"Handmade in Germany"Én csak ilyet látok: "Made in the USA - www.turnerbikes.com":D:D:D
Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#13401
Írta 2007. szeptember 19. - 18:31
#13402
Írta 2007. szeptember 19. - 18:28
Én csak ilyet látok: "Made in the USA - www.turnerbikes.com":D:D:DAkkor az én verzióm olyan 5-6 éve "jáccott". (Én csak olyat tudok olvasgatni hogyaszongya: "Hand welded by Mora Inc. Aviation Division - Czech Republic"
)
#13403
Írta 2007. szeptember 19. - 18:26
Komoly a setup is. XTR hajtómû erre minek??(látod, a tiédet nem lehet fikázni:))
Nem ismerem ezt a vázat, de Giant VT-m az volt.
Legyetek boldogok!
#13404
Írta 2007. szeptember 19. - 18:10
amúgy szép.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13405
Írta 2007. szeptember 19. - 18:09
...csak a többiek nem. A Yasec által készített vázakon "ott szokik lenni" az "Engineered in Hungary" matrica - jól írom?

'97 környékérõl...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#13406
Írta 2007. szeptember 19. - 17:41
Akkor az én verzióm olyan 5-6 éve "jáccott". (Én csak olyat tudok olvasgatni hogyaszongya: "Hand welded by Mora Inc. Aviation Division - Czech Republic""Designed & made in Hungary - Sopron" vagy "Designed & made by Yasec"
#13407
Írta 2007. szeptember 19. - 17:12
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#13408
Írta 2007. szeptember 19. - 17:06
#13409
Írta 2007. szeptember 19. - 17:00
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#13410
Írta 2007. szeptember 19. - 16:55
...csak a többiek nem. A Yasec által készített vázakon "ott szokik lenni" az "Engineered in Hungary" matrica - jól írom?Viszont egy szóval sem mondja, hogy Õ készíti:
"Sikerült Dedacciai-al megegyezni, hogy az általuk készített full-karbon vázakat a saját márkanevünk alatt hozhatjuk forgalomba."
Figyelek ám...
#13411
Írta 2007. szeptember 19. - 16:44
csak ösmerõs volt a csõszett, oszt' gondoltam megkérdem az okosakat...
Hozénál nem akarom elvágni magam, mert akkor ugrott a lányának a keze örökre
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#13412
Írta 2007. szeptember 19. - 16:43
"Sikerült Dedacciai-al megegyezni, hogy az általuk készített full-karbon vázakat a saját márkanevünk alatt hozhatjuk forgalomba."
Figyelek ám...
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#13413
Írta 2007. szeptember 19. - 16:40
Szerinted én nem tudom?:chin:attól még outi karbon dedát árul Yasec matricával a Mester.
Szép kis drusza vagy...
#13414
Írta 2007. szeptember 19. - 16:36
attól még outi karbon dedát árul Yasec matricával a Mester.Hozénak milyen bringája is van...?
:cegly:
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13415
Írta 2007. szeptember 19. - 16:36
Ha már "all mountain", akkor nekem az õ véleménye a mérvadó:disznek szánom
amugy all-mountain az igazi fajtából. 13 kiló alatt ugye minden bicikli all mountain ami többet mozog mint 120mm.
"I think there IS a difference between trail and all mountain. Just as there is a difference between the Spot and RFX, don't know if anyone cares but it does influence the way I design. The Spot is mostly a pad free ride. Sure lots of guys pad up on the 5 Spot over the years, but most never have. I rarely run a seat QR on it, I can usually get plenty far off the back for 160 rotors and 2.3s to control the 5 Spot. Seat about level with the bars and lot and lots of climbing at or near AT pace is something that is fine. On a good day a Spot rider can match the Flux rider for a good part of the climb. The RFX IS all mountain.
Pads galore, drop the seat, floppier shoes, return to hit a flailed section over and over. To ride it is to own the section. Sure climbs are part of the deal, and lots of vert is OK, but when someone on a Spot or a 575 clicks it up a gear, the All Mountain rider says,,,, dude my bike is 33 lbs, later. Of course later said AM rider smokes the afore mentioned trail bike on the descent. and of course a smart Spot or 575 type rider lets the AM rider go with the seat dropped to the frame, pads scraping the foliage and bigger stickier brakes tires and shoes to take care of the rider."
David Turner
#13416
Írta 2007. szeptember 19. - 16:31
#13417
Írta 2007. szeptember 19. - 15:59
offSzerintem Bandi most sétálj el ahhoz a sírgödörhöz, melyet a múlt héten ástál, és feküdj bele! Hozé válláról levesszük a terhet; majd mi rádhányjuk a földet.
miért is? :chin:
on
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#13418
Írta 2007. szeptember 19. - 15:43
#13419
Írta 2007. szeptember 19. - 15:42
#13420
Írta 2007. szeptember 19. - 13:25
disznek szánomRob!
A gépet nagyjából mire szánod? Mármint stílus/ág tekintetében.
köszi :prosze:Rob respekt.
Cool a masinad. A stereora van az a finom "mini" sarhanyo ami nekem nagyon bejön.
A ralph szerintem hamar kifarad egy ilyen All Mountainal meg 120-as al az emelkedön csoszni fog hatul.
tudom, hogy van olyan sárvédõ, de nekem túl nagy. majd szerzek egyet, és szétnyirbálom. RR meg akciósan jött, naggyooon akciósan, igy egyenlõre teljesen mindegy mennyit birnak
szerk: még egy kép

katt rá hogy nagyban lásd
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





