Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#4561
Posted 2011. January 26. - 22:37
#4562
Posted 2011. January 26. - 22:34
#4563
Posted 2011. January 26. - 22:30
#4564
Posted 2011. January 26. - 22:24
#4565
Posted 2011. January 26. - 22:18
Nekem is, bár az én Dracom már kb. a váz szintjén él... az összes alkatrészét lecseréltem komolyabbra, egyedül a váz-stucni-kormány-nyeregcsõ-nyereg maradt a régiben, ebbõl a nyeregcsövet most akarom cserélni, mert ugyan már nem rugózik, de legalább nehéz és lötyög (elforog helyben 2 centiket) a nyereg
így jelenleg egy Draco-t hajtok, Deore centerlockos agyra fûzött sapim küllõs Mavic X317-es felnivel és Racing Ralph külsõkkel, deore 555 hidr. tárcsafékkel, XT 771-es hátsó váltóval, LX elsõ váltóval, HG51 lánccal, HG53 sorral, LX octalinkes trekking (48-38-28) hajtómûvel, pd-m 520 pedállal, SR Suntour Raidon villával, XT 751-es váltókarokkal, valamint SIS-SP41 (XTR) bowdenekkel... Túrára már asszem "talán" elégbár azért kezdtem el fejlesztgetni, mert néhanapján azért kinéztem vele a hármashatár-hegyre, vagy a jános-hegyre, ahol már tényleg édeskevés volt
Bár az eredeti Draco-t is nagyon szerettem, ez már bõségesen kiszolgál és teszi a dolgát
Az igen!
én a craterremel csináltam hasonlóképp , a váz , elsõ váltó , kormánycsapágy , nyeregcsõbilincs és nyeregcsõ gyári.
ma ezeket kapta:

Lecserélõdött a B+ kormány és stucni , most FSA OS-150 és XLC Comp lett helyette.
A stucni jóval hosszabb mint volt (talán kicsit most túl hosszú is , ez majd kiderül) , így a már sokak által szóvátett túlságosan hátratolt nyereg probléma megoldódni látszik

Ez a legutolsó kép róla (vasárnapi) , itt még nem az új stucni van rajta.
... milyen mocsok pufinak tûnök ezen a képen ...
A morcos.
#4566
Posted 2011. January 26. - 11:48
you mean revelation.
Dave: a minute tapasztalatra én is kíváncsi leszek. btw hogy sikerült elhagyni a visszaút tekerentyût?
Valahogy menet közben, ahogy említetted...
régebben nem volt ilyen gondom a rebával
Manitou van elérhetõ áron... revelbõl átütõs horror áron van csak :S sajnos...
#4568
Posted 2011. January 26. - 10:45
Manitou minute elõre láthatólag!
aztán nehogy visszakívánd a revolutiont nagyon hamar.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4569
Posted 2011. January 26. - 04:28
nekem egy magellan dracco-om van,nem egy csúcs gép de azért túrázgatni lehet vele:)
Nekem is, bár az én Dracom már kb. a váz szintjén él... az összes alkatrészét lecseréltem komolyabbra, egyedül a váz-stucni-kormány-nyeregcsõ-nyereg maradt a régiben, ebbõl a nyeregcsövet most akarom cserélni, mert ugyan már nem rugózik, de legalább nehéz és lötyög (elforog helyben 2 centiket) a nyereg
így jelenleg egy Draco-t hajtok, Deore centerlockos agyra fûzött sapim küllõs Mavic X317-es felnivel és Racing Ralph külsõkkel, deore 555 hidr. tárcsafékkel, XT 771-es hátsó váltóval, LX elsõ váltóval, HG51 lánccal, HG53 sorral, LX octalinkes trekking (48-38-28) hajtómûvel, pd-m 520 pedállal, SR Suntour Raidon villával, XT 751-es váltókarokkal, valamint SIS-SP41 (XTR) bowdenekkel... Túrára már asszem "talán" elég
Bár az eredeti Draco-t is nagyon szerettem, ez már bõségesen kiszolgál és teszi a dolgát
#4570
Posted 2011. January 26. - 02:21
Milyen milyen milyen milyen?
Manitou minute elõre láthatólag!
#4571
Posted 2011. January 25. - 20:40
másik hkar megy rá,csak ez volt itthon..meg a villa nem eldöntött még..
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#4572
Posted 2011. January 25. - 20:28
Jobban tetszik mint az enyém...így, ahogy van, kéne. Csak XL-ben. Meg egyenes nyeregcsõvel.
#4573
Posted 2011. January 25. - 15:52
...ha már a végleges villa van a gépben!
Milyen milyen milyen milyen?
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#4574
Posted 2011. January 25. - 15:47
Jól hangzik, szerintem ez a 2x9-es setup bõven elég. Ugyan elég gyenge vagyok, de talán még a 24-34-es áttétellel is tudnék úgy pörgetni, hogy haladhassak meredek felfeléken; tetszik! Mekkora a vázméreted, nem túl hosszú a felsõcsõ? (Az átlagosnál elõbbre húzott nyereg tûnt fel igazából.)
DSCN3535 | deviantmtb - egyszeregy
A váz 20as, a kép amit találtál az összerakás utáni állapotot tükrözi, ott még WTB Shadow nyereg volt, 38as acéltál, 11-32es sor és középkanalas hátsóváltó, meg még a kormány is rizer volt. Ha meredek felfelén akarsz haladni, akkor vagy erõsödj, vagy tegyél fel 22-es kistányért.
Azért tolom elõre a nyerget mert úgy nagyobb erõt tudok leadni, másrészt úgy tudom elérni, hogy a térdkalácsom a pedáltengely felett legyen vízszintes hajtókarállásnál. A felsõcsõ nem hosszabb mint kéne, akár még hosszabb is lehetne, és akkor elég lenne valami rövidebb kormányszár. Engem nem zavar ha hosszú a tengelytáv, sosem tapasztaltam hogy kevésbé lenne fordulékony a gép.
#4575
Posted 2011. January 25. - 12:29
Úgy látom XT fék és úgy látom nulla fok körül volt a hõmérséklet. Tudom, hogy erre van külön topic, de csak megkérdem: nem volt probléma a fékkel hidegben? nem keményedett fel borzasztóan?
amúgy nagyon szép csak nagy kár hogy kicsi a kereke
Nekem az Avidom kicsit felkeményedett, de nem vészesen és mintha a fékhatás is jobb lett volna.
#4576
Posted 2011. January 25. - 11:42
arn: pár nagyobb és jobb kép elérhetõ valahol? a nyeregcsõ tényleg úgy néz ki, mintha fél méter hosszú lenne.
ezt talaltam csak

arn: a pofátlanság netovábbja, hogy ilyen szép gépet építettél
Jó ízlésre vall
Ha meglesz még egy-két dolog, akkor én is lövök a zúzós és maratonozós setup-ról párat
2010es comp, csak par dolgot csereltem rajta: gumik, fek. a nyeregcso hianyzik meg, meg ugye lesz a pedal.
Arn!
Ha nem vagy nagyon versenyzõi beállítottságú, akkor ezt a cipõt merem ajánlani, nekem nagyon bevált:
mt42 | Buy Now at ChainReactionCycles.com
koszi a tippet, mindenkepp merevtalpu cipot szeretnek - ha mar egyszer kiprobalom az spdt, akkor szeretnem az osszes elonyevel hatranyaval. jelenleg ket versenyzo fut: shimano m087 v specialized bg sport
Az építés túlzás, mert egyben vette:) de ettõl eltekintve tényleg szép darab!
Lassan én is teszek fel új képet, ha már a végleges villa van a gépben!
jaja - bar nem mintha tul bonyolult lenne egy bringat osszevalogatni meg epiteni. a stumpi es az ar az oka - meg akkor valszeg egy 29er ht lett volna.
#4577
Posted 2011. January 25. - 11:27
arn: a pofátlanság netovábbja, hogy ilyen szép gépet építettél
Jó ízlésre vall
Ha meglesz még egy-két dolog, akkor én is lövök a zúzós és maratonozós setup-ról párat
Az építés túlzás, mert egyben vette:) de ettõl eltekintve tényleg szép darab!
Lassan én is teszek fel új képet, ha már a végleges villa van a gépben!
#4578
Posted 2011. January 25. - 10:09
36-24-es tálak és 11-34-es sor. DSCN3596 | deviantmtb - egyszeregy
Ez kb. 40-27-nek felelne meg 26os kerék esetén, ha 50 felett nem tekersz hozzá a lejtõkön, akkor felesleges a nagyobb tányér. A hajtókar 180mm-es, a hátsóváltó rövidkanalas X.9, más "spéci" nincs a gépen.
A nagyobb kerék miatt kb. úgy néz ki mint egy 17-18as váz 26os kerék esetén.
Jól hangzik, szerintem ez a 2x9-es setup bõven elég. Ugyan elég gyenge vagyok, de talán még a 24-34-es áttétellel is tudnék úgy pörgetni, hogy haladhassak meredek felfeléken; tetszik! Mekkora a vázméreted, nem túl hosszú a felsõcsõ? (Az átlagosnál elõbbre húzott nyereg tûnt fel igazából.)
http://www.deviantmt...g2_itemId=31246
#4579
Posted 2011. January 25. - 10:02
Ha nem vagy nagyon versenyzõi beállítottságú, akkor ezt a cipõt merem ajánlani, nekem nagyon bevált:
mt42 | Buy Now at ChainReactionCycles.com
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#4580
Posted 2011. January 25. - 09:07
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"

Sign In
Create Account

Back to top






