Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19037 hozzászólás a témában

#61
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

csak "alkami szerető".

mint bringa a műfajában q. jó, csak a műfaj nem az enyém :)

 

QRxZHV9VK8IOZT96HBg5Nlz9PkNxCk3GcDdKMGUF


  • karakoram, Kisherceg, Rabbit és 2 további fórumtag kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#62
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás

Régóta szemezek én is a deepspace-re ezzel a kormánnyal, meghagytad vágatlanul 800mm szélesnek?
Illetve külföldi vagy itthoni beszerzés?

Köszi szépen!

 

Német beszerzés, bike24-ről. Visszavágtam kicsit, 76cm-re. (Érzésre kicsit még vághatnék belőle, de nem mertem többet.)

 

szerk: Biztosan nézted már, de ha esetleg nem, érdemes tudni, hogy a Kyote "reach"-e elég sok, viszonylag messzire előre viszi a markolatokat, pl egy On-One OG-hez viszonyítva. (Vagy éppen jelentősen rövidebb stucnit igényel, nézőpont és váz kérdése.)


Kisherceg módosította - 2023. június 27. - 13:01

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#63
ndre

ndre

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás

Ronin, stage 2. vagy inkább Plan B? szóval a koskormánnyal meglehetősen se veled, se nélküled a kapcsolatom, így némi szerelgetéssel töltött idő árán szerét ejtettem, hogy kiderítsem, a Ritchey Kyote "mennyire és milyen?" természetesen, mivel a Ronin egy full klasszik országúti geós váz (legalábbis nekem úgy tűnik), az eredmény kicsit gnóm lett. viszont tekerve egyáltalán nem rossz, kényelmes, amolyan trekkinges módon. száguldozásra természetesen egyáltalán nem inspirál.

 

6499f08038fb6c21118369fa.jpg?width=2000&

 

6499e8094dd97d56859894db.jpg?width=2000&

Régóta szemezek én is a deepspace-re ezzel a kormánnyal, meghagytad vágatlanul 800mm szélesnek?
Illetve külföldi vagy itthoni beszerzés?

Köszi szépen!



#64
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás

Ronin, stage 2. vagy inkább Plan B? szóval a koskormánnyal meglehetősen se veled, se nélküled a kapcsolatom, így némi szerelgetéssel töltött idő árán szerét ejtettem, hogy kiderítsem, a Ritchey Kyote "mennyire és milyen?" természetesen, mivel a Ronin egy full klasszik országúti geós váz (legalábbis nekem úgy tűnik), az eredmény kicsit gnóm lett. viszont tekerve egyáltalán nem rossz, kényelmes, amolyan trekkinges módon. száguldozásra természetesen egyáltalán nem inspirál.

 

6499f08038fb6c21118369fa.jpg?width=2000&

 

6499e8094dd97d56859894db.jpg?width=2000&


  • Rabbit, madgab, donciccio és 3 további fórumtag kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#65
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás

sikerült előrehaladni a Ronin egytányérosításával , a próbakörön is túl vagyunk. remélem, értékelhetők a képek. :D

 

6468a526afb8bb05071bed03.jpg?width=2000&

 

6468a540090383369c2a4998.jpg?width=2000&

 

Alfine hajtóműre esett a választásom*, a szélesebb láncvonalú változatra, 39T. a belső láncvédőt kénytelen voltam levenni, illetve volt egy kis kavar a hézagolókkal is, de már minden ok. q-faktor rendben lesz, láncvonal is rendben. egyelőre az e.váltó teljes bovdenezése is rajta van a bicajon, szépen lekötve, hogy ne zavarjon. Tiagra váltó és hajtómű az apróban. ;)

 

*eredetileg triple montis hajtóműben gondolkodtam, de ilyet kb csak használtan lehet már kapni. összeadtam ennek várható árát + alu NW tányér + csapágy, kb ki is jött az Alfine ára (amihez adnak csapágyat is...) meg egyébként is nézegettem már, szerintem szép ez a kar, csak nem volt mire szereljem. legközelebb valami ezüstszínű projekt lesz. :D

 

következő lépés a fékváltókarok "kiváltása" olyanra, ami tudja kezelni a Shimano 10s mtb h.váltókat.


