rebell: köszi
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#8081
Írta 2009. július 11. - 20:36
tavalyi (eredetileg barna-feher) kona five-o. a szine kepeken kicsit yetis, pedig eloben nem az 
rebell: köszi
rebell: köszi
#8082
Írta 2009. július 11. - 20:30
Jó masina.
Ha a geója bejön akkot egy okosan szerelt masina. ( CC´seknek nemvaló... még, ha merev akkor sem
)
A villáról nincs mit dumálni, a fékek harapnak, felnik elég szélesek, RR a helyén.
Happy Trails vele.
Ha a geója bejön akkot egy okosan szerelt masina. ( CC´seknek nemvaló... még, ha merev akkor sem
A villáról nincs mit dumálni, a fékek harapnak, felnik elég szélesek, RR a helyén.
Happy Trails vele.
#8083
Írta 2009. július 11. - 20:23
kona ha jól gondolomez milyen vaz?
5o
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8084
Írta 2009. július 11. - 20:10
ez milyen vaz?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8085
Írta 2009. július 11. - 20:04
#8086
Írta 2009. július 11. - 15:40
#8087
Írta 2009. július 11. - 15:31
atlagos turazos-xc bringazashoz megfelelo, de a dh-t semmikeppen nem eroltetnem vele. es csak a tulaj ceg van angliaban, a gyartas tavol-keleten tortenik.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8088
Írta 2009. július 11. - 15:10
hy mindenki..
én egy Muddyfox Medusa-t vettem, egy hete ezzel járok..mellesleg a bringa márkák topicban nem találtam meg UK márka 25 éve gyárt bicajokat..

