

Kerekekre még gyûjtök.
Szép mind a két gép, bár a stumpi halad a kor designjával. A morati kicsit régiesnek hat. Nemcsak a nyereg miatt, úgy egészében nézve.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
jol nez ki ez a stumpi nagyon. kb suly?
A tömege 10.4 kg
A tömege kicsivel több, mint a fele. Ha jó az ötvözet akkor a tartósságal sincs baj. Csavarnak a 6AL/4V ötvözet a legjobb, de vannak nyers titán csavarok is, amik azért nem túl erõsek.Ez érdekelni engem is, kb mekkora külömbség van sulyban egy standard csavar és egy titán között? Illetve tartosságban?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Ez érdekelni engem is, kb mekkora külömbség van sulyban egy standard csavar és egy titán között? Illetve tartosságban?
RAUH-Welt
B E G R I F F
azzal hogy a V fékek helyett tárcsa lett, mennyivel változott a súlya?Majdnem teljes idei verzió, na és persze sárosan, ahogy illik egy maraton után. Az alkatrészlistában kiemelve az új cuccok.
A tömege 10.4 kg, már nem érdekes. A Morati stucni és a km óra már folymatban van, utána kész.
olyan, hogy egy autó kerékcsavarja 10gr... tartósnak tartós, mert egy 79-es porsche gyári tartozéka:)Ez érdekelni engem is, kb mekkora külömbség van sulyban egy standard csavar és egy titán között? Illetve tartosságban?
Majdnem teljes idei verzió, na és persze sárosan, ahogy illik egy maraton után. Az alkatrészlistában kiemelve az új cuccok.
A tömege 10.4 kg, már nem érdekes. A Morati stucni és a km óra már folymatban van, utána kész.
_váz: Morati HC 1.3 V+D
teleszkóp: White Brothers Magic 80
villa: Morati HC Fork V+D
kormánycsapágy: Chris King NoThreadSet Ti (titán csavarral)
kormánycsõ: Morati Classic Bar
kormányszarv: Morati Bar End (titán csavarral)
kormányszár: Morati (titán csavarral) (itt még EPO)
hézagoló: Moots Ti (itt még FSA)
fék: Shimano XTR (BR-M975) (titán csavarral)
tárcsa: Ashima Windcutter (160 mm) (titán csavarral)
váltókar: Shimano XTR (SL-M970) (titán csavarral)
elsõ váltó: Shimano XTR (FD-M971) (titán csavarral)
hátsó váltó: Shimano XTR (RD-M971 GS) (titán csavarral)
hajtómû Shimano: XTR (FC-M970)
fogaskoszorú: Shimano XT 11-32T
lánc: KMC X-9-73 / Shimano HG93
agy: Chris King ISO Disc (pewter)
gyorszár: Edge Titanium
felni: Mavic XC717 Disc
küllõ: DT Revolution 1.5
küllõanya: Bike Positive Al
külsõ: IRC Serac 1.95K / Schwalbe Skinny Jimmy Light K
belsõ: Schwalbe XX-Light
felniszalag: Ritchey Pro 16 mm
nyereg: Selle Italia Storika
nyeregrúd: Morati HC Seatpost (titán csavarral)
nyeregbilincs: Morati (titán csavarral)
markolat: no name
pedál: Shimano XTR (PD-M970)
kulacstartó: King Cage Ti
bowdenezés: Nokon
RAUH-Welt
B E G R I F F