meg még több LX (hajtókar, fékkar, váltók, lánc, hátsóagy) de ezek az alkatrészek olyanok, amiket nem sajnálok elkoptatni.
a 7.0 sor még nem tartóbakos, de jóval könyebb pl mint a deore. kb LX szintben lehet suly tekintetében, nem mértem le (még).
és van még egy másik projekt is, és az elsõbbséget élvez. ez inkább ilyen "városi szaladgálós" - ezért itt páran ölnének, hogy ilyet mondok, de sajnálom, ebben dolgozom, ebbõl élek, és igen, vannak lehetõségeim.
tam: ne panaszkodj szerintem
igen, arra még kisebb kompromisszumokkal talán megfelel:D
egyébként szép!
hehe
gyanítottam, hogy van még vmi a háttérben, de a városi szaladgálós kifejezést egy s-worksre:chin:
egyébként városba minek RR?
majd megmutatom az én szaladgálósomat;)
#14274
Posted 2007. June 26. - 18:17

igen, arra még kisebb kompromisszumokkal talán megfelel:D
egyébként szép!
Szép lett Rob;)
köszi :prosze:
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14275
Posted 2007. June 26. - 17:50

#14276
Posted 2007. June 26. - 13:50

"városi szaladgálós"
igen, arra még kisebb kompromisszumokkal talán megfelel:D
egyébként szép!
#14277
Posted 2007. June 26. - 13:14

köszi.nagyon szép ez a piros seckó.
hajtómûre, fékre és fogaskeréksorra hogy esett a választás?
féket még érteném, könnyebb mint a párhuzamosak.
fogaskeréksor tartóbakos?
hajtómûbõl nem lett volna jobb egy integrált?
amugy a hajtókar megvolt szintugy a fogaskeréksor, ez a gép nagyrészt meglévõ alkatrészekbõl épült, meg anyagi megfontolás is volt benne.
sok deore alkatrész van (váltókarok, fékek) meg még több LX (hajtókar, fékkar, váltók, lánc, hátsóagy) de ezek az alkatrészek olyanok, amiket nem sajnálok elkoptatni.
a 7.0 sor még nem tartóbakos, de jóval könyebb pl mint a deore. kb LX szintben lehet suly tekintetében, nem mértem le (még).
és van még egy másik projekt is, és az elsõbbséget élvez. ez inkább ilyen "városi szaladgálós" - ezért itt páran ölnének, hogy ilyet mondok, de sajnálom, ebben dolgozom, ebbõl élek, és igen, vannak lehetõségeim.
tam: ne panaszkodj szerintem

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14278
Posted 2007. June 26. - 12:02

hajtómûre, fékre és fogaskeréksorra hogy esett a választás?
féket még érteném, könnyebb mint a párhuzamosak.
fogaskeréksor tartóbakos?
hajtómûbõl nem lett volna jobb egy integrált?
#14279
Posted 2007. June 26. - 11:49

#14280
Posted 2007. June 25. - 23:45

rohadjmeg :kissmyass
RAUH-Welt
B E G R I F F