Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#7941
Írta 2009. augusztus 02. - 16:09
http://www.pinkbike.com/photo/3805922/
http://www.pinkbike.com/photo/3805932/
http://www.pinkbike.com/photo/3805914/
http://www.pinkbike.com/photo/3805910/
Kár, hogy a váz színe a képeken különbözik a valóstól. Sokáig úgy sem lesz meg talán.
#7942
Írta 2009. augusztus 02. - 08:16
fú nagyon baba! a piros X.0 hátsóváltót én is néztem, de kb 40-50 euroval kerül többe markolatváltóval szettben, mint a sima......és a farkas 8)
nemsoká érkezik a kerék és a piros Xo hátsóváltó a sorral
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7943
Írta 2009. augusztus 02. - 00:07
amúgy szép a hajtókar.
#7944
Írta 2009. augusztus 01. - 22:21
nemsoká érkezik a kerék és a piros Xo hátsóváltó a sorral
[IMG][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/090801/p_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/IMG]
#7945
Írta 2009. augusztus 01. - 17:54
Amúgy nekem is van egy kis sárvédõm,cép GT meg THE matricákkal. Csak sajnos a fém része,ami összetartotta a két részt széttört,mert belevert a fékhíd.Igaz az még a régi bringámon volt,a régi villával. Azóta meg nem raktam fel.
Ez a kütyü okos dolognak néz ki. Eddig én se értettem,hogy hogyan is müxik. Bár sárgumik híján nem nagyon megyek sárban.Pláne olyan gyorsan,hogy felverjem a fejemig a sarat. Bár amelyik versenyekre eljutottam,szinte majdnem mindenütt esett.
Ja és,hogy ON is legyek. Sala! Iszonyat dögösek a gépek.
#7946
Írta 2009. augusztus 01. - 16:09
#7947
Írta 2009. augusztus 01. - 15:04
#7948
Írta 2009. augusztus 01. - 14:55
én most csak 2-re (bár a gellért-hegy nem éppen hegy, de ha már annak csúfolják). mindezt 10-0 rugóúttal. én nyertem.
Én meg hegyen lakok és a bükk is csak 10 percre van 100-140-0 rugóúttal, szóval sajnálom de én nyeretem :bananadan
Az igéret szép szó, de az elkelkáposztalaníthatatlaníthatatlanítottság még szebb ![]()
#7949
Írta 2009. augusztus 01. - 14:03
Én is, nekem is ilyen van. Csak kíváncsi voltam az ellenzõk véleményére.Én ezt használom, jó volt Manituhoz és jó a Foxhoz is, nekem nem zörög, a Szilvás röviden egy gyors szemcsitörlés kesztyûvel és hibátlanul láttam. Együtt fordul a kerékkel, szerintem jobb mint a váz sárvédõk, mert ott a forduló kerék kikerül a sárvédõ síkjából, és veri a sarat, az adaptert beteszed a villába és egy pillanat alatt felpattintható, bármikor, szeretem!
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#7950
Írta 2009. július 31. - 22:52
Én ezt használom, jó volt Manituhoz és jó a Foxhoz is, nekem nem zörög, a Szilvás röviden egy gyors szemcsitörlés kesztyûvel és hibátlanul láttam. Együtt fordul a kerékkel, szerintem jobb mint a váz sárvédõk, mert ott a forduló kerék kikerül a sárvédõ síkjából, és veri a sarat, az adaptert beteszed a villába és egy pillanat alatt felpattintható, bármikor, szeretem!off
Az ehhez hasonló sárvédõkkel mi a gond?
#7951
Írta 2009. július 31. - 21:53
#7952
Írta 2009. július 31. - 20:28
Én 100-ra, bár nekem csak 120/100 a rugóút.Ja és én is 60km-re lakok a legközelebbi hegytõl
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#7953
Írta 2009. július 31. - 20:05
csak hogy ON legyek: az adapteres megoldással jelentõsen nem fogsz spórolni, maximum minimális fékerõ-növekedés lesz. az is valami (na jó nyersz 20 grammot).
#7954
Írta 2009. július 30. - 23:34
Lehet hogy hülyén mutat, de én is elég hülyén mutatok fülig sárosan. Ráadásul mivel szemüveges vagyok, elég gáz ha teli megy sárral az arcom és a szemüveg. Onnantól kezdve csak botorkálás lenne, nem verseny.és elég hülyén is mutat...
amúgy nem értek egyet azzal az állítással h könnyebb mint 10kg sár
erre talán nem ragad rá a sár?
Természetesen ráragad a sár a sárvédõre is, de gondolj bele picit hogy minek nagyobb a felülete! A 2db sárvédõnek, vagy neked + a bringának?
Node Isten ments hogy sárvédõ flame-et indítsak!
Csak kiváncsi voltam.
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#7955
Írta 2009. július 30. - 22:49
Az agyakon gondolkoztam,de szerintem nem lenne egy olcsó megoldás ,mert amiket mondtál azok center lock-os agyak, ahhoz akkor vagy adapter kéne(amivel ott vagyok,ahonnan elindultam) vagy új tárcsa,de az meg nem biztos,hogy szeretni fogja az avid féket. A féket meg megint csak nem akarom lecserélni!
Bár amin még pár grammot faraghatnék,ha kapnék hátra 185 ös adaptert az avid fékemhez és lecserélhetném a 160 IS+185 PM párost,amivel megoldottam.
Ja és én is 60km-re lakok a legközelebbi hegytõl és a városunkban tudtommal én vagyok az egyetlen,aki lejtõzik.Furán is néznek rám a dirt-ös gyerekek,mikor tekerek pár kört a környéken.
#7956
Írta 2009. július 30. - 22:22
alföldre minek neki olyan?
:D
Biztos póz...
Az igéret szép szó, de az elkelkáposztalaníthatatlaníthatatlanítottság még szebb ![]()
#7957
Írta 2009. július 30. - 21:31
Nem jó minden villához, nem teljes a fedése elõre, zörög és nehéz.
és elég hülyén is mutat...
amúgy nem értek egyet azzal az állítással h könnyebb mint 10kg sár
erre talán nem ragad rá a sár?
eladó cuccok
#7958
Írta 2009. július 30. - 20:45
Sok a bolond a maratonokonMindig csodálkozok maratonokon is, hogy alig látni sárvédõt. Pedig már vannak elég jók is.
A fedése jóval több mint a semmi, fel lehet úgy tenni hogy ne zörögjön, és jóval könnyebb mint 10kg sár.
Egyébként ahol 10kg sár kerül a bringámra oda nem kell sárvédõ, mert nem dobálja a szemembe. A fröcsögõs sárba kell egyedül pl mint idei szilvás.
A sebesség mindent megold.
#7959
Írta 2009. július 30. - 20:34
Mindig csodálkozok maratonokon is, hogy alig látni sárvédõt. Pedig már vannak elég jók is.Nem jó minden villához, nem teljes a fedése elõre, zörög és nehéz.
A fedése jóval több mint a semmi, fel lehet úgy tenni hogy ne zörögjön, és jóval könnyebb mint 10kg sár.
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#7960
Írta 2009. július 30. - 18:47
Nem jó minden villához, nem teljes a fedése elõre, zörög és nehéz.off
Az ehhez hasonló sárvédõkkel mi a gond?
A sebesség mindent megold.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