  • ZolkoW, donciccio és zscs kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#66
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

Lőttem egy ilyet, kettő lett belőle smile.png

 

Klein Attitude :)

 

https://i.ibb.co/XLs...0517-WA0007.jpg


sala módosította - 2023. május 17. - 18:18

  • Kisherceg, donciccio, zscs és 1 további fórumtag kedveli ezt

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#67
fityisz

fityisz

    kapitány

  • fórumtag
  • 993 hozzászólás

https://www.instagra.../p/CqxMAk7Ntnc/

 

boltbajárós



#68
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás

 

így országútis szemmel, nem tudom, h mennyire kellene nekem a komoly fékerő. néztem én is annak idején ezt a ronin bringát. alapvetően jó koncepciónak tartom az acél váz miatt. oké. jóval könnyebbek az alu, vagy karbon vázak, de talán kevésbé sérülékenyek. 

 

nyilván máshogyan bringázunk. :) engem nagyon tud zavarni, ha nincs tartalék egy fékben.

 

 

Király gép! smile.png

Jómagam se vetem meg a terepet néha a CX géppel, bár mindig megállapítom, nem oda való. De azért néha jó érzés, hogy el lehet evickélni vele szinte bárhol.

 

Ez a "Risk" márkájú extender meg beszédes nevű... biggrin.png

Vicces, a többség alacsonyabb Q-faktorú hajtókart keres, egyesek még a stopli offset-beállítását is úgy alakítják, hogy ott nyerjék az utolsó fél-fél mm-t és ezzel szemben van cég, ami "direkt" szélesít ezen... Ouch! wacko.pngbiggrin.png Akkor már inkább a montis hajtókar.

 

Köszi! :)

 

én sosem országútiztam, a montis karok meg ugye eleve szélesebbek, ehhez vagyok szokva, stabilabbnak érzem a kicsit szélesebb "terpeszt". pár éve, mióta "lejöttem" az spd-ről, kifejezetten élvezem, hogy bármikor, bárhová helyezhetem a lábam a pedálom, ahogyan a helyzet éppen kívánja. 

 

az spd-t nagyon nem vágyom vissza, a végén már kifejezetten utáltam, pedig 15+ évig csak az volt. :)


  • donciccio kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#69
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás
Ilyen extenderrel rizikózik :D épp haver is, majd kifaggatom, ha túléli.
  • donciccio kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#70
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Király gép! :)

Jómagam se vetem meg a terepet néha a CX géppel, bár mindig megállapítom, nem oda való. De azért néha jó érzés, hogy el lehet evickélni vele szinte bárhol.

 

Ez a "Risk" márkájú extender meg beszédes nevű... :D

Vicces, a többség alacsonyabb Q-faktorú hajtókart keres, egyesek még a stopli offset-beállítását is úgy alakítják, hogy ott nyerjék az utolsó fél-fél mm-t és ezzel szemben van cég, ami "direkt" szélesít ezen... Ouch! wacko.png:D Akkor már inkább a montis hajtókar.


  • Kisherceg és donciccio kedveli ezt

#71
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

oké, szóval kicsit több mint két éve van meg a Ronin. elsőre nem igazán "hittem" benne, de végülis így két év után kezdem látni, hogy jó ez azért... nagyon is! biggrin.png igen, az erdőben is szoktam "országútizni", ami szerintem továbbra is hüJeség, de nagyon jó! kicsit mint az egysebizés: alapjában értelmetlen, de nagyon király. biggrin.png

...és mint ilyen, lassan alakulgat is a bicaj. gondoltam, megosztok egy friss képet, de a ma esti tekerés alkalmával készült fotók minden lettek, csak jók nem. legközelebb próbálok jobbat. smile.png

 

645931d3f960a83a310ce3d0.jpg?width=2000&

 

645931c27d52dd39af384b3c.jpg?width=2000&

 

amik eddig alakultak a bicajon:

- kerékszett: ezt még az elején kapta, saját fűzés, Deore agyak, SunRingle Helix TR SL felnik (a felnik megvoltak - jelenleg kedvencek, az agyak pedig olcsók és megbízhatóak)

- féktárcsák: Avid g3, a trp fékek rendes működésre bírásának hozadékai, évek óta a fiókban várták a helyüket. (sajna az agyak miatt kell a CL-->6csavar adapter is, szerencsére az is volt a fiókban...blink.png )

- külsők: Maxxis Rambler. ez ajándék volt, nagyon meg vagyok velük elégedve. ...éééés mostantól tubelss! smile.png

- stucni: Syntace 90mm, ez is régről megvan, leértékelt bikevalami.de szerzés

- nyeregcső: Zolkow Zolitól kölcsönbe', talán BBB, könnyebb mint a gyári és nem forog el a vázban (szerintem már el is felejtette, hogy nálam van)

- nyereg: WTB Silverado teszt-edisön bolhás szerzés biggrin.png

- Avid BB7 Road fékek, friss szerzemény a TRP helyére. így végre fékezni is lehet a bicajjal, nem csak lassítani. a teljes képhez tartozik, hogy elöl azért kellett bele a Jagwire organikus betét, de így nagyon jó, mint ahogyan megszoktam a Uniton is.

