Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#10741
Posted 2008. June 04. - 20:27

Amik változtak: Bighit 1 (S) váz és 71es holzfeller kormány.
C
uccok:
- Specialized '08 Bighit 1 s-es váz, Fox vailla R tag (következõnek ez lesz cserélve DHX 4.0) ~19 cm út
- Marzocchi 66 Rc2 ETA villa 180as
- Avid Juicy 5 fékek (203/203)
- Hussefelt stucni Holzfeller (35mm) kormány.
- Speci nyeregcsõ velo üléssel.
- Bike+ defense hátsó novatech elsõ agy
- Lx integrált hajtás
- Double track(majd csere könnyebre)/ single track felnik.
- Alivio váltás(csere majd sramra)
nagyából ennyi.
Ha mindent letok cserélni akkor elvileg kész. De igyis pöpecül mûködik és az álmom is teljesült. Fr/Dh ra épitettem.
KÉPEK:
http://img3.tar.hu/b.../34932112.jpg#3
http://img3.tar.hu/b.../34932113.jpg#3
http://img3.tar.hu/b.../34932115.jpg#3
http://img3.tar.hu/b.../34932116.jpg#3
#10742
Posted 2008. June 02. - 11:08

Amúgy jó magam is 60 km-re lakok a legközelebbi hegytõl, de csak vettem egy fullyt,mert ez volt az álomgépem.


#10743
Posted 2008. June 02. - 10:36

mert elég szûkös volt az anyagi keret és a hone agyak tûntek a legjobb ár/érték arányúaknak még az adapterekkel együtt is!
Elsõ:Novatech: 8720, Hone 4980 + adapter 2700
Hátsó:Novatech 15000, Hone 7540 + adapter 2700
Elõre épp belefért volna, de egyformát szeretett volna.
De amúgy tévedsz,mert nem városi villogós bicó!A villa mint mondtam,csak ideiglenes!!!! Mert ez járt a vázhoz!
Hálistennek alföldön lakik unokaöcsém, úgyhogy egy darabig jó lesz neki ez a villa, de amint lesz pénze lecseréli egy marzo dirt 3-asra!
Ööö, oké; de ha alföldi ezzel dhzni fog ott? Vagy dirtpályán használja? (ami általában villogós gép arrafele; ahogy sok alföldi városban el nem tudom képzelni hogy a több mint fél millás fully dh gépekkel mi a rákot csinálnak a tizen4-5-6 éves srácok azon kívûl hogy suli után ezen feszítenek a tereken...)
De ha ideiglenes akkor ok, annyit cak kibír a villa, max cincogni fog addig a fék...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10744
Posted 2008. June 02. - 10:23

A hosszú stucni és nyeregcsõ megoldja a gondot, a nyeregcsõnek így komoly kilengése van, növeli a komfortot

Mostanában jobban kedvelem az aszfaltos tekergést, elsõsorban a fixivel, de ehhez a dombvidékhez még fixin gyenge vagyok.
#10745
Posted 2008. June 02. - 10:15

Ma voltam tekerni és csináltam én is pár fotót!
Nem kicsi neked ez a váz? Biatorbágy környékén vannak jó helyek, csak más gumival kell támadni!

Would you, Quintus? Would I?
#10746
Posted 2008. June 02. - 09:38

Elsõ:Novatech: 8720, Hone 4980 + adapter 2700
Hátsó:Novatech 15000, Hone 7540 + adapter 2700
Elõre épp belefért volna, de egyformát szeretett volna.
De amúgy tévedsz,mert nem városi villogós bicó!

