Én csak ilyet látok: "Made in the USA - www.turnerbikes.com":D:D:DAkkor az én verzióm olyan 5-6 éve "jáccott". (Én csak olyat tudok olvasgatni hogyaszongya: "Hand welded by Mora Inc. Aviation Division - Czech Republic"
)
Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#13381
Írta 2007. szeptember 19. - 18:28

#13382
Írta 2007. szeptember 19. - 18:26

Komoly a setup is. XTR hajtómû erre minek??(látod, a tiédet nem lehet fikázni:))
Nem ismerem ezt a vázat, de Giant VT-m az volt.

Legyetek boldogok!
#13383
Írta 2007. szeptember 19. - 18:10

amúgy szép.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13384
Írta 2007. szeptember 19. - 18:09

...csak a többiek nem. A Yasec által készített vázakon "ott szokik lenni" az "Engineered in Hungary" matrica - jól írom?

'97 környékérõl...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#13385
Írta 2007. szeptember 19. - 17:41

Akkor az én verzióm olyan 5-6 éve "jáccott". (Én csak olyat tudok olvasgatni hogyaszongya: "Hand welded by Mora Inc. Aviation Division - Czech Republic""Designed & made in Hungary - Sopron" vagy "Designed & made by Yasec"

#13386
Írta 2007. szeptember 19. - 17:12




"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#13387
Írta 2007. szeptember 19. - 17:06

#13388
Írta 2007. szeptember 19. - 17:00


"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#13389
Írta 2007. szeptember 19. - 16:55

...csak a többiek nem. A Yasec által készített vázakon "ott szokik lenni" az "Engineered in Hungary" matrica - jól írom?Viszont egy szóval sem mondja, hogy Õ készíti:
"Sikerült Dedacciai-al megegyezni, hogy az általuk készített full-karbon vázakat a saját márkanevünk alatt hozhatjuk forgalomba."
Figyelek ám...
#13390
Írta 2007. szeptember 19. - 16:44

csak ösmerõs volt a csõszett, oszt' gondoltam megkérdem az okosakat...
Hozénál nem akarom elvágni magam, mert akkor ugrott a lányának a keze örökre

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#13391
Írta 2007. szeptember 19. - 16:43

"Sikerült Dedacciai-al megegyezni, hogy az általuk készített full-karbon vázakat a saját márkanevünk alatt hozhatjuk forgalomba."
Figyelek ám...
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#13392
Írta 2007. szeptember 19. - 16:40

Szerinted én nem tudom?:chin:attól még outi karbon dedát árul Yasec matricával a Mester.
Szép kis drusza vagy...
#13393
Írta 2007. szeptember 19. - 16:36

attól még outi karbon dedát árul Yasec matricával a Mester.Hozénak milyen bringája is van...?
:cegly:

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13394
Írta 2007. szeptember 19. - 16:36

Ha már "all mountain", akkor nekem az õ véleménye a mérvadó:disznek szánom
amugy all-mountain az igazi fajtából. 13 kiló alatt ugye minden bicikli all mountain ami többet mozog mint 120mm.
"I think there IS a difference between trail and all mountain. Just as there is a difference between the Spot and RFX, don't know if anyone cares but it does influence the way I design. The Spot is mostly a pad free ride. Sure lots of guys pad up on the 5 Spot over the years, but most never have. I rarely run a seat QR on it, I can usually get plenty far off the back for 160 rotors and 2.3s to control the 5 Spot. Seat about level with the bars and lot and lots of climbing at or near AT pace is something that is fine. On a good day a Spot rider can match the Flux rider for a good part of the climb. The RFX IS all mountain.
Pads galore, drop the seat, floppier shoes, return to hit a flailed section over and over. To ride it is to own the section. Sure climbs are part of the deal, and lots of vert is OK, but when someone on a Spot or a 575 clicks it up a gear, the All Mountain rider says,,,, dude my bike is 33 lbs, later. Of course later said AM rider smokes the afore mentioned trail bike on the descent. and of course a smart Spot or 575 type rider lets the AM rider go with the seat dropped to the frame, pads scraping the foliage and bigger stickier brakes tires and shoes to take care of the rider."
David Turner
#13395
Írta 2007. szeptember 19. - 16:31

#13396
Írta 2007. szeptember 19. - 15:59

offSzerintem Bandi most sétálj el ahhoz a sírgödörhöz, melyet a múlt héten ástál, és feküdj bele! Hozé válláról levesszük a terhet; majd mi rádhányjuk a földet.
miért is? :chin:
on
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#13397
Írta 2007. szeptember 19. - 15:43


#13398
Írta 2007. szeptember 19. - 15:42

#13399
Írta 2007. szeptember 19. - 13:25

disznek szánomRob!
A gépet nagyjából mire szánod? Mármint stílus/ág tekintetében.

köszi :prosze:Rob respekt.
Cool a masinad. A stereora van az a finom "mini" sarhanyo ami nekem nagyon bejön.
A ralph szerintem hamar kifarad egy ilyen All Mountainal meg 120-as al az emelkedön csoszni fog hatul.
tudom, hogy van olyan sárvédõ, de nekem túl nagy. majd szerzek egyet, és szétnyirbálom. RR meg akciósan jött, naggyooon akciósan, igy egyenlõre teljesen mindegy mennyit birnak

szerk: még egy kép


katt rá hogy nagyban lásd
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13400
Írta 2007. szeptember 19. - 12:09

Cool a masinad. A stereora van az a finom "mini" sarhanyo ami nekem nagyon bejön.
A ralph szerintem hamar kifarad egy ilyen All Mountainal meg 120-as al az emelkedön csoszni fog hatul.