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
specifikácio:
Colour: Charcoal
Frame: Muddyfox E27
Frame Details: Single-pivot with sealed bearings; dropped top tube; asymmetrical chainstays; hydroformed down tube
Size: 20”
Forks: RST Capa T8, 3” Travel
Headset: Cane Creek, semi-integrated, 1 1/8inch
Gear Shifters: Shimano Alivio Rapidfire, 24-speed
Chainset: Truvativ, 42-34-24T, 170mm crank
Bottom Bracket: Semi-cartridge
Rear Gears: Shimano, 11-32T, 8-speed
Front Derailleur: Shimano Tourney TX
Rear Derailleur: Shimano Alivio
Brakes: Quad hydraulic dual piston disk brakes, 160mm rotors
Rims: Shining, 36-hole
Hubs: Quando
Spokes: Steel 14G
Tyres: Kenda, 2.1
Stem: Big Foot
Handlebars: Big Foot
Seat Post: Big Foot micro-adjust
Saddle: Muddyfox Pure MTB
Pedals: Steel, flats
a kérdésem az volna, h ezzel elkezdhetek ismerkedni egy kicsit a Downhill-el? egyébként most a skot utakat koptatom vele, és mikor pihen a kicsike tyukatyo modjára "a szobában lakik ittbent" ..
én egy Muddyfox Medusa-t vettem, egy hete ezzel járok..mellesleg a bringa márkák topicban nem találtam meg UK márka 25 éve gyárt bicajokat..
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
specifikácio:
Colour: Charcoal
Frame: Muddyfox E27
Frame Details: Single-pivot with sealed bearings; dropped top tube; asymmetrical chainstays; hydroformed down tube
Size: 20”
Forks: RST Capa T8, 3” Travel
Headset: Cane Creek, semi-integrated, 1 1/8inch
Gear Shifters: Shimano Alivio Rapidfire, 24-speed
Chainset: Truvativ, 42-34-24T, 170mm crank
Bottom Bracket: Semi-cartridge
Rear Gears: Shimano, 11-32T, 8-speed
Front Derailleur: Shimano Tourney TX
Rear Derailleur: Shimano Alivio
Brakes: Quad hydraulic dual piston disk brakes, 160mm rotors
Rims: Shining, 36-hole
Hubs: Quando
Spokes: Steel 14G
Tyres: Kenda, 2.1
Stem: Big Foot
Handlebars: Big Foot
Seat Post: Big Foot micro-adjust
Saddle: Muddyfox Pure MTB
Pedals: Steel, flats
a kérdésem az volna, h ezzel elkezdhetek ismerkedni egy kicsit a Downhill-el? egyébként most a skot utakat koptatom vele, és mikor pihen a kicsike tyukatyo modjára "a szobában lakik ittbent" ..
#8089
Írta 2009. július 11. - 14:51
A vázat Ebayen vettem. Németországból hozták. Pontos tipust nem tudok mert a papirokat már elhagytam
Kb 140-et mozog és úgy emlékszem 2800g körül van csupaszon.
Ezek Ebayes hirtetésbõl rémlenek. Stucnit még próbálhatni fogom, hogy milyen hosszú kell és ha kiforott akkor veszek valami márkásat, meg pár szép piros kiegészitõt a Hope kerámiagörgõs monóhoz meg a lock karhoz
Kb 140-et mozog és úgy emlékszem 2800g körül van csupaszon.
Ezek Ebayes hirtetésbõl rémlenek. Stucnit még próbálhatni fogom, hogy milyen hosszú kell és ha kiforott akkor veszek valami márkásat, meg pár szép piros kiegészitõt a Hope kerámiagörgõs monóhoz meg a lock karhoz
#8090
Írta 2009. július 11. - 10:48
kép
180 km-es éjszakai tekerés után...
Az év kb. 350 napjában szegény paci kihasználatlanul áll a garázsban, én meg töröm a fejem, hogy mennyiért is lehetne eladni, de ehhez hasonló élmények után mindig örülök, hogy végül sosem tettem fel az apróba
[/QUOTE]
Imádom a kéket.
Ennek ellenére most fehér bringám van.:cool2:
180 km-es éjszakai tekerés után...
Az év kb. 350 napjában szegény paci kihasználatlanul áll a garázsban, én meg töröm a fejem, hogy mennyiért is lehetne eladni, de ehhez hasonló élmények után mindig örülök, hogy végül sosem tettem fel az apróba
Imádom a kéket.
#8091
Írta 2009. július 11. - 01:02
ugy nez ki mint egy nicolai, csak a papucs nem.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8092
Írta 2009. július 10. - 23:42
Nagyon tetszetõs!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8093
Írta 2009. július 10. - 21:42
szép kis gép. váz miféle?
egy-két minõségibb kiegészítõt elviselne (nyeregcsõ, kormányszett), egyébként patent
egy-két minõségibb kiegészítõt elviselne (nyeregcsõ, kormányszett), egyébként patent
#8094
Írta 2009. július 10. - 21:40
gyönyörû!
#8095
Írta 2009. július 10. - 21:08
#8096
Írta 2009. július 10. - 05:50
Szia! A milyen bringát vegyek-topikkal jobban jársz szerintem.Sziasztok! Kérdésem lenne azokhoz, akik jobban értenek hozzá... Szerintetek egy alap cruiser tipusú cangát mennyibõl lehet kihozni? Nem kell rá semmi extra, csak kibírja a 110 kilómat ha megtekerem.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#8097
Írta 2009. július 10. - 04:23
Sziasztok! Kérdésem lenne azokhoz, akik jobban értenek hozzá... Szerintetek egy alap cruiser tipusú cangát mennyibõl lehet kihozni? Nem kell rá semmi extra, csak kibírja a 110 kilómat ha megtekerem.
#8098
Írta 2009. július 09. - 00:11
Na akkor Én is megmutatom az új bringám:
[...] Viner Comp Line Monocarbon (Handmade in Italy)
Campagnolo Chorus szett
Mavic CXP 30 felnik
[...] Pár száz kilométer után [...] Nagyon megy! [...]
Nekem ez tetszik a legjobban az utóbbi idõk termésébõl, végre nem teleszkópokon kell ámuldoznom. Igaz, karbon, amit nem ismerek, de Campagnolo és végre a kerekeken is elegendõ számú küllõ van. Ha még 10-es Chorus, az utánpótlás (váltó és kar) nem lesz egyszerû (Campa nem forgalmazza a 11-esek óta), de alkatrész lesz (ha valami elromlik bennük). Láncra pótlásként a Centaur 2009-et javasolják, 11-21 és 11-23 kazetták még vannak; ha kifogynak illetve más méretben a Centaur-éi jók (ha 11-es, akkor meg nem szóltam). Csak ritkítsd bátran az elõled menekülõ labanchadat!
#8099
Írta 2009. július 08. - 23:40
Kár is lenne érte Kala!
Rendben van ez. 
Azon elmélkedem,hogy következõ project-nek, be kell szereznem egy merev XC gépet. De asszem 1-2 év múlva lesz ebbõl bármi is.
Nem baj. Ezekre is sokat vártam.
Azon elmélkedem,hogy következõ project-nek, be kell szereznem egy merev XC gépet. De asszem 1-2 év múlva lesz ebbõl bármi is.
#8100
Írta 2009. július 08. - 20:36

180 km-es éjszakai tekerés után...
Az év kb. 350 napjában szegény paci kihasználatlanul áll a garázsban, én meg töröm a fejem, hogy mennyiért is lehetne eladni, de ehhez hasonló élmények után mindig örülök, hogy végül sosem tettem fel az apróba

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére










