Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:43
#3381
Posted 2011. July 19. - 21:20
#3382
Posted 2011. July 19. - 21:17
szerintem is fekete villa illene bele
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3383
Posted 2011. July 19. - 21:03
Szép, kár hogy nem átütõs a hátulja...
Mennyiért sikerült szerezni? ha nem titok....
Telóból meg fekete 36 Float....
Mennyiért sikerült szerezni? ha nem titok....
Telóból meg fekete 36 Float....
#3384
Posted 2011. July 19. - 21:01
#3385
Posted 2011. July 18. - 20:55
Hoppá, akkor ezt benéztem. Autómatikusan a jó öreg 590-es kormány jutott eszembe, de így másodszorra is megnézve feltûnik. Igen, még az enyémnél is szélesebb, a GT-n 660-as van.
#3386
Posted 2011. July 18. - 07:51
thx. annyira nem keskeny az a kormany, 69cm szeles szelesebb, mint a trailbringaime. a fekekrol meg nem nagyon tudok erdemben nyilatkozni, mert nincs bekopva, de ugy nez ki, hogy ez az eddigi legjobb fekem, mind fekero, mind adagolhatosag szempontjabol. nem csoda, hogy a shimano a belepo fekjeinel is elerte a korabbi 665/775 szintjet.
#3387
Posted 2011. July 17. - 22:30
Uhh, ez gyönyörû, arn. Hogyha nem csak 1 bringám lenne (amire még csak most tudom azt mondani, hogy kész), és lenne egy könnyû XC gépem, tuti valami hasonló lenne, bár az egyenes kormányt keskenysége miatt kerülném, de egy nagyon low riser syntace jól mutatna ebben is. Valamelyik nap felteszek az enyémrõl is pár képet.
off:
Fékek milyenek?
off:
Fékek milyenek?
#3388
Posted 2011. July 17. - 21:25
#3390
Posted 2011. July 16. - 21:28
McGywer: miért bovdenes féket használsz a konán?
A kérdés rossz, hisz 2 konám van. Gondolom a Unitra irányult a kérdés, válasz: gyárilag ez volt rajta, és fog elég rendesen. Meg nincs kedvem légtelenítéssel szopni. Múlt hónapban mikor otthon voltam, mondjuk a Kahunán végre sikerült faszán lelégteleníteni az Elixir R-eket, de a BB7 miatt idén tuti nem leszek idegbeteg.
A Uniton össz. pedált, markolatot, külsõt, belsõt, láncot és hátsó lánckereket cseréltem.
#3392
Posted 2011. July 16. - 15:43
Ha már úgyis volt egy crux. Én középtávokon szoktam indulni vele.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
Black elite 100 teló/ Kona P2 merevvilla (kedvfüggõ)
BTS HC comp kcs
Ritchey stucni
Truvativ Stylo kormány
Novatec agyak
DT küllõk
DS2 XC felnik
Michelin Latex belsõk
Continental Explorer Pro külsõk
BB7 fékek (185/160)
LX fékkarok
B+ Race nyeregcsõ
Selle Italia nyereg
Shimano hajtómû (Hollowtech 1-es, Octalinkes)
Shimano PDM520 pedál
Mellette még van egy Kona Blast nagyjából Deoreval szerelve és egy oúti SS téli edzésekre.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
Black elite 100 teló/ Kona P2 merevvilla (kedvfüggõ)
BTS HC comp kcs
Ritchey stucni
Truvativ Stylo kormány
Novatec agyak
DT küllõk
DS2 XC felnik
Michelin Latex belsõk
Continental Explorer Pro külsõk
BB7 fékek (185/160)
LX fékkarok
B+ Race nyeregcsõ
Selle Italia nyereg
Shimano hajtómû (Hollowtech 1-es, Octalinkes)
Shimano PDM520 pedál
Mellette még van egy Kona Blast nagyjából Deoreval szerelve és egy oúti SS téli edzésekre.
#3393
Posted 2011. July 16. - 15:21
1mm szerintem belefér, annyit hajlik a váz és a lánckerék is.
A sebesség mindent megold.
#3394
Posted 2011. July 16. - 15:06
#3395
Posted 2011. July 16. - 15:05
Hello srácok
Megújult a városi/országúti bringám. A hét elején készült el, ma voltam vele elõször hosszabb bevetésen (nem vitrin), ami 42 [km] lett, többségében sík terepen. A verda természetesen megy mint a golyó, függõlegesen merev, eléggé ráz, oldalirányban viszont rugalmas. Áttétel: 42/18 Készítettem pár képet a mûhelyben (irónia on), a minõségért és a gagyi beállításért elnézést.
