Nem, de azért szerintem több van, akkor még Speci is alig-alig volt.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:43
#2681
Posted 2012. January 27. - 22:14
#2682
Posted 2012. January 27. - 21:44
Az piros fehér Fsr sem volt sok anno, fõleg S-works kategóriában. Hej régi szép idõk...
Úgy írod, mintha most úton-útfélen S-Works Epicekkel találkozna az ember.
#2683
Posted 2012. January 27. - 20:53
Hát szegényre hiába vigyáztam évekig, nagyon hamar szét lett hajtva.
Az piros fehér Fsr sem volt sok anno, fõleg S-works kategóriában. Hej régi szép idõk...
Az piros fehér Fsr sem volt sok anno, fõleg S-works kategóriában. Hej régi szép idõk...
#2684
Posted 2012. January 27. - 20:29
Azért az a Klein Adept is elég kuriózum lehetett akkoriban idehaza Majdnem megvettem 2-3 éve az apróból.
Én meg is néztem,az aktuális tulaj elfelejtette írni hogy horpadt az alja
#2685
Posted 2012. January 27. - 20:28
Azért az a Klein Adept is elég kuriózum lehetett akkoriban idehaza Majdnem megvettem 2-3 éve az apróból.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#2686
Posted 2012. January 27. - 15:23
Volt fent olcsóért, amikor megtört a kocsi, de szerencsére meg tudtam oldani a Cube eladása nélkül. Érdeklõdõm egy sem volt. (54-es)
Köszi tamaska!
Köszi tamaska!
#2687
Posted 2012. January 27. - 15:06
miert, ha 62es lenne, akkor szebb lenne?
nem,de ha 58-as akkor megvettem volna(már ha ez volt fenn olcsóért)
#2688
Posted 2012. January 27. - 15:04
miert, ha 62es lenne, akkor szebb lenne?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2689
Posted 2012. January 27. - 14:43
#2690
Posted 2012. January 27. - 12:21
az a Cube nagyon utos.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2691
Posted 2012. January 27. - 09:08
#2692
Posted 2012. January 27. - 00:28
#2693
Posted 2012. January 27. - 00:24
No akkor egy cipõben járunk. Én 184 vagyok, hosszú lábakkal. L-es Specik-et használtam/ok, 400-as nyeregcsõbõl 2 cm marad ki.
Giant-ból L-es jó lehet, de a fejcsövüket, olyan nagyra varrták, hogy nemcsak szemnek nem szép, de nagyon magasra is teszi a kormányt.
A Specik L-es mérete (fully-ban) nekem tökéletes, úgy vízszintes felsõcsõ hosszban mint nyeregcsõ hosszban.
Az állítható nyeregbõl is csak 400-ast ajánlok, mert nekem két ilyen csövem van, de 380-as hosszal, és sajnos az új vázamba, spd-vel kevés. Most vehetek egy másik csövet ha luxusra vágyom:(
Giant-ból L-es jó lehet, de a fejcsövüket, olyan nagyra varrták, hogy nemcsak szemnek nem szép, de nagyon magasra is teszi a kormányt.
A Specik L-es mérete (fully-ban) nekem tökéletes, úgy vízszintes felsõcsõ hosszban mint nyeregcsõ hosszban.
Az állítható nyeregbõl is csak 400-ast ajánlok, mert nekem két ilyen csövem van, de 380-as hosszal, és sajnos az új vázamba, spd-vel kevés. Most vehetek egy másik csövet ha luxusra vágyom:(
#2694
Posted 2012. January 26. - 23:39
L-es 19" méret 183cm magassággal. Pont jó ez a méret nekem. A ny.csõ határ felett van még 2cm-el.
