




szvsz a kulacstarton is mulik
nekem egy kulaccsal sem volt gondom.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
persze, en is lecsereltem ezt azt, ez egyertelmu - csak pl a valtonal a sram szvsz jobb (amellett, ha shimano lenne rajta, az sem erdekelne). de izlesek es pofonok: en ugy csinaltam, hogy kiprobaltam a bringat gyari allapotaban, hasznaltam igy egy ideig - es azt csereltem rajta, amibol volt otthon, es jobban szerettem a regit (elixir r, deore hajtomu, gumi ment).
canyonnal eleg jol vannak azert osszevalogatva a bringak az arszintnek megfeleloen, ha nem tetszik, akkor a inkabb aldozok a dragabbra.
mert mondjuk -lehetõségekhez mérten- nagyjából kompromisszummentes gépet akar. egy gyári gép meg kisebb nagyobb mértékben mindig az. canyont pl én is kompletten venném, de még a "szívemhez legközelebb álló" konfigon is minimum az alkatrészek 1/3-át cserélmném.
Forest meg grat, szép masina. (fékeket meg a váltó cuccot meg is venném he lenne rá keret)
en is azt akartam irni, hogy miert jobb, mint a "gyari"? bejon a canyonok letisztultsaga
Hogy érted,h miért jobb,mint a "gyári"?
A váltórendszer,a hajtómû és a fékek megmaradtak a régi gépemrõl,mert meg voltam velük elégedve. És mellesleg súlyt faragtam le a cserékkel. Most jöttem rá,hogy nem is keveset,mert a 17,25kg-os gyári súlyban még nem volt benne a több,mint 400 grammos pedál,így kb 800 grammot szedtem le a géprõl eddig.
Meg mellesleg csak vázat akartam volna venni,de olyan röhejes volt a különbség,h inkább komplett gépet rendeltem. (csak váz 1500 euro,komplett gép 1800 euro). A lekerült cuccokat eladom,így jövök ki a legkedvezõbben anyagilag is és szerintem más téren is.
A hátsó váltóval meg bajban leszek,mert ez valóban beleér a láncvillába,szóval gyanús,h egy shadow váltó kell majd.
A villával meg még nem tudom,h mi lesz. Itthon el tudok egyáltalán adni egy tapered-es 66-ot?