mingy sajnalni kezdelek... franko gep
Nekem ez jutott
Nekem ez jutott
Trek Slash 9.8, 27.5", 12.63kg, 160mm ut
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Pedállal illetve hátsó kerékkel általában sokkal stabilabban le lehet támasztani a bringát mint letámasztóval...
Ha a házam falához próbálnád az esetleg saras kerekeddel stabilan letámasztani a bringádat, megnézhetnéd magad.
Szóval lehet, hogy stabil, de csak ameddig a letámasztásra használt tereptárgy (autó, épület, kutya, stb.) tulajdonosa meg nem látja (és nem nehezményezi). Nincs mindenhol bringatámasz, de ha viszek magammal, akkor a probléma meg van oldva. Már én is sokat agyaltam rajta, de egyelőre nekem bejött a sima támasz. Más lenne a helyzet, ha terepen mennék többet - fához támasztani vagy a fűbe dönteni nyilván nem gond.
A váltóvédő elhagyásával egyetértek, de a letámasztó - legalábbis nekem - nagyon hiányozna, ha nem lenne. Városban igen praktikus. Sajnálnám a kormányvégemet (krómozott) falnak támasztani.
Pedállal illetve hátsó kerékkel általában sokkal stabilabban le lehet támasztani a bringát mint letámasztóval...
Nem is a verseny miatt írtam. Csak a letámasztó és a váltó"védő" nélkül is teljes értékű egy bringa, kb tök fölösleges dolgok, anélkül is tökéletesen használható marad.
De ha neked így tetszik, akkor persze így kell hagyni.
A váltóvédő elhagyásával egyetértek, de a letámasztó - legalábbis nekem - nagyon hiányozna, ha nem lenne. Városban igen praktikus. Sajnálnám a kormányvégemet (krómozott) falnak támasztani.
szia
lehet kicsit romboló a hatása,de épp felszerelném tavaszra....pl nyeregcsomitartó 2 fakkos táskával meg ilyesmi.
nem verseny a cél inkább hobbitekerés,és laza túrázgatás.
Nem is a verseny miatt írtam. Csak a letámasztó és a váltó"védő" nélkül is teljes értékű egy bringa, kb tök fölösleges dolgok, anélkül is tökéletesen használható marad.
De ha neked így tetszik, akkor persze így kell hagyni.
cross/turabringan nem gondolkodtal?
ha nekem szántad.akkor a válasz
De az volt az eredeti elképzelés,hogy csinálok egy használt gépet.De belefutottam ebbe a vázba...megtetszett és megvettem...drágább volt elmenni érte mint megvenni..benne volt az FSA hajtómű is....6k-ért ajándék volt.Tetszik az egyedisége,a ritkasága(amúgy is egyedi dolgokat építek) Elhoztam...kapott egy új villát,új fékváltókarokat,első,hátsó váltót,láncot,nyeregcsövet,és még mindig úgy érzem olcsón megúsztam...De a cél az cél évekig elhajtom szerintem ,nagyon bejön.
Ha a letámasztót és a váltóvédőt levennéd, érezhetően sokat nyernél a bringa súlyán.
szia
lehet kicsit romboló a hatása,de épp felszerelném tavaszra....pl nyeregcsomitartó 2 fakkos táskával meg ilyesmi.
nem verseny a cél inkább hobbitekerés,és laza túrázgatás.
Ha a letámasztót és a váltóvédőt levennéd, érezhetően sokat nyernél a bringa súlyán.
na bő egy év kihagyás (hardvereszköz hiánya ) után ismét nyeregben..
váz villa látszik, váltókar, váltó,lánc, sor (11-36) 10-es deore, hmű 9es deore 34-es a2z NW tányér, avid sd3. .....vázon telón kívűl ezek voltak itthó.
-most csak albumot tudok, nyilván a fire mountain a delikvens nem a dawg-
https://get.google.c...1bVILyhxR4-XSfw
a tura montim canyon nerve 8.0 2016
alapbol:
xt 11 hajtas valtas
slx fekek
dt m1700 kerekszett
fox
a gumit csereltem egy tubelessesitett rocket ronra. kevesbe harap, mint a mk2, de felfele azert haladosabb.
a kepen lathato allapotban 12.9kg (12.4 pedalok es kiegeszitok nelkul).
Ezt én is imádnám. Az első és nagyjából az egyetlen gép (már a honlapont feltűnőek közül) aminek sehol sincs elcseszve a geója.
165 rugóút, XL-es méretnél képesek 120mm fejcsőhosszra és nem hányingerkeltő 150re pl mint a nagy többség. 65 fok fejcsőszög, van normalis reach, stb.
Ilyenkor jut eszembe, hogy a többi gyártó miért nem helyez fel magának egy kibiztosított kézigránátot.. nélkülük szebb volna a világ..