Bár jó lenne valami ideális beállítást találni végre, mert jelen helyzetbe ezzel a magassággal nagyon jó mászni és síkon is elmegy, de 3cm-el lejjebb kényelmesebnek és biztonságosabbnak találom de sokkal hamarabb elfáradók. Na majd ha lesz másik váz befektetek egy állítható ny.csõre és nem lesznek ilyen bagatell problémáim
Bár jó lenne valami ideális beállítást találni végre, mert jelen helyzetbe ezzel a magassággal nagyon jó mászni és síkon is elmegy, de 3cm-el lejjebb kényelmesebnek és biztonságosabbnak találom de sokkal hamarabb elfáradók. Na majd ha lesz másik váz befektetek egy állítható ny.csõre és nem lesznek ilyen bagatell problémáim
#2695
Posted 2012. January 26. - 23:06
Kánya:
A rendszerek nagyon jók, nem ez a lényeg, hogy melyik a jobb. Inkább az a lényeg, hogy méretben melyik jó neked. A Giant kicsit érdekesen szabja a bringáit, nem minden mérethez jó. Ez a Specid milyen méret? L-es? Jól kihúzott nyeregcsõvel. Nem rövidek a lábaid:-)
A rendszerek nagyon jók, nem ez a lényeg, hogy melyik a jobb. Inkább az a lényeg, hogy méretben melyik jó neked. A Giant kicsit érdekesen szabja a bringáit, nem minden mérethez jó. Ez a Specid milyen méret? L-es? Jól kihúzott nyeregcsõvel. Nem rövidek a lábaid:-)
#2696
Posted 2012. January 26. - 21:44
Akartam róla írni mert az egy külön történet. Újonnan vettem kb 1 éve és akkor nagyon meggyõzõ volt menet közben, értsd merevség. Mivel sokat mentem brutál nagy sárba (mivel azt én nagyon szeretem) minden tekerés utána alaposan lemostam, figyelve az agyakra mivel elég tróger a tömítése, ha lehet annak nevezni. 3 hónap kemény használat után egyszer csak elkezdett korcogni az eleje amit nem tudtam mire vélni, míg másnap szó szerint megszorult és reccsent egy szépet. Ezek után vettem csapágyat és azóta használom.
A hátsó agy még tökéletesen forog és semmi nyoma a kopásnak.
Viszont ha eldobós lesz, tuti hogy csak agyat veszek mert az abroncs nagyon merev!
Azt hozzátenném hogy 20ezerért vettem postával együtt! Lehet ezért nem is panaszkodtam rá annyit, de az anno 72ezer forintos árat biztos nem éri meg.
A hátsó agy még tökéletesen forog és semmi nyoma a kopásnak.
Viszont ha eldobós lesz, tuti hogy csak agyat veszek mert az abroncs nagyon merev!
Azt hozzátenném hogy 20ezerért vettem postával együtt! Lehet ezért nem is panaszkodtam rá annyit, de az anno 72ezer forintos árat biztos nem éri meg.
#2697
Posted 2012. January 26. - 21:24
kiskubai, bevallom nagyon ritkán használom felsõ fogásban, mondták már, hogy hülyén nézek ki országútin Minden gyári rajta, kivéve a Hope Pro 3 + Dt Revo. + Mavic Open Pro kerékszettet, szóval a spanyol gyártóé az érdem!
Sly, de tapasztalom, ritkán éreztem lefelé ,nem zavar különösebben.
Sly, de tapasztalom, ritkán éreztem lefelé ,nem zavar különösebben.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#2698
Posted 2012. January 26. - 21:17
Az AC agyak hogy muzsikálnak? Nálam hulladék lett mind kettõ elég hamar.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2699
Posted 2012. January 26. - 21:06
Bringám nagy szerviz és pár új vagy használt alkatrész felszerelése után. Elvileg fel van készítve az idei szezonra és már nem kell rá költeni semmit, csak egy váz és egy villa hiányzik ami közül még vacillálok hogy FSR vagy Maestro rendszer legyen.
A két váz közti különbségrõl örömmel fogadom a tapasztalatokat.
A két váz közti különbségrõl örömmel fogadom a tapasztalatokat.
#2700
Posted 2012. January 26. - 15:27
megmondom oszinten nem probaltam orange gepet (vagyis volt egy sajatom, de az merev vazas), szoval nem tudok nyilatkozni. Tesom SC Bullit-ja volt az utolso egy forgaspontos amivel mentem, az eleg jol mozgott.
a vk versenyzoket lehet azert nem zavarja az elpattogos hatso kerek, mert ok siman legurunlak azon a sziklakertes meredek reszen ahol en fekezek. Szoval ertem mirol beszelsz, ettol fuggetlenul meg zavar az FSR XC bringammal sosem volt ilyen pedig az csak 100mm-t rugozott.
a vk versenyzoket lehet azert nem zavarja az elpattogos hatso kerek, mert ok siman legurunlak azon a sziklakertes meredek reszen ahol en fekezek. Szoval ertem mirol beszelsz, ettol fuggetlenul meg zavar az FSR XC bringammal sosem volt ilyen pedig az csak 100mm-t rugozott.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F