Nekem 70-es a stucni, az most forward geometry?
Máskülönben még mindig ezzel nyomulok, tessék, mutatom:
Edited by zscs, 2014. July 13. - 20:33.
Nekem 70-es a stucni, az most forward geometry?
Máskülönben még mindig ezzel nyomulok, tessék, mutatom:
Edited by zscs, 2014. July 13. - 20:33.
most volt nálam egy 650b 140/140 fulli, 67 fokos fejcső, 40-es stucni, és 23%-os emelkedőn nem emelte az orrát, ellenben kb "gondolattal lehet írányitani"
)
Még a végén a mondrakernek igaza lesz
Olyan ormótlan az a foxy meg dune, de egyre több embertől hallom a pozitív visszajelzéseket.
csak montinál tök más
ezek a fullik 80-90-es stucnihoz vannk igazából kitalálva.
az újabb trend meg a még hosszabb váz rövidebb stucni (és müködik, most volt nálam egy 650b 140/140 fulli, 67 fokos fejcső, 40-es stucni, és 23%-os emelkedőn nem emelte az orrát, ellenben kb "gondolattal lehet írányitani" )
Edited by Bikertigger, 2014. July 13. - 19:51.
Érdemes lenne szétnézni pl a pro tour mezőnyben. Ott használnak hosszabbakat is. Régebben a 110,120,130 volt a standard méret. Mostanában lett divat a rövid stucni, bár nem értem miért!?
egy műfajban egyszerű... vannak a fisszátók, a divatfigzisek. Nos, ők szeretnének pályavázhoz hasonló viselkedést, de legtöbbjük régi túravázra építkezik, amiknek enyhén szólva lapos a fejcsőszöge, lomhább az irányítása. Meg, mivel a legtöbb 58-as méretű, és divatfigzisünk 173 cm magas, így két legyet is szeretne ütni az 50-60mm-es stucnival:
-a nagy vázat alkalmassá tenni saját maga számára
-a lassú irányítást mesterségesen gyorsabbá tenni. NB: ezen tovább súlyosbít a 25cm szélesre vágott kormánnyal. "csak a biztonság kedvéért, ne akadjak el a villamosok közt".
A 120-as stucni mitől olyan nagy?
Weightweeniesen bírom a 130-140es stucnikat. Meg az óriási hátranyúlású nyeregcsövön koppra hátratolt nyerget, ugyebár, "kisebb váz-kisebb tömeg-nagyobb merevség". Meg ők aztán megmondják, hogy hosszabb stucnival nyugodtabb és kényelmesebb a kormányzás. Ezen fölbuzdulva én is kipróbálnék a saját acélkecskén egy 130-as stucnit, hátha kicsit "csillapítana" a gyors reagálásokon, bár nyújtózkodnom kéne emberesen.
Nincs probléma a 120-assal szvsz, teljesen jó méret. Az extremitások fölötte kezdődnek, a 150-esre meg már nem is mondok semmit.
Én erről beszélek :
http://www.specializ...nframe#geometry _ innen az M-es.
Megmértem én is, nálam is stimmelnek a gyár által megadott adatok!
Mondom én 190 vagyok ráadásul arányaiban a felsőtestem picit hosszabb arányaiban a lábaim terhére, tehát kell a hosszú felső cső!
Nekem 120-as stucnival tökéletes!
Jól néz ki, tetszik a színe is!
Sziasztok, ő lenne az én paripám, 650b, 140mm, 13,6kg.
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
Én erről beszélek :
http://www.specializ...nframe#geometry _ innen az M-es.
Megmértem én is, nálam is stimmelnek a gyár által megadott adatok!
Mondom én 190 vagyok ráadásul arányaiban a felsőtestem picit hosszabb arányaiban a lábaim terhére, tehát kell a hosszú felső cső!
Nekem 120-as stucnival tökéletes!
biztos igazad van, de szvsz ha 190 centi vagy akkor inkább XL-es váz lenne neked való.
M-es nekem kell a 176 hoz. és az 590 nem is különösebben hosszú
Én közép,ő nem tudom
Én erről beszélek :
http://www.specializ...nframe#geometry _ innen az M-es.
Megmértem én is, nálam is stimmelnek a gyár által megadott adatok!
Mondom én 190 vagyok ráadásul arányaiban a felsőtestem picit hosszabb arányaiban a lábaim terhére, tehát kell a hosszú felső cső!
Nekem 120-as stucnival tökéletes!
Én közép,ő nem tudom
hát a specinél az 590 az effektíív, az 56 valós meg olyan 585 vizszintes, akkora rohadt nagy különbség nincs:)
Simán lehet M-es. Gyártónként, sőt gyártón belül típusonként is változhat a geometria.
McGywer :
Egyetértünk, nagyon sok!
A kilóméternyi hézagoló átmeneti állapot. Van egy Specialized Future Shock E100 villám is előre ami jelenleg szervizelés alatt van. Ha elkészül berakom azt is, és eldöntöm melyik megy, melyik marad. Addig nem akarnán nagyon megvágni ezt a vatta új Fox Fit 32 RLC-t.
Nehez döntes lesz!
Speci karbon nyak, váll, 100mm út, és 200gr-al könnyebb, sima 9mm-es gyorszáras ( a speci állítása szerint mégis olyan merev mint a qr15).
A Fox qr15, 120mm út (a bringa gyárilag 120-at mozog), rlc-s.
Azt a mervséget elég egyszerűen le tudod ellenőrizni. Enyhén szólva kételkedem benne.
Ez nem M-es ezek szerint...
vizszintes felsőcsőről beszélünk vagy csőkőzép csőközép ?
Ez nem M-es ezek szerint...
Simán lehet M-es. Gyártónként, sőt gyártón belül típusonként is változhat a geometria.
McGywer :
Egyetértünk, nagyon sok!
A kilóméternyi hézagoló átmeneti állapot. Van egy Specialized Future Shock E100 villám is előre ami jelenleg szervizelés alatt van. Ha elkészül berakom azt is, és eldöntöm melyik megy, melyik marad. Addig nem akarnán nagyon megvágni ezt a vatta új Fox Fit 32 RLC-t.
Nehez döntes lesz!
Speci karbon nyak, váll, 100mm út, és 200gr-al könnyebb, sima 9mm-es gyorszáras ( a speci állítása szerint mégis olyan merev mint a qr15).
A Fox qr15, 120mm út (a bringa gyárilag 120-at mozog), rlc-s.