Szépségem!!!
Alsófogásból nincs messze a fékkar neked?
Szépségem!!!
A sebesség mindent megold.
szvsz a kulacstarton is mulik
nekem egy kulaccsal sem volt gondom.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
persze, en is lecsereltem ezt azt, ez egyertelmu - csak pl a valtonal a sram szvsz jobb (amellett, ha shimano lenne rajta, az sem erdekelne). de izlesek es pofonok: en ugy csinaltam, hogy kiprobaltam a bringat gyari allapotaban, hasznaltam igy egy ideig - es azt csereltem rajta, amibol volt otthon, es jobban szerettem a regit (elixir r, deore hajtomu, gumi ment).
canyonnal eleg jol vannak azert osszevalogatva a bringak az arszintnek megfeleloen, ha nem tetszik, akkor a inkabb aldozok a dragabbra.
mert mondjuk -lehetõségekhez mérten- nagyjából kompromisszummentes gépet akar. egy gyári gép meg kisebb nagyobb mértékben mindig az. canyont pl én is kompletten venném, de még a "szívemhez legközelebb álló" konfigon is minimum az alkatrészek 1/3-át cserélmném.
Forest meg grat, szép masina. (fékeket meg a váltó cuccot meg is venném he lenne rá keret)
en is azt akartam irni, hogy miert jobb, mint a "gyari"? bejon a canyonok letisztultsaga