









Edited by Kisherceg, 2017. March 30. - 10:36.
Ejha, ez király gép lehet! Fotókat fel tudnád tölteni úgy, hogy más is lássa?
miután megérkezett a daruskocsi, sikerült kiemelni a dobozból, azonnal ment is az imbuszkulcs alá, hogy maga mögött hagyja gyári formáját. ezt sikerült összehozni a régóta várakozó új és régi alkatrészekből.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ha mákja van, egy DeKerf lesz benne tévedésből...
A zee még az előző bringán szolgált, de azt alig raktam össze, jött e nyereményváz. Ott 11-36os sort használtam, 26os kerékmérettel, elég is volt a rövidkanalas váltó a 32/36os áttétel, viszont a 27.5 kerékkel már túl combos volt nekem, így beszereztem egy 11-42es sort, amihez kellett a radcage a felső görgő jobb helye miatt(más az offset, elfér a 42es tányér mellett). Lehetett volna 11es slx is, de nem kívántam 11es rendszerre váltani. Tehát nem egyszerre raktam össze a hajtást/váltást, hanem a folyamatosan változó elvárásokhoz igazítottam.
értem, köszi! (nem belevau akart lenni, csak kíváncsiság. azt is simán megértem, ha valaki pont így akarja. )
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
szép-szép, csak egyez kérdeznék: a zee + radcage kb egy slx-szel (XT-vel) egyenlő, csak dupla áron, nem? mi az oka, hogy így raktad össze?
még mindig kedvelem a Nomádot, ezért februárban megjárattam erasmus tanulmányaim korábbi helyszínén, Andalúziában. itt épp Benálmádena strandján ejtőzünk.
kattintásra asszem megnyílik nagyban is.
http://www.kepfeltol...331IMG_3339.jpg
Tigrisnek: mattoc nagyon frankó! bár most épp úton van valahol a crc felé, visszaút egység minden kirugózásnál kattan egyet.
kormánystucnimarkolat: renthal fatbar light, apex 31mm, medium grip
sunrace 11-42 sor még mindig patent, oneup rad cage-gel a zee váltó szépen viszi, +saint trigger
a dt e512 felniket idén még végigpofozom egy-két eseményen, a jövő évet nem biztos, hogy elérik.
felkerült egy blackspire terelő, ami leginkább a lánctányért hivatott védeni, és örülök, hogy ott van...
gumik: minion dhr2 maxxterra elöl, hátul minion ss(a képen még hr2).
ha valaki menne ide, csak ajánlani tudom. wizz súlykorlát nélkül vitte a dobozainkat Málagába, ahol négyen 222euroért béreltünk egy 9fős buszt egy hétre. szállás airbnb, 30eur/éj, a tengerparti rész ilyenkor kihalt, bár részeg britek nyilván itt is hemzsegnek. Granada gyönyörű, a mórok értettek egy-két dolgot az építészeten belül... sörhöz jár a tapas, ami egy jó adag étel, így két korsó sörrel és a hozzá kapott táppal rendesen jól laktam, pedig giliszta testemhez képest zabálni, azt tudok. najó, utána még ettünk a helyi araboknál egy shawarma-t, ami olyan, mint a kebap, csak _sokkal_ jobb.
ja, ps: azok a cuki fülecskék meglehetősen hasznosak ám! főleg úgy, hogy nyertem őket még az októberi MecsekEnduron. a vázat pedig egy facebook-os játékon, de ez egy másik sztori:)
Edited by mof, 2017. March 17. - 01:41.
Oh, a futóknak is köszönök pedig és nem csak azért, mert magam is futok; lehet, elbambultam, sorry! :-)
Színeket tervezek még, a nyeregcsőbilincs esélyes, lila színt kap később. Meg még 1-2 apró, de jó feltűnő szín megjelenhet itt-ott
van sok sok a2z lila kulacstartó csavarunk
(pár éve kolléga 10 szett (10*2 db) helyett 10 dobozzal rendelt (200 van egy dobozban))
Nagyon klassz (a színes részeket leszámítva
), igazi célgépnek tűnik ami abszolút a tulajdonosára lett szabva.
off: szerdán reggel láttalak a hegyen csak nem szóltam rád mert futottam és sisak meg kerékpár nélkül nem ismernél meg
![]()
Oh, a futóknak is köszönök pedig és nem csak azért, mert magam is futok; lehet, elbambultam, sorry! :-)
Színeket tervezek még, a nyeregcsőbilincs esélyes, lila színt kap később. Meg még 1-2 apró, de jó feltűnő szín megjelenhet itt-ott
Edited by zscs, 2017. March 16. - 21:10.
Kezdünk összeszokni.
Az első rendes kerékpárom egy cr-mo GT volt Manitou villával.
Jól néz ki!
Ez nem gyászmenet. Meg a por is nagyon látszik a feketén. :-)
Én pl imádom a színes bringákat, cuccokat.
Nálam csak a fekete vagy hasonló jöhet szóba. Legalább 4-5 évig egy neonzöld Cannondale nyergében tekertem és elég is volt s színekből.....
Nagyon klassz (a színes részeket leszámítva ), igazi célgépnek tűnik ami abszolút a tulajdonosára lett szabva.
off: szerdán reggel láttalak a hegyen csak nem szóltam rád mert futottam és sisak meg kerékpár nélkül nem ismernél meg
Edited by karakoram, 2017. March 16. - 20:57.
Jaja, egész könnyű lett. Átütős Fox Terralogic villám van hozzá, az +/- 50 gramm 1 kilót tesz rá.
Nyeregcső valamilyen alu és karbon mix, valami saját márkás Canyon. Netes mérések szerint 240 gramm körül van, még nem mértem.
Ami nem grammozós még annyira: hátsó váltó ~275 gramm (XT), váltókar is sima XT 122g, nyeregcsőbilincs Canyon 51g. Kormány 180g, ebből is vannak könnyebbek. Hja, külsők 730+630g. Van két tartalék RoRon külsőm, egyik 575g, másik 590g körüli (SnakeSkin mindkettő), ezekkel még simán lehet faragni kicsit.
pedalostol mindenestol nem gyenge teloval mennyi volt?
Edited by arn, 2017. March 16. - 19:03.