Hálistennek alföldön lakik unokaöcsém, úgyhogy egy darabig jó lesz neki ez a villa, de amint lesz pénze lecseréli egy marzo dirt 3-asra!
#10747
Posted 2008. June 02. - 08:41

Elkészült unokaöcsém elsõ " komolyabb" mindenes gépe!
Váz: wheeler buddy 02, sr suntour villával
Kerekek: single track, hone agyak, dt küllõ 2.25-ös köpenyek
fékek avid bb7, 160 és 185, avid fékkarral, aligator centerlock adapterekkel
hajtómû új deore integrált tengellyel, kona cowan rockringgel és láncterelõvel és E13 40-es lánctányérral
hátsó váltó acera( ideiglenes) alivio váltókarral,fogsorral, sram lánccal
nyereg,kormány,stucni bike+, nyeregcsõ pedig umf asszem ennyi!
Hátsó váltó cserélve lesz bár még kérdéses,h milyenre. HONE a legesélyesebb bár kissé sokallom az árát,de az agyhoz csak ez passzolna. A villa pedig egy marzo dirt 3-as lesz ha jól sikerülnek a dolgok.
Vélemények?Javaslatok?
Az a szerencse hogy gondolom városi villogósbicó, mert terepen gondok lennének vele (pl 185ös BB7 vs teló

Centerlock adapter amúgy minek? (értsd pl miért nem sima 6 lukas 9/10mm tengelyes agy?-pölö novatec)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10748
Posted 2008. June 02. - 00:30

ahogy elnéztem azok bírják a legjobban a strapát, és olcsóak is legalábbis a sora
de amugy patent de az a telo nagyon nem kellene ebbe.
#10749
Posted 2008. June 01. - 23:45





Elkészült unokaöcsém elsõ " komolyabb" mindenes gépe!
Váz: wheeler buddy 02, sr suntour villával
Kerekek: single track, hone agyak, dt küllõ 2.25-ös köpenyek
fékek avid bb7, 160 és 185, avid fékkarral, aligator centerlock adapterekkel
hajtómû új deore integrált tengellyel, kona cowan rockringgel és láncterelõvel és E13 40-es lánctányérral
hátsó váltó acera( ideiglenes) alivio váltókarral,fogsorral, sram lánccal
nyereg,kormány,stucni bike+, nyeregcsõ pedig umf asszem ennyi!
Hátsó váltó cserélve lesz bár még kérdéses,h milyenre. HONE a legesélyesebb bár kissé sokallom az árát,de az agyhoz csak ez passzolna. A villa pedig egy marzo dirt 3-as lesz ha jól sikerülnek a dolgok.
Vélemények?Javaslatok?
#10750
Posted 2008. June 01. - 22:46

RAUH-Welt
B E G R I F F
#10752
Posted 2008. June 01. - 20:30

Nekem mocsokmód bejön!

Gratula hozzá!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10753
Posted 2008. June 01. - 20:16

#10754
Posted 2008. June 01. - 19:36

az ilyen rövid bowden jól néz ki, annyi hátulütõje lehet hogy mivel rövid, megfeszül, megreped, és hamar kikezdi a váz festését
amúgy abszulút retro:D
#10755
Posted 2008. June 01. - 19:18

A bowdenek elöl sztem OK, hátul valóban hosszú jól mûködik szóval egyenlõre nem bántom.
Szarvak: picit viseltes állapotban cseréltem vagy két éve már nem emlékszem miért. A bal oldali le van dörzsölve rendesen (fotó után 5 percel at egyik biatorbágyi körforgalomban f@stán kicsúsztam, úgyhogy kapott a szarv pedál, alkar, comb

#10756
Posted 2008. June 01. - 19:09

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10757
Posted 2008. June 01. - 19:07


ahhoz képest h elöl kormányál milyen "rövidek" a bowdenházak, hátul a hátsó váltónál elég hosszúra sikerült

#10758
Posted 2008. June 01. - 19:04

#10759
Posted 2008. June 01. - 14:02

most csereltem le a 165grammos flite TT-t, egy 135 grammos SLR-re, es rovid [fel ora] tekererszes utan arra a megallapitasra jutottam, hogy: KIRALY.
pedig a masikon is volt hogy 5+ orat csucsultem. szoval kibirhato., en speciel soha nem tennek fel 200grammos nyerget, bar ez lehet hogy az en hibam
a mostani az csak tesztpeldany, de majd nemsoka beruhazok egy ilyenre:
http://www.achat-de-...lr troy lee.bmp
Én 5-6 ot próbáltam, ebbõl4et sajátként; ez az a mi legtovább kényelmes; engem marhára nem zavar azaz 50gramm difi...
De minden fenék más


"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10760
Posted 2008. June 01. - 12:27