- XT hajtómű és 38T NW tányér: kísérleti jellegű módosítás, egyrészt a csámpás lábaim kényelmét hívatott szolgálni, másrészt így kevésbé rugdosom a hátsó BB7-et (éljen a láncvillára féket mozgalom....) ez vissza fog menni a montira, de valszeg a gyári 34/50 Tiagra kar helyett keresek egy hasonló montis kart. ha valakinek van eladó slx, xt triple 104bcd karja eladó, nyugodtan jelezze! smile.png

edit: - ja, rajta van a nejem gyerekkori bicajáról valami noname villogó. meglepően jó fénye van. 

 

 

...és ami még nincs, de lehet:

- keskenyebb kormány, "rendes" flare-rel

- kiegészítő fékkar a felső fogáshoz (ebben jelenleg kicsit bizonytalan vagyok, kell-e?)

- kuplungos váltó (ezért Rabbit a "hibás", elültette a fülembe, hogy a 10s GRX kompatibilis a 4700 Tiaga karral...)

 

 

#authorronin

https://www.aliexpre...SmartRedirect=y

 

hajtókar helyett

 

így országútis szemmel, nem tudom, h mennyire kellene nekem a komoly fékerő. néztem én is annak idején ezt a ronin bringát. alapvetően jó koncepciónak tartom az acél váz miatt. oké. jóval könnyebbek az alu, vagy karbon vázak, de talán kevésbé sérülékenyek. 


donciccio módosította - 2023. május 09. - 09:29

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#72
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás

oké, szóval kicsit több mint két éve van meg a Ronin. elsőre nem igazán "hittem" benne, de végülis így két év után kezdem látni, hogy jó ez azért... nagyon is! biggrin.png igen, az erdőben is szoktam "országútizni", ami szerintem továbbra is hüJeség, de nagyon jó! kicsit mint az egysebizés: alapjában értelmetlen, de nagyon király. biggrin.png

...és mint ilyen, lassan alakulgat is a bicaj. gondoltam, megosztok egy friss képet, de a ma esti tekerés alkalmával készült fotók minden lettek, csak jók nem. legközelebb próbálok jobbat. smile.png

 

645931d3f960a83a310ce3d0.jpg?width=2000&

 

645931c27d52dd39af384b3c.jpg?width=2000&

 

amik eddig alakultak a bicajon:

- kerékszett: ezt még az elején kapta, saját fűzés, Deore agyak, SunRingle Helix TR SL felnik (a felnik megvoltak - jelenleg kedvencek, az agyak pedig olcsók és megbízhatóak)

- féktárcsák: Avid g3, a trp fékek rendes működésre bírásának hozadékai, évek óta a fiókban várták a helyüket. (sajna az agyak miatt kell a CL-->6csavar adapter is, szerencsére az is volt a fiókban...blink.png )

- külsők: Maxxis Rambler. ez ajándék volt, nagyon meg vagyok velük elégedve. ...éééés mostantól tubelss! smile.png

- stucni: Syntace 90mm, ez is régről megvan, leértékelt bikevalami.de szerzés

- nyeregcső: Zolkow Zolitól kölcsönbe', talán BBB, könnyebb mint a gyári és nem forog el a vázban (szerintem már el is felejtette, hogy nálam van)

- nyereg: WTB Silverado teszt-edisön bolhás szerzés biggrin.png

- Avid BB7 Road fékek, friss szerzemény a TRP helyére. így végre fékezni is lehet a bicajjal, nem csak lassítani. a teljes képhez tartozik, hogy elöl azért kellett bele a Jagwire organikus betét, de így nagyon jó, mint ahogyan megszoktam a Uniton is.

- XT hajtómű és 38T NW tányér: kísérleti jellegű módosítás, egyrészt a csámpás lábaim kényelmét hívatott szolgálni, másrészt így kevésbé rugdosom a hátsó BB7-et (éljen a láncvillára féket mozgalom....) ez vissza fog menni a montira, de valszeg a gyári 34/50 Tiagra kar helyett keresek egy hasonló montis kart. ha valakinek van eladó slx, xt triple 104bcd karja eladó, nyugodtan jelezze! smile.png

edit: - ja, rajta van a nejem gyerekkori bicajáról valami noname villogó. meglepően jó fénye van. 

 

 

...és ami még nincs, de lehet:

- keskenyebb kormány, "rendes" flare-rel

- kiegészítő fékkar a felső fogáshoz (ebben jelenleg kicsit bizonytalan vagyok, kell-e?)

