nekem ez van
https://goo.gl/photo...Rbb3HJ87xsCUE16
á, ez sz.r, törik. meg milyen gagyimár, hogy nem kék a villán a matrica. pf.
nekem ez van
https://goo.gl/photo...Rbb3HJ87xsCUE16
á, ez sz.r, törik. meg milyen gagyimár, hogy nem kék a villán a matrica. pf.
Köszönöm!
A középen végigfutó folyamatos borda miatt jó aszfalton, de keveset megyek ott (terepen is rendben van nagyon).
Ez egy kicsit nagyobb, a megfelelő topicban írtam, hogy a Cross Boss használatra nagyon jó de vacak a minősége és kicsi pontokban ereszti a trutyit TL használat esetén (nem egyedi eset, belsővel ok). Tiszta kosz volt már minden tőle, ha már leszedtem egy nagyobbat akartam helyette.
Végre tiszta volt a bringa tegnap, szerettem volna pár jobb képek készíteni így egy hátizsákkal benne a fényképezőmmel mentem a reggeli edzésre (és hátizsákkal nem jó tekerni). Eltekertem az időt, utána helyet sem találtam így marad a vacak kép.
Új a TRP karbon villa mely már átmenőtengelyes és nagyon kényelmes, TRP olajos SS fék, 700x40-es WTB külsők. Kész is az egysebis monstercross. Egy szíjhajtásos átalakításon még agyalok de a váz átalakítás miatt egyelőre még csak terv (maga az átalakítása egyszerű lenne nagyon, de akkor is meg kell bontani a csövet….).
nagyban: http://i1368.photobu...wp.jpg~original
Milyen a kisbringa?
nem tudom, nem mentem vele.
komolyra fordítva: nem kell rábeszélnem a lányt, hogy menjünk bringázni, ő kezdeményez, tehát jó.
ez itt a bringa
- tetszik benne:
-- szép a váz és a villa is, felnőtt bringának is becsületére válna. (oké, szakértő(bb) szem biztosan találna rajta hibát, de ez egy gyerekbringa, használni kell, nem nézegtni)
-- viszonylag könnyű, a "gazdaságos" alkatrészek ellenére sem lett belőle mini-tank.
-- minden, tényleg minden jól és főleg könnyen (ez gyerekbringánál fontos) működtethető rajta. a fékek jól fognak, a váltó szépen vált.
-- első váltós bringának bőven elég 1*8 sebesség. úgy látom, az áttételeket jól eltalálták, a sor mindkét vége megfelelő áttételt ad, nem ez fog határt szabni.
-- a hajtómű lánckerekének mindkét oldalán van láncleesést gátló tárcsa, eddig nem volt láncleesés. (nekem így szemre egy szemmel lehetne rövidebb a lánc, de nem volt vele gond így nem piszkáltam.)
-nem tetszik:
-- az alu nyeregcső a különálló, csavaros fejjel kicsit gagyinak hat, de gond nem volt vele eddig. szerencsére 27,2mm-es, így könnyen cserélhető szebb/jobb/komolyabb darabra. van itthon egy használaton kívüli könnyű bbb csövem, csak azt várom, hogy nőjön annyit a lány, hogy ne kelljen vágni a 400m-es hosszból.
-- a belsők presta szelepesek, ez annyira nem tetszik, ráadásul a boltos srác szerint ebben a méretben csak autószelepes kapható itthon, így előbb-utóbb fúrni kell a felnit.
-- a markolatok (főleg a rövidebb, jobb oldali) gyárilag elforog/lecsúszik.
-- a bolti üzembehelyezés egy vicc, szoruló kerékagyak, finomhangolást igénylő fékek - ezek rám maradtak, de minden flottul, könnyen szerelhető, beállítható, a bovdenházak megfelelő hosszúak, így mondhatni örömmel elszöszöltem vele, nem rontotta a bringáról alkotott összképet.
összességében eddig elégedett vagyok vele, ha lenne ilyesmi jellegű, minőségű, hasonlóan összeállított bringa felnőtt méretben (mint mondjuk az Islabike Beinn 29) ami nincs túlbonyolítva sok-sok fokozattal, gagyi és/vagy felesleges telóval, vennék magamnak is. az árról lehet vitatkozni, nyilván van ennél olcsóbb is, ami ugyanúgy kiszolgálja a tekerőjét, de nekem ez tetszett, a gyerek meg hatalmasat ugrott örömében, mikor megkapta, pláne, hogy rózsaszín és azóta is örömmel ül rá.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Edited by arn, 2016. April 10. - 14:21.
Köszönöm! Van sok kép, este tölrök fel páratwow, ez az anthem nagyon jó! több kép is van?
furcsa ez a beállítás. Nyeregcső miért hátranyúlás nélküli verzió? a stucni miért áll fordítva?
a hajtást nem érzed soknak?
a szelepen az a zöld valami micsoda?
a hátsó loop a váltókábelházon valamivel be van tekerve?
Elhiszem hogy furcsa,ez még nem végleges,csak most jött meg hozzá egy csomó minden,összepakoltam,a finomítás folyamatosan zajlik!
Ez az első aszfaltra való bringám,így a montis élményekből merítkezem,ott normál ez a stucnibeállítás,érzésre lehetne lejjebb az eleje,kormányt is egyenesre akarom cserélni,üléscsővel ki vagyok békülve,miért lenne jobb a hátrahajlásos?
DA hajtást így vettem kpl ben,valóban kell comb az 53,a hétköznapokban a kisebb lehet jobb lenne,a gyárilag zöld trugyival feltöltött belsőt adják ilyen szelepsapkával. A hátsó váltót cserélnem kell és ennek örömére nem vágtam a belsőből,ez pusztán lustaság...
furcsa ez a beállítás. Nyeregcső miért hátranyúlás nélküli verzió? a stucni miért áll fordítva?
a hajtást nem érzed soknak?
a szelepen az a zöld valami micsoda?
a hátsó loop a váltókábelházon valamivel be van tekerve?