Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19047 hozzászólás a témában

#10801
_kz_

_kz_

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.374 hozzászólás
Metamorfózis...

Feltöltött kép

Feltöltött kép

Kerekekre még gyûjtök.
People should know when they are conquered.
Would you, Quintus? Would I?

#10802
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Nekem a Thommey szamara nagyon bejön a dizájn miatt, az Enté fle morati pedig a kuriózum mivolta miatt tetszik nagyon

gratulálok mind2 géphez..

#10803
assasinbug

assasinbug

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 893 hozzászólás
csatlakozom, álmaim váza ebben a színben:)

#10804
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.142 hozzászólás

Szép mind a két gép, bár a stumpi halad a kor designjával. A morati kicsit régiesnek hat. Nemcsak a nyereg miatt, úgy egészében nézve.


a morati közel tökéletes, a sj meg csak egy újabb próbálkozás. (bocs T :))
sj-bõl szvsz a 2007-es volt eddig a csúcs. ez:
Feltöltött kép

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#10805
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Igen

#10806
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
OFF új = ehavi?

#10807
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás

jol nez ki ez a stumpi nagyon. kb suly?


Azúj német bájk az egyel jobb modellre 11,95-öt mért. Én a nyereggel nyertem vagy 100g-ot, és nincsen nyüves Brain, tehát remélem, hogy 11-el kezdõdik.Hamarosan lemérem:)
Az eggbeatert szeretem, de ez a keretes még szokás kérdése...lehet visszamegy az elõzõ habverõ, csak fel kel újítani.

#10808
frontway

frontway

    vendég

  • fórumtag
  • 125 hozzászólás
Szép mind a két gép, bár a stumpi halad a kor designjával. A morati kicsit régiesnek hat. Nemcsak a nyereg miatt, úgy egészében nézve.
Scott G-Zero FX, Csepel Royal 3* flip-flop, Bulls Cross Nexus 8

#10809
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
ez a Morati gyönyörû, nem mintha a Stumpjumper nem lenne;)

#10810
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.387 hozzászólás
update kona bear-en:
hayes el camino helyett avid code
fsa/titec nyeregcsõ helyett roox s4.2, szûkítõvel, 27,2 méretben
képek hamarosan...

és nincs többé firemountain:(:(:(

#10811
yola

yola

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.555 hozzászólás
huuhhhh az a MORATI odaver, DE nem kicsit!
...a legrosszabb, ha a hülyeség szorgalommal párosul!!!

#10812
mizie

mizie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 813 hozzászólás

A tömege 10.4 kg


ezért hány bányásznak kellett meghalnia... :D
A Paripa (Magellan Serpens): Blau - http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=3077

#10813
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Ez érdekelni engem is, kb mekkora külömbség van sulyban egy standard csavar és egy titán között? Illetve tartosságban?

A tömege kicsivel több, mint a fele. Ha jó az ötvözet akkor a tartósságal sincs baj. Csavarnak a 6AL/4V ötvözet a legjobb, de vannak nyers titán csavarok is, amik azért nem túl erõsek.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#10814
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Ez érdekelni engem is, kb mekkora külömbség van sulyban egy standard csavar és egy titán között? Illetve tartosságban?


kb harmada. mint egy alucsavar.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#10815
Janes

Janes

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás
ronda is nehéz is. sal nem tetszik.:) :)

thommey gyönyörû a stumpi, bár egy rendes spd-t megérdemelne:) :clap:

#10816
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás

Majdnem teljes idei verzió, na és persze sárosan, ahogy illik egy maraton után. Az alkatrészlistában kiemelve az új cuccok.
A tömege 10.4 kg, már nem érdekes. A Morati stucni és a km óra már folymatban van, utána kész.

azzal hogy a V fékek helyett tárcsa lett, mennyivel változott a súlya?
nekem személy szerint a régi V fékes verzió "jobban" bejött, de a tárcsásítás is biztos meghozta az elvárt eredményt.
így egyben az egész elég ütõs, semmi feltûnõ elox, így is lehet
szép!
az agyak tartósságára kíváncsi leszek

#10817
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.387 hozzászólás

Ez érdekelni engem is, kb mekkora külömbség van sulyban egy standard csavar és egy titán között? Illetve tartosságban?

olyan, hogy egy autó kerékcsavarja 10gr... tartósnak tartós, mert egy 79-es porsche gyári tartozéka:)

#10818
Csuporka

Csuporka

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 608 hozzászólás
Ez érdekelni engem is, kb mekkora külömbség van sulyban egy standard csavar és egy titán között? Illetve tartosságban?
By Sala:

"foxot ürlények tervezték és csak ánuszkulcsal javitható..."

#10819
Moratizo

Moratizo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás

Majdnem teljes idei verzió, na és persze sárosan, ahogy illik egy maraton után. Az alkatrészlistában kiemelve az új cuccok.
A tömege 10.4 kg, már nem érdekes. A Morati stucni és a km óra már folymatban van, utána kész.

_váz: Morati HC 1.3 V+D
teleszkóp: White Brothers Magic 80
villa: Morati HC Fork V+D
kormánycsapágy: Chris King NoThreadSet Ti (titán csavarral)
kormánycsõ: Morati Classic Bar
kormányszarv: Morati Bar End (titán csavarral)
kormányszár: Morati (titán csavarral) (itt még EPO)
hézagoló: Moots Ti (itt még FSA)
fék: Shimano XTR (BR-M975) (titán csavarral)
tárcsa: Ashima Windcutter (160 mm) (titán csavarral)
váltókar: Shimano XTR (SL-M970) (titán csavarral)
elsõ váltó: Shimano XTR (FD-M971) (titán csavarral)
hátsó váltó: Shimano XTR (RD-M971 GS) (titán csavarral)
hajtómû Shimano: XTR (FC-M970)
fogaskoszorú: Shimano XT 11-32T
lánc: KMC X-9-73 / Shimano HG93
agy: Chris King ISO Disc (pewter)
gyorszár: Edge Titanium
felni: Mavic XC717 Disc
küllõ: DT Revolution 1.5
küllõanya: Bike Positive Al
külsõ: IRC Serac 1.95K / Schwalbe Skinny Jimmy Light K
belsõ: Schwalbe XX-Light
felniszalag: Ritchey Pro 16 mm
nyereg: Selle Italia Storika
nyeregrúd: Morati HC Seatpost (titán csavarral)
nyeregbilincs: Morati (titán csavarral)
markolat: no name
pedál: Shimano XTR (PD-M970)
kulacstartó: King Cage Ti
bowdenezés: Nokon


enté rád szakadt egy Ti csavarbolt? :) Azért érdekelne mennyit nyertél a Ti csavarokkal?:chin: Szóval én elfogult vagyok Ti bicókkal (fõleg a Moratival)
szemben, talán ennél lehet szebb ,de jobb nem nagyon! :clap: A stucni még sokat fog dobni rajta.
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius

#10820
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
jol nez ki ez a stumpi nagyon. kb suly?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F