- kuplungos váltó (ezért Rabbit a "hibás", elültette a fülembe, hogy a 10s GRX kompatibilis a 4700 Tiaga karral...)

 

 

#authorronin


Kisherceg módosította - 2023. május 08. - 20:58

  • ZolkoW, Rabbit, donciccio és 1 további fórumtag kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#73
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

köszi. sok munka, meg tervezgetés van mögötte. smile.png a váznak van egy kis sztorija egyébként. a tesómnak volt a 90-es években egy kis bringa műhelye, boltja Budán. sokat szereltem ott, de ez nem annyira fontos. betért egy vevő, h szeretne egy jó könnyű országúti bringát. kicsi méret kellett neki. talán 49-es, vagy 51-es az ő váza. (igen neki is megvan egy pont ugyanilyen vázra épített bicaja) aztán akkoriban még a velotrade volt a shimi, és a bianchi forgalmazója. ott meg volt a tesómnak ismerőse (Vargánya) csapattársak voltak régen a fradiban. na mindegy is. volt nekik egy porosodó kicsi bianchi vázuk. egy pont ugyanilyen, csak olyan méret, ami a vevőnek kellett. elhoztuk neki, viszonylag jó áron, mert senkinek nem kellett. talán nagyobb méretben elvitték volna. a viszonylag jó ár is elég húzós volt az akkori fizetésekhez képest. a boltban megtapiztam a vázat, meg a villát. na ott kész voltam. a kisebb méret, a cső szett, és a kivitelezés miatt 1,5 kiló körül volt a váz tömege. (az enyém 1665 gramm) akkoriban egy mali oria tt0.9-es csövekből épült vázat használtam. maga a váz 2 kg felett volt. alig hittem el, h ilyen létezik. összeraktuk a vevő bianchiját. neki egy 7410-es dura ace került rá. akkori viszonylatban nagyon könnyű kis gép lett belőle. a bolt előtt gurultam vele egy picit. fúúú... basszus. egyből érezni lehetett, h mennyire gyors, és jól irányítható gép lett. egy a lényeg: annyira megfogott ez a váz, h mindig ott lebegett a szemem előtt, he 1x lesz egy ilyenem. aztán évekkel később voltam egy ismerősömnél, akinek volt egy ilyen váza. neki is volt egy kis műhelye. ott lógott a plafonról. magának akarta összerakni. na mind1 is. itt csak elraktároztam az infót, h neki van egy ilyen genius váza. teltek megint az évek. közbe jött egy jobb biznyic. ennek az árát forgattam be a bianchi-ba. vettem egy colnago c40-es vázat, eredeti villával. nekem nagy volt egy kicsit, nem is azért vettem, h sokáig nálam legyen. sikerült egy kis haszonnal elpasszolni, aztán jött a szikra, h az ismerősömnél még talán megvan az a váz, villa, ami most az enyém. elmentem hozzá, és rákérdeztem, h megvan e még, és eladja e nekem. 60 ezer ft-ért megvettem tőle. ez volt kb 8 éve. az akkori bringámon már jórészt record cuccok voltak. át is raktam rá. egyedül a középrésszel bajlódtam, mert nekem olasz menetes volt, a bianchi-hoz meg angol kellett. emlékszem, amikor végre talpra tudtam állítani a gépet pont megbetegedtem. ettem a kefét, h végre kész álmaim bicaja, aztán nem tudok menni vele. biggrin.png a képeken látható állapotban kb 8,6 kg a bringa pedállal, és kulacstartóval. amikor előszőr összeraktam, még 9 kg felett volt. legalább fél kilót fogyott az eredeti felálláshoz képest. habár eléggé túlsúlyos voltam, akkoriban, de a próbakör nagy motivációt adott, h újra jobb formába kerüljek. annyira jó volt, és még most is az tekerni vele, h csak na. vehetnék új, modern gépet, de azok nem ilyenek. 

 

ez volt az eredeti felállás:

 

11_6432.jpg

60ért nem megvetted, hanem elloptad tőle :-)


  • donciccio kedveli ezt

#74
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

Valakinek egy uj 2023 Enduro Expert S4 méretben olcsón?

uj ara 2.8, odaadom 2.4 ert

 

expert_red_03.jpg?VersionId=AOgdDM42xcmm

 

https://www.speciali...r=349341-200514


sala módosította - 2023. május 07. - 17:46

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#75
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás

köszi, mindig tanulok. :) nekem nagyon nem hiányzik* a dropper, de persze néha eszembe jut, hogy kipróbálnám. az idejétmúlt vázam 30,9mm csövet fogad, külső bovdennel vagy karos kivitelben. utóbbi szimpatikusabb is. kíváncsi leszek, hogyan válik be. :)

 

 

 

*egyrészt nincs errefelé túl sok meredély, másrészt kicsit alacsonyabb a nyeregmagasságom, mint ami "elvileg" ideális lenne (ez is egy olkdszúl trükk :D), így a technikásabb ösvényeken sem jövök zavarba.


