köszönöm mindenkinek a dícsérõ szavakat!


hátsó fékbowdenházat meg akkor szépen megcsinálom.vagy juci:)
az az igazság, hogy Kishercegnek igaza van.ez a speed king inkább 2.1 mint 2.3
régi 2.1-es explorerem is ilyen széles volt.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Mohusnak gratula. Ott van a szeren a gépezet. Látszik, hogy okosan, odafigyelve készül. Kíváncsi vagyok, hogy válik majd be a fékkar/váltókar közös rögzítése.
Mennyibe volt neked ez a bringa Mohus?
yeah én is noname-el nyomulok. szép fekete,rózsaszín béllel. 140 Ft 1 méter. ha normálisan méretre van vágva akkor sokáig bírja, nem reped ki és nem kezdi ki a váz festését.
szó ami szó a shimanohoz képest érezhetõen a sram sokkal puhábban,lágyabban vált
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Kérdés:
A bowdenek elég nehezen siklanak (fék). Mit javasoltok? Bowdenház csere valami Jagra teflonos fajtából, vagy komplett csere. Meglátásom szerint a bowden jó állapotban van, de lehet arról is hiányzik esetleg a teflonos cucc.
Sajna itt frekventáltan jelentkezik, mivel végig házban fut a hátsóhoz a fék bowden. Mondjuk elöl is vaczak.
Na jó nem akarok többet off lenni, csak ezt az egyet kérdeztem.