Annyival egészíteném ki, hogy pl egy Mondraker-hez képest, ezek "rövid" vázak. Mivel átvétel előtt nem volt lehetőség tesztelni, így az M-es speci enduro geóját vettem alapul(arra ráülve megvolt a spot-on érzés, hogy ez-így-ahogy-van jó, 40es stucnival), aminek a reach értéke pár mm-rel rövidebb, mint az L-es Nomádé. Mikor megérkezett, 50es thomson-nal használtam, pár hete van fönt a 31mm-es renthal és így most tökéletesnek érzem.
Amit még kiemelnék, az a rengeteg okos megoldás: nincs press-fit, van viszont könnyen szerelhető/bontható forgáspont zsírzószemmel, a kcs alsó része EC, fent ZS, semmi integrált hülyeség, a fékkábel kint fut. Amit nem kedvelek: egy szezon alatt totál beálló csapágyak(szerencsére élettartam garancia van rájuk, postán küldik az új szettet), filléres gumibasz a vázba be- és kilépő kábeleknél, melyek már az első összerakáskor elnyényósodtak.
A 125mm-es reverb helyére szeretnék még egy 150-et mozgót, hasznos lenne a további 25mm süllyedés. Terelőm/bashguardom nincs jelenleg, viszont láncot elöl sosem dobott le, még a legfrankóbb andalúziai ösvényeken sem, ellenben a szikláktól félek, szóval a jövőben várható valami védelmi beruházás.
A szezon végére "elkészült" a fekete tejfölöspohár Nomád.
Nomad CC L-es
RS Debonair rc3
Mattoc Expert
Dt e512+húzott sapim race+superstar tech evo agyak
DHR2+HR2 3c maxxterra exo
Reverb 125mm
Selle Italia Carbino Flow
Renthal Fatbar Lite+Apex 31mm
Cane Creek 40
SLX M7000+180mm ice tech
Saint trigger, Zee váltó+oneup rad cage
11-42 sunrace csmx8 sor
32t superstar nw tányér
Slx karok, slx spd
Súlyra valahol 14 körül lehet. Imádom.
szép darab grat
a telóról majd valami kis pár szót elejthetnél...köszi
A szezon végére "elkészült" a fekete tejfölöspohár Nomád.
Nomad CC L-es
RS Debonair rc3
Mattoc Expert
Dt e512+húzott sapim race+superstar tech evo agyak
DHR2+HR2 3c maxxterra exo
Reverb 125mm
Selle Italia Carbino Flow
Renthal Fatbar Lite+Apex 31mm
Cane Creek 40
SLX M7000+180mm ice tech
Saint trigger, Zee váltó+oneup rad cage
11-42 sunrace csmx8 sor
32t superstar nw tányér
Slx karok, slx spd
Súlyra valahol 14 körül lehet. Imádom.
Ezt én is imádnám. Az első és nagyjából az egyetlen gép (már a honlapont feltűnőek közül) aminek sehol sincs elcseszve a geója.
165 rugóút, XL-es méretnél képesek 120mm fejcsőhosszra és nem hányingerkeltő 150re pl mint a nagy többség. 65 fok fejcsőszög, van normalis reach, stb.
Ilyenkor jut eszembe, hogy a többi gyártó miért nem helyez fel magának egy kibiztosított kézigránátot.. nélkülük szebb volna a világ..
A szezon végére "elkészült" a fekete tejfölöspohár Nomád.
Nomad CC L-es
RS Debonair rc3
Mattoc Expert
Dt e512+húzott sapim race+superstar tech evo agyak
DHR2+HR2 3c maxxterra exo
Reverb 125mm
Selle Italia Carbino Flow
Renthal Fatbar Lite+Apex 31mm
Cane Creek 40
SLX M7000+180mm ice tech
Saint trigger, Zee váltó+oneup rad cage
11-42 sunrace csmx8 sor
32t superstar nw tányér
Slx karok, slx spd
Súlyra valahol 14 körül lehet. Imádom.
véleményem szerint nem történt reklámozás sem egyéb más olyan tevékenység, ami alapjaiban különbözne az itt eddig megjelent többi saját kerékpárt bemutató hozzászólástól.
az apropón felbuzdulva azért kérek mindenkit tartózkodjon a reklámoktól, ez nem a megfelelő szekciója a fórumnak hirdetési tevékenység végzésére.
a fórumszabályoknak megfelelő képek és hozzászólások továbbra is jöhetnek.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
@fityisz: anélkül, hogy kéretlenül bele akarnék pofázni a munkádba...
ez most ugyanez a váz:
http://www.testbike..../csepel-rapid-3
másként felöltöztetve vagy a név alatt a vázat sikerült ilyen "szerencsésen" kicserélni?
...és ha már itt reklámozod a terméket, akkor talán hatásosabb lenne, ha írnál róla pár információt, mintsem az érdeklődőknek, potenciális vevőknek kelljen kérdezgetni, találgatni.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"