Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#13421
Posted 2007. September 18. - 09:43
#13422
Posted 2007. September 18. - 09:40
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13423
Posted 2007. September 18. - 09:07
Delma: a tied meg alkatrészlista alapján nehezebbnek tûnt, de valszeg csak én vagyok béna
én a munkahelyemen lemértem. ott tized pontosságig írta ki a mérleg. különmben deore és xt között nincs számottevõ súlykölömbség. nemtom ha bármit kiveszek és cserélnék ésegy minõségi szintbe hoznék akkoris max 80 grammot nyernék darabonként. egyedül a nyergcsõ a gáz az 307 gramm. de jó ez a súly nekem ahogy van. több ne legyen....
- nincs elsõváltóm, váltókar sincs fenn. ez igy kb 400 gramm spórolás
#13424
Posted 2007. September 18. - 09:00
#13425
Posted 2007. September 18. - 08:51
a súlyát azért jó, hogy írtad, mert legalább nem keseredek el, hogy az enyém olyan nehéz. de viccen kívül. mivel a másik bringám csak picit nehezebb, ezért tudom, hogy ez már egy igazán jól kezelhetõ súly, könnyebbel meg még nem is mentem
mikor megemelem a montit, hogy berakjam a helyére (13 kiló körül lehet), mindig szörnyülködök...
namajd jövõre faragok abból is.
ha már optika, akkor én se szeretem, ha világít a fékfelület a felnin, egy tárcsás gépben.
Delma: a tied meg alkatrészlista alapján nehezebbnek tûnt, de valszeg csak én vagyok béna
#13426
Posted 2007. September 17. - 22:04
a würth abból jó hogy folyékony kúszózsír (olaj-zsír keverék) flakonos spry változat. ezt szoktam vinni túrázni. de az elõ mosásnál vizzé válik:)
#13427
Posted 2007. September 17. - 22:03
Egyszer vettem méreg drága Rohloff olajat, de azt csak az egysebihez használom. Ott jó mert kevesebb koszt kap illetve jobban bírja az esõt, ill, nem kell pár naponta kenni.
#13428
Posted 2007. September 17. - 22:02
Lítium-szappan bázisú, molibdén-diszulfid tartalmú kenõzsír, amely magas felületi terhelés esetén is biztos védelmet nyújt a kopással szemben. Jól felveszi a rezgés- és ütésszerû terheléseket is.
Jóváhagyások és minõsítések
NLGI 2, Cseppenéspont: 188°C
#13429
Posted 2007. September 17. - 21:56
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13430
Posted 2007. September 17. - 21:56
pedáááálll:hajtépõ smile:
van fémem is kb 20 km-tert használtam. felraktam és olyan hangja volt hogy én téptem a hajam:) akkro visszarkatam a müanyagot és bírja:) de szeretnék valami komolyabbat majd jövõre...
#13431
Posted 2007. September 17. - 21:54
#13432
Posted 2007. September 17. - 21:53
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13433
Posted 2007. September 17. - 21:49
Váz: Dema Auron 07' 19.5" AL7005SL 1830 gr
Teló: Marzocchi Mz Comp 05' 100mm
Kormány csapágy: Ritchey Pro Press Fit félintegrált
Kormány: Truvativ XR
Kormányfej: Truvativ Team 3D 100mm
Nyeregcsõ: Truvativ XR 31.6
Nyereg: WTB Shadow V-Race Pro
Fékkar: Avid SD 7
Fék: Bike + Tribal V
Hajtómû: Shimano Alivio (FC-M410)
Hajtómûcsapágy: volt már minden féle:)
Pedál: Noname müanyag
Váltó hátsó: Shimano Acera
Váltókar: Sram SX5 grip
Lánc: Sram PC 48
Fogsor: Sram PG580
Agyak: Shimano Deore (FH-M530)
Felni elsõ: Mach1 MX
Felni Hátsó: WTB Dual duty XC
Külsõk: Kenda slick,Rubena terep
12.6 kg
képet találtok lentebb de még a régi elsõkerékkel
folyamtosan cserélek ahogy tudok jobbra, asszem látni hogy még pár dolog vissza van:) én igyis büszke vagyok rá sokat melóztam érte. Delma (L)
ha valamit kihagytam volna és érdekel kérdezz bátran:)
#13435
Posted 2007. September 17. - 21:35
#13436
Posted 2007. September 17. - 21:35
majd tegyél rá XT hajtómûvet és váltókarokat. csak hogy megnyugodjon a kis sznob lelkem.
grat, jó lett!
... és jól áll benne ez a teló.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#13437
Posted 2007. September 17. - 21:30
#13438
Posted 2007. September 17. - 21:25
fekete telo? nema... ugy tok uncsi lett volna. a zold legalabb feldobja az osszkepet
neheznek nem mondanam, igaz nem is versenybringa sulyban van. a kerekszett eleg kavics pl [1900g a par] meg az LX cuccok se pehelysulyuak, karbon szinte nincs is rajta... Viszont ez a kettes szamu bringa. Igazabol olcson kellett valami kompromisszumos megoldast osszerakni. Csak olyan alkatresz van rajta ami megut egy bizonyos minosegi szintet. A suly masodlagos szempont volt.
Majd tavasszal jon a Yeti, ami elol hatul 14centi rugouttal fog kb ugyanennyi sulyra kijonni. Es az a nem mindegy
RAUH-Welt
B E G R I F F