az, már kifutott tipus.
a retro ride hasonlít
https://www.pacificc...-reflex-0.html#
de a conti külsőkön van amúgy gyártási idő,meg lehet nézni mióta "penészedett"
a polcon.
Köszi! Akkor ezért nem találtam... Nagyon jópofa külső, tetszik nagyon..
az, már kifutott tipus.
a retro ride hasonlít
https://www.pacificc...-reflex-0.html#
de a conti külsőkön van amúgy gyártási idő,meg lehet nézni mióta "penészedett"
a polcon.
Köszi! Akkor ezért nem találtam... Nagyon jópofa külső, tetszik nagyon..
Át! Honnan lőtted ezt a Conti külsőt? Sehol se találom az oldalukon? Lehet régi modell.... K
az, már kifutott tipus.
a retro ride hasonlít
https://www.pacificc...-reflex-0.html#
de a conti külsőkön van amúgy gyártási idő,meg lehet nézni mióta "penészedett"
a polcon.
köszi a dicséreteket. ![]()
Ááááá..vedd le a sárvédőket könyörgöm......
Egyébként nagyon szép lett! Honnan lőtted ezt a Conti külsőt? Sehol se találom az oldalukon? Lehet régi modell.... Kormánynak pl.:
a sárvédő marad, a koncepció szerves része és nekem tetszik is. ![]()
a contit a helyi boltban (CrazyBiker) találtam, ott lógott a többi között.
köszi a kormány tippet, ilyen van a handjob-ban, tényleg jó, de ide valami magasabb kell, ilyesmi:


meg valami ilyen:

Tényleg szép lett!
Láncot nem dobálja le elöl?
remélem nem.
délelőtt lett kész, éppen csak kipróbáltam. valószínűleg rendben lesz egyébként, ez ss lánckerék és a legdurvább szintkülönbség a járda padka lesz.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ááááá..vedd le a sárvédőket könyörgöm......
Egyébként nagyon szép lett! Honnan lőtted ezt a Conti külsőt? Sehol se találom az oldalukon? Lehet régi modell.... Kormánynak pl.:
https://www.bike-com...laufmodell.html
Project "Crux reload"
Miután készlethiány miatt a 29er projektem (ismét) kudarcba fulladt, így döntöttem, ezt jelzésnek veszem és inkább összerakom végre a garázsban porosodó cruxot. A cél olyan bringa építése volt, amivel nyugodtan lehet a gyerekkel bringázni, a mérsékelt tempó (tervezési sebesség 20+/-5 km/h) mellett is kényelmes lesz és száraz ruhában el tudok jutni a helyi boltig jégkrémért akkor is, ha esett az eső. Mindezt a lehető legkevesebb anyagi ráfordítással, lehetőség szerint a fiókban heverő alkatrészek mind nagyobb arányú felhasználásával.
A célt majdnem sikerült elérni, de pár javítanivaló így is maradt. Elsőként mindjárt egy kormány-csere lesz szükséges, magasabb és jobban visszahajló darabot kíván a kényelem. Szeretnék egy utcai cipőben használható pedált is, de előbb ezeket ki kell varázsolnom a karból. Tíz év hosszú idő, nagyon megszerették egymást... Szeretnék egy csomagtartót is, szigorúan előre. ![]()
De lássuk a képeket végre!
A szokásos profilképek jobbról:

...és balról:

A cserére szoruló irányító egységég (javaslatokat szívesen fogadok):

Közlekedésbiztonsági kiegészítő:

Egy ilyen oldszkúl kart már régen ki szerettem volna próbálni, így nem hagytam ki a lehetőséget:

Gyors (illetve lassú és rövid, de a tervezett felhasználási területen és körülmények között elkövetett) tesztkör után azt tudom mondani, gond nélkül és nem is kényelmetlen módon vezérelhető vele életem második országúti alkatrésze:

...ami a rettentő trendi 1x rendszerű hajtás része:


Városi (ilyet még sosem vettem korábban) gumi, mivel nem találtam "falusi boltba és játszótérre járó" gumit:

Mindenki boldog:)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Edited by arn, 2014. July 19. - 12:21.
Szép gép lesz!
Aztán mióta nem ültél bringán?
Folyton csak félkész cajgákról látunk képeket.
A Trek Fuel-t használtam.Na jó,nem sokat ![]()
29-es próbálkozás vol 100
Szép gép lesz!
Aztán mióta nem ültél bringán?
Folyton csak félkész cajgákról látunk képeket. ![]()
Jó kérdés, de szerintem mindegy is!
Megyek buszozok egyet, hogy ne csak beszéljek róla!
Valamelyik igaz, de melyik?
http://www.specializ...carbon#geometry
STEMSyntace F119 OS stem, 31.8, 6 degree rise, 15.5: 75mm, 17: 90mm, 18: 100mm, 19: 110mm, 21: 120mm
Valamelyik igaz, de melyik?
http://www.specializ...carbon#geometry
Azért gyorsban rakd le a kormányt alulra és a hézagolókat fentre, és tegyél egy próbát vele úgy is. Én 185cm-es magassággal használok egy 590-es felsőcsövű Specit 110-es stucnival és mindig is tudtam, hogy határeseten vagyok, ezért is lett a gyári 100 helyett hosszabb, az is negatívba. Érezheted magad jól rajta, de egy neked való méretűn jobban éreznéd az szinte biztos.
Amit belinkeltél ott az XL-es méretnél is csak 110 a stucni nem 120.
Ezek szerint szeretem a busz feelinget!
Úgy ahogy van, hibátlan a dolog számomra: se a stucni nem rövid, sem a váz nem kicsi!
Azért most már csak kiváncsiságból kipróbálok egy forward geometry-s bicajt.
Ott viszont nem hosszabb a tengelytáv?
Ha a felsőcső hosszabb, a fejcsőszög változatlan, a láncvillát ugye már régóta igyekszenek rövidre csinálni: ebből az következik, hogy hosszabb a tengelytáv. Az meg rosszab fordulékonyságot eredményez, ha nem tévedek.
nem, nem, ezt "modernül" úgy mondják, hogy stabilabb lesz tőle a kerékpár.....
![]()
![]()