Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#7801
Írta 2009. augusztus 20. - 16:57
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7802
Írta 2009. augusztus 19. - 00:11
#7803
Írta 2009. augusztus 18. - 23:54
Milyenek a menettapasztalatok? Nem zavar, hogy tekerés közben mozog hátulja? Azért kérdezem, mert gondolom nem vagy pörgetõs típus (2 tányér, ss, meg egyéb írásaid).
A nyeregcsõ tényleg nagyon ki van húzva, de megértem a hosszú lábak miatt.
Elsõ ránézésre én is azt mondtam volna, hogy nagyobb váz kellene, de megláttam a nyeregbeállítást.
Merev után szokatlan hogy mozog hátul, de amit elsõre iszonyatos pogózásnak éreztem az kb. fél-1cm libegés volt, az meg nudli...
A singlespeedes dolog csalóka, mert mindenki azt érzékeli belõle, hogy felfele durván lassú lábbal izomból szétszakadva mászunk, az kevésbé marad meg, mikor 110-120as csapásszámmal kell pörgetni síkon hogy legalább a 30as tempó meglegyen. Nekem most mindkét végletre eléggé sikerült rágyúrni.
Menettapasztalatok? Olyan mintha mindig is ezzel a géppel tekertem volna, iszonyat durva, lefele és ugrabugrálásnál úgy "repül" ahogy szeretem, felfele egyszer nem emelte el az orrát, pedig magamhoz képest most magasan van a kormány. Hátul ugye 2,2"-os RaceKing-et használok, de felfele nem tudtam kipörgetni, pedig 38×32 volt a legkisebb áttétel amit használtam a mátra középtáv bejárásán. Igazából kiváncsi voltam mire elég egy 38as "nagytányér". Egyszer nem kellett leváltanom a 24es kicsire elõl. Nagy áttételt izomból kitekerve persze lockolok elõl-hátul, akkor is ha köves a terep, másként nem menne. Lock nélkül csak pörgetve érdemes vele mászni, de akkor sem libeg be zavaróan.
#7804
Írta 2009. augusztus 18. - 23:37
Milyenek a menettapasztalatok? Nem zavar, hogy tekerés közben mozog hátulja? Azért kérdezem, mert gondolom nem vagy pörgetõs típus (2 tányér, ss, meg egyéb írásaid).Összpogósra váltottam:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Elõl-hátul 115mm süppedés, össztömeg 12,46kg. Vasárnap sikerült is felavatni a Mátrában.
A nyeregcsõ tényleg nagyon ki van húzva, de megértem a hosszú lábak miatt.
Elsõ ránézésre én is azt mondtam volna, hogy nagyobb váz kellene, de megláttam a nyeregbeállítást.
A sebesség mindent megold.
#7805
Írta 2009. augusztus 18. - 23:31
szep a bringa, nagyon egyben van, de a hosszu stucni meg a magasba kihuzott nyeregcso nekem arra utal hogy talan inkabb egyel nagyobb vazmeretet kellett volna valasztani
110es a stucni, a nyerget is majdnem totál elõretolva használom, tényleg csak lábból vagyok hosszabb a kelleténél, mondjuk mint egy 195ös ember lábán egy 175ös felsõtest.
20"-os váz, 610es vízszintes felsõcsõhosszal és 435ös láncvillával, ilyen hosszú bringám még sosem volt, de a kormány visszahajlása miatt nem érzem hosszabbnak mint a merevfarú meridámat 580as egyenes kormánnyal.
#7806
Írta 2009. augusztus 18. - 23:21
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7807
Írta 2009. augusztus 18. - 23:20
nagyon király, gratula
csak azért húztad ki ennyire a nyeregcsövet, hogy megfélemlíts minket a termeteddel?
186cm vagyok, csak a lábam hosszú. Most nincs is nagyon kihúzva a nyeregcsõ. Egyrészt a 180as hajtókar miatt fél centivel lentebb engedtem, másrészt 1hónap singlespeedezés után 1-1,5centivel alacsonyabb nyerget érzek kényelmesnek, nincs kizárva hogy késõbb kintebb lesz húzva. A 40es csõbõl még van kb. 4-5cm jelig.
#7808
Írta 2009. augusztus 18. - 23:15
csak azért húztad ki ennyire a nyeregcsövet, hogy megfélemlíts minket a termeteddel?
Izomtéridõninja-geológus!
#7809
Írta 2009. augusztus 18. - 22:49
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Elõl-hátul 115mm süppedés, össztömeg 12,46kg. Vasárnap sikerült is felavatni a Mátrában.
#7810
Írta 2009. augusztus 17. - 22:37
Zavaró-e a kupak? Szerintem sokkal kevésbé zavaró mint a por meg a sár a fogaim között
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7811
Írta 2009. augusztus 17. - 19:50
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#7812
Írta 2009. augusztus 17. - 18:06
http://bikemag.hu/ro...itybike-cruiser
vagy itt:
http://bikemag.hu/ro...t/trekking-bike
de erõsen villa és gumifüggõ, mert amikor a gyári Corvust teszteltem, azon 300-at mértem, a nõi meg 305 volt gyári konfiggal
#7813
Írta 2009. augusztus 17. - 12:22
Merida adatai azonosak. Van esetleg ötleted / tapasztalatod, hogy melyik cross váznak van magasabb kcs-a?
#7814
Írta 2009. augusztus 17. - 11:44
2 ilyen teló is van itthon, az egyik még dobozban.
Amikor hazahoztam asszony trekkingjét, a 2. kanyarban odavertem a pedált az úthozÚgyhogy kicsit aggódom...
275 a corvus mono ezzel a villával
villa beépítésije: 425
#7815
Írta 2009. augusztus 17. - 10:55
#7816
Írta 2009. augusztus 17. - 01:54
#7818
Írta 2009. augusztus 16. - 23:03
kcs magasságot holnap lemérem, de télleg alacsony _montihoz képest_. 170-es kar és kicsi pedál alap, különben izgik a kanyarok.
2 ilyen teló is van itthon, az egyik még dobozban.
Amikor hazahoztam asszony trekkingjét, a 2. kanyarban odavertem a pedált az úthoz
#7819
Írta 2009. augusztus 16. - 22:51
#7820
Írta 2009. augusztus 16. - 22:41
LCS,
Miért ez a teló? Az árát ismerem;) Trekkingben ez jónak számít? Nem túl merev...
Uilyen kombót raknék össze, meg tudnád nekem mondani a középcsapágy magasságot? Kicsit aggaszt, h túl alacsony lesz...
kösz
ez egy '98-as RS Ruby, akkor jónak számított.
azért ez, mert nyílt fürdõs HC csillapítás van benne, meg mert úgy, hogy a fele acél, 220 g-mal könnyebb és 93.500 Ft-tal olcsóbb, mint ez
http://bikemag.hu/sh...xc-lo-teleszkop
és ritkaság. merevnek tényleg nem merev, de cross gépen a 63 kilómmal, V fékkel nem érdekel.
kcs magasságot holnap lemérem, de télleg alacsony _montihoz képest_. 170-es kar és kicsi pedál alap, különben izgik a kanyarok.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






