arn módosította - 2017. január 05. - 22:52
Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#1021
Írta 2017. január 05. - 22:49
- Vejne kedveli ezt
#1023
Írta 2017. január 01. - 15:15
#1024
Írta 2016. december 14. - 22:39
Nekem ezt hozta a Jézuska
![]()

Sleek módosította - 2016. december 14. - 22:46
- sisqo kedveli ezt
#1025
Írta 2016. december 12. - 12:20
Giant TCX SLR atepites
alu vaz, atutos fullkarbon villa
karbon easton kormany es nyeregcso, titanpalcas nyereg, a bandazs egy normalisabb giant
1700g tubeless kerekek dt mechanikaval, clement xplor 60tpi gumik
6800 ultegra valtas
ultegra - fsa - kmc hajtas, 46/33 tanyerok (fsa+ta), 11-32 ultegra sor
hidraulikus shimano rs685/r785 fek, 160as icetech tarcsak
8.8kg, ami nem rossz 430gos gumikkal (pedallal, es kiegeszitokkel 9.3). eleg sokat kinlodtam vele (fel ev), szinte mindenen modositottam vmit, de szvsz felesleges volt ![]()

- Pisz kedveli ezt
#1026
Írta 2016. november 29. - 13:46
#1027
Írta 2016. november 23. - 19:24
Nekem ez jutott
Trek Slash 9.8, 27.5", 12.63kg, 160mm ut
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1028
Írta 2016. november 22. - 17:26
Pedállal illetve hátsó kerékkel általában sokkal stabilabban le lehet támasztani a bringát mint letámasztóval...
Ha a házam falához próbálnád az esetleg saras kerekeddel stabilan letámasztani a bringádat, megnézhetnéd magad. ![]()
Szóval lehet, hogy stabil, de csak ameddig a letámasztásra használt tereptárgy (autó, épület, kutya, stb.) tulajdonosa meg nem látja (és nem nehezményezi). Nincs mindenhol bringatámasz, de ha viszek magammal, akkor a probléma meg van oldva. Már én is sokat agyaltam rajta, de egyelőre nekem bejött a sima támasz. Más lenne a helyzet, ha terepen mennék többet - fához támasztani vagy a fűbe dönteni nyilván nem gond.
#1029
Írta 2016. november 22. - 15:32
A váltóvédő elhagyásával egyetértek, de a letámasztó - legalábbis nekem - nagyon hiányozna, ha nem lenne. Városban igen praktikus. Sajnálnám a kormányvégemet (krómozott) falnak támasztani.
Pedállal illetve hátsó kerékkel általában sokkal stabilabban le lehet támasztani a bringát mint letámasztóval...
#1030
Írta 2016. november 15. - 10:42
Nem is a verseny miatt írtam. Csak a letámasztó és a váltó"védő" nélkül is teljes értékű egy bringa, kb tök fölösleges dolgok, anélkül is tökéletesen használható marad.
De ha neked így tetszik, akkor persze így kell hagyni.
A váltóvédő elhagyásával egyetértek, de a letámasztó - legalábbis nekem - nagyon hiányozna, ha nem lenne. Városban igen praktikus. Sajnálnám a kormányvégemet (krómozott) falnak támasztani.
#1031
Írta 2016. november 15. - 01:54
szia
lehet kicsit romboló a hatása,de épp felszerelném tavaszra....pl nyeregcsomitartó 2 fakkos táskával meg ilyesmi.
nem verseny a cél inkább hobbitekerés,és laza túrázgatás.
Nem is a verseny miatt írtam. Csak a letámasztó és a váltó"védő" nélkül is teljes értékű egy bringa, kb tök fölösleges dolgok, anélkül is tökéletesen használható marad.
De ha neked így tetszik, akkor persze így kell hagyni.
#1032
Írta 2016. november 14. - 18:09
cross/turabringan nem gondolkodtal?
ha nekem szántad.akkor a válasz
De az volt az eredeti elképzelés,hogy csinálok egy használt gépet.De belefutottam ebbe a vázba...megtetszett és megvettem...drágább volt elmenni érte mint megvenni..benne volt az FSA hajtómű is....6k-ért ajándék volt.Tetszik az egyedisége,a ritkasága(amúgy is egyedi dolgokat építek) Elhoztam...kapott egy új villát,új fékváltókarokat,első,hátsó váltót,láncot,nyeregcsövet,és még mindig úgy érzem olcsón megúsztam...De a cél az cél évekig elhajtom szerintem ,nagyon bejön.
#1033
Írta 2016. november 14. - 16:45
#1034
Írta 2016. november 14. - 16:20
Ha a letámasztót és a váltóvédőt levennéd, érezhetően sokat nyernél a bringa súlyán.
szia
lehet kicsit romboló a hatása,de épp felszerelném tavaszra....pl nyeregcsomitartó 2 fakkos táskával meg ilyesmi.
nem verseny a cél inkább hobbitekerés,és laza túrázgatás.
#1035
Írta 2016. november 13. - 18:48
Ha a letámasztót és a váltóvédőt levennéd, érezhetően sokat nyernél a bringa súlyán.
#1036
Írta 2016. november 13. - 12:50
#1037
Írta 2016. november 01. - 17:00
na bő egy év kihagyás (hardvereszköz hiánya ) után ismét nyeregben..
váz villa látszik, váltókar, váltó,lánc, sor (11-36) 10-es deore, hmű 9es deore 34-es a2z NW tányér, avid sd3. .....vázon telón kívűl ezek voltak itthó.
-most csak albumot tudok, nyilván a fire mountain a delikvens nem a dawg-
https://get.google.c...1bVILyhxR4-XSfw
- Vejne kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1038
Írta 2016. szeptember 25. - 18:40