Alkatrészek:
váz: Puch Mistral SE (1982), Reynolds 531 csövek, BKV kapaszkodó zöld színûre szintereztetve, felesleges cuccok leszedve, pályapapucs 120 [mm]; fékkonzol felfúrva, tömeg: 2170 [g]
monoblokk: Altrix premium 68/107; valamiért nem akartam Shimanot. A láncvonal nem tökéletes, van benn kb. 1 mm kifelé elöl (egyik képen látszik is), de keskenyebb mono nem fér el (ez is látszik a képen)
hajtókar: SR Custom, 170 [mm] 118-as furatkörrel (erre már nemigen veszek új tányért) 42-es alutányérral (1982); ja és rohadt szélesen vannak a tányérok azért nem jó a láncvonal
pedál: BTS HC Comp, jól néz ki (mondjuk lehetne fekete), jól tapad, tartós festés, alacsony profil, kónuszoshoz mérten jól forog, víz azonnal belefolyik
lánc: Wippermann 108 görgõslánc 1/2" x 1/8" (széles), sima lánchoz képest hangosabb, de sokkal kevésbé kopik, dögnehéz ezért nagyon tud csattogni, itt olvashatsz még róla: Connex Wippermann láncteszt
kerékszett: novatec 36 lyukas csavaros pálya agyak, húzott DT küllõk és altrix spider felnik, mindez merev mint atom
DMR láncfeszítõk
külsõk: Maxxis Detonator drótos 23 [mm]
belsõk: noname presta
racsni: 18-as Dicta; Na ez nem valami jó. Imbolyog, excentrikus, szarul néz ki rajta a krómbevonat, zörög, ellenben legalább leszedhetõ
fékek: Miche Performance (ez eléggé alsó kategória)
fékkarok: Trinity
kormánycsapágy: 1" Tange Falcon iparis
sutcni: SR Custom (1986) 50 vagy 60-as
Kormány: Zoom 580/40
nyeregcsõ: Truvativ XR (atomtámadás ellen is véd)
nyereg: Charge Spoon; Meglepõen kényelmes, jó súlyban van (260 g), hosszú nyereg lehet rajta helyezkedni, a bevonata egyelõre eléggé tapad
tömeg szumma 9,5 [kg]
Ami mindenképpen kell rá: rendes fékpofák, vékony lánckerekes racsni.
Esetleg áttétel módosulhat 42/16-ra. Hajtogatós külsõk se lennének rosszak persze, de megint kezdõdik az ördögi kör.
Megújult a városi/országúti bringám. A hét elején készült el, ma voltam vele elõször hosszabb bevetésen (nem vitrin), ami 42 [km] lett, többségében sík terepen. A verda természetesen megy mint a golyó, függõlegesen merev, eléggé ráz, oldalirányban viszont rugalmas. Áttétel: 42/18 Készítettem pár képet a mûhelyben (irónia on), a minõségért és a gagyi beállításért elnézést.
Alkatrészek:
váz: Puch Mistral SE (1982), Reynolds 531 csövek, BKV kapaszkodó zöld színûre szintereztetve, felesleges cuccok leszedve, pályapapucs 120 [mm]; fékkonzol felfúrva, tömeg: 2170 [g]
monoblokk: Altrix premium 68/107; valamiért nem akartam Shimanot. A láncvonal nem tökéletes, van benn kb. 1 mm kifelé elöl (egyik képen látszik is), de keskenyebb mono nem fér el (ez is látszik a képen)
hajtókar: SR Custom, 170 [mm] 118-as furatkörrel (erre már nemigen veszek új tányért) 42-es alutányérral (1982); ja és rohadt szélesen vannak a tányérok azért nem jó a láncvonal
pedál: BTS HC Comp, jól néz ki (mondjuk lehetne fekete), jól tapad, tartós festés, alacsony profil, kónuszoshoz mérten jól forog, víz azonnal belefolyik
lánc: Wippermann 108 görgõslánc 1/2" x 1/8" (széles), sima lánchoz képest hangosabb, de sokkal kevésbé kopik, dögnehéz ezért nagyon tud csattogni, itt olvashatsz még róla: Connex Wippermann láncteszt
kerékszett: novatec 36 lyukas csavaros pálya agyak, húzott DT küllõk és altrix spider felnik, mindez merev mint atom
DMR láncfeszítõk
külsõk: Maxxis Detonator drótos 23 [mm]
belsõk: noname presta
racsni: 18-as Dicta; Na ez nem valami jó. Imbolyog, excentrikus, szarul néz ki rajta a krómbevonat, zörög, ellenben legalább leszedhetõ
fékek: Miche Performance (ez eléggé alsó kategória)
fékkarok: Trinity
kormánycsapágy: 1" Tange Falcon iparis
sutcni: SR Custom (1986) 50 vagy 60-as
Kormány: Zoom 580/40
nyeregcsõ: Truvativ XR (atomtámadás ellen is véd)
nyereg: Charge Spoon; Meglepõen kényelmes, jó súlyban van (260 g), hosszú nyereg lehet rajta helyezkedni, a bevonata egyelõre eléggé tapad
tömeg szumma 9,5 [kg]
Ami mindenképpen kell rá: rendes fékpofák, vékony lánckerekes racsni.
Esetleg áttétel módosulhat 42/16-ra. Hajtogatós külsõk se lennének rosszak persze, de megint kezdõdik az ördögi kör.
#3396
Posted 2011. July 16. - 13:56
Utolsó tekerésen a Mandulástól-Mandulásig 1240 volt a szintemelkedés.
Ja elég jól nyomtuk, az átlagsebesség 15km/h körül? Neked milyen áttételed van a szinglin?
Az csak az egyik része, hogy fel tudok valahogy menni, de egy kiadósabb térdfájás után hamar abbahagyja az ember a legénykedést.
Amikor nincs sok idõm, akkor ezt szoktam tolni, de a GPS vicces készülék, én meg nem értek hozzá.
Na nekem térdfájásom sosincs. Elég szép végigtekerni a városon egy ilyen körért. Ebbõl a szemponból iszonyat mázlista vagyok, tõlem az erdõ 1km és ott is fel bírok tekerni, ha akarok, persze mókuskeréken.
#3398
Posted 2011. July 16. - 13:45
#3399
Posted 2011. July 16. - 13:37
Tavasszal (kijöttem a formámból) a legkönnyebb áttétellel sem bírtam végigtekerni (több kísérletre is az utolsó 50m-en beadtam a derekam), legutóbb is a legkönnyebben mentünk ott fel, annak is örülök, hogy feljutok. 32-es tányérral meg sem fordult a fejemben, nemhogy 44-essel. Ha 44-es tányéron felmész, az nem semmi. Nekem mondjuk 2.25/2.1-es gumik vannak és jó tapadós, nehéz tekerni.
#3400
Posted 2011. July 16. - 13:15
De, arra a meredek/hosszú (amúgy nem), sziklás/köves, gonosz/szemét emelkedõre gondoltam (JÓ alacsony fordulatszámmal). Átlagokban nem vagyok otthon, mert csak városban (mostanában ott sem) használok bicajos órát, karórát meg nem figyelem, így sajnos lövésem sincs - bár mindenen lehet fejleszteni, ugye.
Igazándiból nem mérvadóak a tapasztalataim abból a szempontból, hogy 1.95-ös gumikkal 44-32-22/11-32, 2.1 gumikkal 44/16 és 2.35 gumikkal 36-22/11-25 mind más-más "érzést" ad. Ráadásul mivel elég könnyû vagyok (~65 kb. tevepúppal együtt) a 2.35-ös külsõkkel ritkán mászik 1,5-2 bar fölé a nyomás, ami terepen kapaszkodásnál tapadós érzést ad, de aszfalt kaptatókon kifejezetten rossz (pl. Dömörkapu környékén általában már kicsi unom a betont, ha arra járok, mert elõtte átkerekezem az egész városon, de az Állatkertnél már olyan kevés van vissza, hogy ott szeretek felmenni:)). Meg amióta megint váltóssal nyomom, menthetetlenül lusta lettem.
szerk: kicsit lassan született meg a post, mert más dolgom akadt - freddyke postjára reagáltam
Igazándiból nem mérvadóak a tapasztalataim abból a szempontból, hogy 1.95-ös gumikkal 44-32-22/11-32, 2.1 gumikkal 44/16 és 2.35 gumikkal 36-22/11-25 mind más-más "érzést" ad. Ráadásul mivel elég könnyû vagyok (~65 kb. tevepúppal együtt) a 2.35-ös külsõkkel ritkán mászik 1,5-2 bar fölé a nyomás, ami terepen kapaszkodásnál tapadós érzést ad, de aszfalt kaptatókon kifejezetten rossz (pl. Dömörkapu környékén általában már kicsi unom a betont, ha arra járok, mert elõtte átkerekezem az egész városon, de az Állatkertnél már olyan kevés van vissza, hogy ott szeretek felmenni:)). Meg amióta megint váltóssal nyomom, menthetetlenül lusta lettem.
szerk: kicsit lassan született meg a post, mert más dolgom akadt - freddyke postjára reagáltam