  • zscs kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#76
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Zscs, jó is ez a cső?

Szokni kell, hogy a nyereg orrához nyúlkál az ember (kívülről nézve, hogy a "t*keit markolássza"biggrin.png), meglátjuk, hosszú távol hogyan válik majd be. 150-160 EUR árért egészen rendben van.

Természetesen vásárlás előtt a service manual videókat megnézegettem, a robbantott ábrát és jó néhány fórumot, ahol voltak bizony panaszok is rá - leginkább az egyetlen nyeregrögzítő csavarra. Kotyogása semmi nincsen oldalirányban, stabil, szép működésű, a visszaútja is kellemesen csillapított. Tömege árához képest nagyon jó, 524 grammot mértem. Nyilván egy Fox SL, Vecnum vagy Bikeyoke a 360-370 grammjával (+ remote kar és bowden) jóval könnyebb, de az 400-500 EUR kategória. És ronda a +1 bowden. Nekem a kormányomról meg most a két fékcső éktelenkedik lefelé (váltás ugye elektromos).

A dropper tömegét tudom még csökkenteni: kemény ~10 grammot tudok spórolni egy kb. 7 EUR árú Ti 6Al 4V Grade 5 csavarral. Ezt lehet, még meglépem, mint tuning. biggrin.png

Hogy jó-e? Idővel kiderül. :)


zscs módosította - 2023. március 18. - 18:58

  • Kisherceg kedveli ezt

#77
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás

Avatott szemek kipécézhetik, egy dropper van a gépben. Nem is akármilyen...

*** - Kind Shock Dropzone 30.9/125mm, egyik legolcsóbb "márkás" dropper a piacon. És non-remote :)


Zscs, jó is ez a cső?

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#78
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Avatott szemek kipécézhetik, egy dropper van a gépben. Nem is akármilyen***! tongue.png

 

lux.jpg

 

Átkozottul jó ez a gép. tegnapelőtt mentem vele egy 3.5 órás, ma egy 4.5 órás karikát és nagyon halad! Mai: https://www.strava.c...ties/8729954008

 

 

*** - Kind Shock Dropzone 30.9/125mm, egyik legolcsóbb "márkás" dropper a piacon. És non-remote :)


zscs módosította - 2023. március 17. - 18:50

  • dzsonhee, husevotelefonfulke, Rabbit és 1 további fórumtag kedveli ezt

#79
tolli

tolli

    vendég

  • fórumtag
  • 94 hozzászólás
  • LocationZalaegerszeg, Hungary

Nem természetes környezetében, de kivételesen tisztán:

 

https://drive.google...5OdwiHNKNaZGH5/

https://drive.google...lOlGncRyk1l561P

 

Ma egy 49 km/1040 m-es körrel másodszor is teszteltem a Bianchin a Redshift kormányszárat, kicsit feljebb fordítottam a kormányt, hogy kompenzáljam a stucni mozgását. Marad ezen a biciklin, a Konán az egyenes kormánnyal nem mozgott így (rövidebb effektív erőkar), illetve ott a gumi + villa + váz elég csillapítást ad. Hamarosan a montiról is teszek be képet, fél-verseny setupban. A gumik még az edzősek, illetve erősen gondolkozom azon, hogy a Zselic Maratonra visszaalakítsam-e egysebességesre.


  • Kisherceg és donciccio kedveli ezt

#80
tolli

tolli

    vendég

  • fórumtag
  • 94 hozzászólás
  • LocationZalaegerszeg, Hungary

https://drive.google...lOlGncRyk1l561P

 

Ma egy 49 km/1040 m-es körrel másodszor is teszteltem a Bianchin a Redshift kormányszárat, kicsit feljebb fordítottam a kormányt, hogy kompenzáljam a stucni mozgását. Marad ezen a biciklin, a Konán az egyenes kormánnyal nem mozgott így (rövidebb effektív erőkar), illetve ott a gumi + villa + váz elég csillapítást ad. Hamarosan a montiról is teszek be képet, fél-verseny setupban. A gumik még az edzősek, illetve erősen gondolkozom azon, hogy a Zselic Maratonra visszaalakítsam-e egysebességesre.


  • donciccio kedveli ezt