a tura montim
canyon nerve 8.0 2016
alapbol:
xt 11 hajtas valtas
slx fekek
dt m1700 kerekszett
fox
a gumit csereltem egy tubelessesitett rocket ronra. kevesbe harap, mint a mk2, de felfele azert haladosabb.
a kepen lathato allapotban 12.9kg (12.4 pedalok es kiegeszitok nelkul).
- karakoram és mof kedveli ezt
#1039
Írta 2016. szeptember 25. - 13:54
Ezt én is imádnám.
![]()
Az első és nagyjából az egyetlen gép (már a honlapont feltűnőek közül) aminek sehol sincs elcseszve a geója.
165 rugóút, XL-es méretnél képesek 120mm fejcsőhosszra és nem hányingerkeltő 150re pl mint a nagy többség. 65 fok fejcsőszög, van normalis reach, stb.
Ilyenkor jut eszembe, hogy a többi gyártó miért nem helyez fel magának egy kibiztosított kézigránátot.. nélkülük szebb volna a világ..
Annyival egészíteném ki, hogy pl egy Mondraker-hez képest, ezek "rövid" vázak. Mivel átvétel előtt nem volt lehetőség tesztelni, így az M-es speci enduro geóját vettem alapul(arra ráülve megvolt a spot-on érzés, hogy ez-így-ahogy-van jó, 40es stucnival), aminek a reach értéke pár mm-rel rövidebb, mint az L-es Nomádé. Mikor megérkezett, 50es thomson-nal használtam, pár hete van fönt a 31mm-es renthal és így most tökéletesnek érzem.
Amit még kiemelnék, az a rengeteg okos megoldás: nincs press-fit, van viszont könnyen szerelhető/bontható forgáspont zsírzószemmel, a kcs alsó része EC, fent ZS, semmi integrált hülyeség, a fékkábel kint fut. Amit nem kedvelek: egy szezon alatt totál beálló csapágyak(szerencsére élettartam garancia van rájuk, postán küldik az új szettet), filléres gumibasz a vázba be- és kilépő kábeleknél, melyek már az első összerakáskor elnyényósodtak.
A 125mm-es reverb helyére szeretnék még egy 150-et mozgót, hasznos lenne a további 25mm süllyedés. Terelőm/bashguardom nincs jelenleg, viszont láncot elöl sosem dobott le, még a legfrankóbb andalúziai ösvényeken sem, ellenben a szikláktól félek, szóval a jövőben várható valami védelmi beruházás.
- Kisherceg kedveli ezt
#1040
Írta 2016. szeptember 19. - 23:00
A szezon végére "elkészült" a fekete tejfölöspohár Nomád.
Nomad CC L-es
RS Debonair rc3
Mattoc Expert
Dt e512+húzott sapim race+superstar tech evo agyak
DHR2+HR2 3c maxxterra exo
Reverb 125mm
Selle Italia Carbino Flow
Renthal Fatbar Lite+Apex 31mm
Cane Creek 40
SLX M7000+180mm ice tech
Saint trigger, Zee váltó+oneup rad cage
11-42 sunrace csmx8 sor
32t superstar nw tányér
Slx karok, slx spd
Súlyra valahol 14 körül lehet. Imádom.
szép darab grat
a telóról majd valami kis pár szót elejthetnél...köszi
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére














