Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#11221
Posted 2008. April 28. - 21:49
#11222
Posted 2008. April 28. - 21:47
én már értemDelma: a Qfaktor egy millimétert se változik. Tudod, hogy mirõl beszélsz?
A cipõ meg.. tudod, hogy milyen vastag egy ilyen felületkezelés? tized milliméter nagyságrendben gondolkodj.
fordítás :
azt mondja hogy az integrált dejórnak nagyobb a q faktora mint a mostaninak, és mert csámpás a bokájával úgyis ledörzsölné a felületkezelést a hajtókarrol igy inkább lecsiszolja ....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11223
Posted 2008. April 28. - 21:44
A cipõ meg.. tudod, hogy milyen vastag egy ilyen felületkezelés? tized milliméter nagyságrendben gondolkodj.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#11224
Posted 2008. April 28. - 21:43
ha lecsiszolod a felületkezelést változik a q-faktor ? kifejtenéd ?
edit: nagyobb q-factor miatt. meg nézd azt hogy platform pedállal nyomulok, ott könnyebben elmozdul és hozzáér a cipõd
de az spd is meglesz még nyáron, most a hajtómû úgynézki fontosabb
LL te meg olvass vissza, aztán irogass;)
a 2 hajtókar közti távolság egy integrált és egy normál monos rendszer között nem ugyan az, errõl szinte havonta szó van a meghajtás topicban
#11225
Posted 2008. April 28. - 21:41
ha lecsiszolod a felületkezelést változik a q-faktor ? kifejtenéd ?
#11226
Posted 2008. April 28. - 21:40
ha lecsiszolod a felületkezelést változik a q-faktor ? kifejtenéd ?ja nekem is:)
off:
5.-én meg is rendelem, de úgynézki csak ezüstben tudnak hozni:\ de jobb is, a fekete alivioról is lecsiszoltam a festéket, ezen is tuti lefogom, sõt itt még a qfactor miatt is.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11227
Posted 2008. April 28. - 21:36
ja nekem is:)Tetszik a hajtókar.
off:
5.-én meg is rendelem, de úgynézki csak ezüstben tudnak hozni:\ de jobb is, a fekete alivioról is lecsiszoltam a festéket, ezen is tuti lefogom, sõt itt még a nagyobb qfactor miatt is. meg az ezüst megy az x7hez. remélem a gyakorlatban is rámennek majd az alivio 8-as tányérjai, mert akkor nem kell vegyek 9-es láncot,fogsort,váltókart
Bubu látom defekt ügyben semmit nem bízol a véletlenre:)
tipp: a láncvilla védõt én elõrébb húznám hogy takarja azt a felirat maradékot a hajtómû felöl
#11228
Posted 2008. April 28. - 21:29
Race, no Rest!
#11229
Posted 2008. April 28. - 21:08
Elkészült a bringám EVO II.-es változata.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#11230
Posted 2008. April 28. - 19:22
Hogyan lenne elég?
Sztem ezentúl fel nem rakok 180asnál kisebbet elõre, kell a fékerõ... Sosem baj ha sok, de ha kevés az nagyon nagy gond... Az a pár g meg nem oszt nem szoroz...
Hogy témához is kapcsolódjak, szép a Yeti, de nagyon. Sõt! Az orbea is, bár így slick-el annyira azért nem
Nekem 185 van elöl, 160 hátul, és egy dagadt állat vagyok (95kg), valamint egy kõnehéz (kb. 14 kg) bringám van. Bármikor meg tudok állni elég szép tempónál. Sztem is elég lenne abba a keróba 160 (ha gramm mániás az ember) elõre.
Bocs az OFF -ért
Király a YETI!!!
HAVE YOU SEEN IT?
#11231
Posted 2008. April 28. - 18:54
Határozottan jobb, mint a tavalyi felállás! Jó, hogy nem azt a drótból hajlított kulacstartót tetted fel. A gumi szürkéje jól illeszkedik a vázhoz, de a fekete felni miatt optikaikag nekem túlságosan hangsúlyos. Sokkal szebb az új fékkar, az elõzõ majdnem összeért középen. A szarv az én szememnek vékony egy Moratin.
Mennyi a kormánycsõ és a nyereg orrának távolsága? Szilvásra már nekem is frissített gép lesz, kell még egy-két cucc.
Az új UTS felni V-fékes ez lehet, hogy segít az optikai hatáson. Remélem egyszer sikerül majd szert tenni egy Morati szarvra. A kormánycsõ közép 110mm-es stucnival a nyeregcsúcsig 520mm. (miért érdekel ez a méret?) Esetleg elárulnád, mit tervezel az 1.3-on frissíteni?
Igen ezek létfontosságú alkatrészek
A szarvról kérdeznék egyet. A bilincs kialakítása nem iszonyú kényelmetlen fogású? Gondolom csak hozzáér a kezed, mert elég rövid a szarv...
Összességében nagyon penge verda :cool2:
Én is féltem a spártai kilakítású bilincstõl, de semmi gondom nincs vele. Nagy lapátkezûeknek azért nem javaslom. Egyébként a Morati szarv sarka sem valami kényelmes fogású
Hehe, vannak akik jegyzik a 'tavalyi' setupokat? Ha tiszta lesz akkor csinálok képeket én is a gézéró idei setupjáról
Moratizo, nem semmmi gép, grat!
A Morati setupok elég belterjesek és számon tartottak, és talán ezért jó ez a topik mert minden évben (valakinél havonta ) változnak a bringák és össze lehet hasonlítani õket.
#11232
Posted 2008. April 28. - 16:45
Moratizo, nem semmmi gép, grat!
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11233
Posted 2008. April 28. - 09:07
Képek a biciklimrõl. Néhány nagyon fontos alkatrészt kicseréltem titánra (kormányszarv,kulacstartó,ahead kupak)
Igen ezek létfontosságú alkatrészek
A szarvról kérdeznék egyet. A bilincs kialakítása nem iszonyú kényelmetlen fogású? Gondolom csak hozzáér a kezed, mert elég rövid a szarv...
Összességében nagyon penge verda :cool2:
#11234
Posted 2008. April 28. - 07:13
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11235
Posted 2008. April 28. - 06:39
#11236
Posted 2008. April 27. - 21:55
#11237
Posted 2008. April 27. - 20:47
#11238
Posted 2008. April 27. - 20:38
van aki szépen fokozatosan, van aki belevasalja a gumit a kanyarba egy satuval (mint én)....én is megsütöm néhaa féket...
am szép az Orbit, olyan rágószínû
#11239
Posted 2008. April 27. - 19:59
persze nem tudhatom h az illetö milyen karakterisztikájú. na meg igy legalább van 1 kis tartalék
#11240
Posted 2008. April 27. - 19:58
Csak nagyobb sebességrõl nagyobb fékerõ kell megállni

Sign In
Create Account

Back to top














